Viagraa yliannoksina

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kokeilin tässä pari viikkoa sitten tempasta huuleen paketillisen Viagraa.
Annos oli 4 x 100mg. TeeLuu pihvin päälle tempasin. Hetkisen kuluttua silmissä alkoi säkenöidä. Sitten oli emännän kanssa kotiin ajettava tatti tanassa asappina.

Älkää kysykö miksi. Lähinnä ehkä kokeilunhalusta. Varsinasta tarvetta rohdolle ei ole.

Kysynkin tässä mitä mahdollisia haittavaikutuksia yliannostuksella voi olla muuta kuin tuo silmien säkenöinti?

Kommentit (14)

Vierailija

Päätit sitten kerralla kokeilla oikein hevosen annoksen
Ei tuo ilmeisesti kovin vaarallista ole jos on muuten terve. Yliannostuksista on reportoitu aiheutuvan rintakipua sekä sydämen rytmihäiriöitä. Ja lisäksi seurauksena voi olla useamman tunnin mittainen hyvin kivulias erektio.
En kyllä suosittele tuollaisten annosten käyttöä uudestaan...

Vierailija
Cosmic-Fairy
Ja lisäksi seurauksena voi olla useamman tunnin mittainen hyvin kivulias erektio.

...Hiukka oli hankalaa vielä aamullakin käydä pisulla...

Vierailija
Sitten oli emännän kanssa kotiin ajettava tatti tanassa asappina

Kyllä tuon lauseen perusteella voisi päätellä että jotain aihetta viagran käyttöön on...

Vierailija
Armitage
Sitten oli emännän kanssa kotiin ajettava tatti tanassa asappina



Kyllä tuon lauseen perusteella voisi päätellä että jotain aihetta viagran käyttöön on...

Terävä huomio, voi sen tietysti noinkin ymmärtää.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Kultamuna
Kokeilin tässä pari viikkoa sitten tempasta huuleen paketillisen Viagaraa.
Annos oli 4 x 100mg. TeeLuu pihvin päälle tempasin. Hetkisen kuluttua silmissä alkoi säkenöidä. Sitten oli emännän kanssa kotiin ajettava tatti tanassa asappina.

Älkää kysykö miksi. Lähinnä ehkä kokeilunhalusta. Varsinasta tarvetta rohdolle ei ole.

Kysynkin tässä mitä mahdollisia haittavaikutuksia yliannostuksella voi olla muuta kuin tuo silmien säkenöinti?

säkenöinnistä voi mennä näkö, ainakin oli kesällä juttua.

Vierailija
Armitage
Sitten oli emännän kanssa kotiin ajettava tatti tanassa asappina



Kyllä tuon lauseen perusteella voisi päätellä että jotain aihetta viagran käyttöön on...

Höpsis.
Maailma on täynnä mielenkiintoisia kemikaaleja joiden kokeileminen on ainakin omasta mielestäni enemmänkin suotavaa. Onpahan taas yhden kokemuksen rikkaampi
Niinpitkään kuin terveyttään ei turmele näillä kokeiluillaan niin no harm done.
Olen itsekkin testannut viagraa kerran ihan kokeilumielessä kun nyt satuin pillerin käsiini saamaan.

Vierailija
tiäremiäs
Eli viagra vie näön, siittä siis kysymys.

Kaverini pelkää kuulonsa puolesta rakastellessaan - on niin kovaääninen rouva puoliso. Ehdotin hänelle kuulosuojaimia, mutten kyllä tiedä, mikä olisi hyvä merkki. Lupasin ottaa selvää.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14017
Liittynyt23.6.2005

Tuntikausien kivuliasta stondista kutsutaan priapismiksi. Kyseessä on jatkuessaan vaarallinen tila:

"Priapismi - liian pitkäkestoinen erektio

Priapismiin ei liity seksuaalista nautintoa tai halua. Priapismi on saanut nimensä kreikkalaisen hedelmällisyyden jumalhahmon Priapoksen mukaan. Pitkään kestäessä erektio muuttuu kivuliaaksi. Jos maksimaalinen erektio kestää yli neljä tuntia, uhkaa kudoksia hapenpuute ja paisuvaiskudos voi vaurioitua pysyvästi.

Tietyt harvinaiset yleissairaudet, esim. eräät hermosto- ja verisuoniperäiset vauriot, voivat olla priapismin syynä. Priapismi saattaa liittyä myös erektiohäiriölääkkeiden käyttöön, varsinkin, jos käyttäjä on varmuuden vuoksi yliannostellut lääkettä.

Kotihoitona voidaan käyttää kylmää suihkua, kyykistelyä ja portaissa liikkumista. Jos nämä eivät auta, on hakeuduttava lääkäriin."

http://www.mehilainen.fi/verkkolehti.ph ... azine_id=4

Aiheeseen vain etäisesti liittyvä kysymys, mutta tuttavani poikakaveri otti pari E-pilleriä ja sai aivan jumalattomat stondarit. Mistähän johtui? Lumevaikutustako?

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Hurskapöllö
tiäremiäs
Eli viagra vie näön, siittä siis kysymys.

Kaverini pelkää kuulonsa puolesta rakastellessaan - on niin kovaääninen rouva puoliso. Ehdotin hänelle kuulosuojaimia, mutten kyllä tiedä, mikä olisi hyvä merkki. Lupasin ottaa selvää.

Peltor tai 3M ovat hyviä suojainmerkkejä

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Cryptopsilla ei vaan mopo tunnu pysyvän edelleenkään käsissä.
Onkohan nuo isot kuvat jonkinlaista sublimointia?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat