Seuraa 
Viestejä11960

Minä pidän monista sävellyksistä ja soundimaailmasta, mutta sanoitukset ovat mielestäni voittopuolisesti niin korneja, etten voi nauttia juuri yhdestäkään biisistä.

Sivut

Kommentit (23)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9412
asdf
Minä pidän monista sävellyksistä ja soundimaailmasta, mutta sanoitukset ovat mielestäni voittopuolisesti niin korneja, etten voi nauttia juuri yhdestäkään biisistä.

Saanko suositella Zeppeliniä Ja Johan Sebastian Bach:a

Zappaan ei kannata sekaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
asdf

Eihän niillä ole kuin yksi sävellys ja yksi saundimaailma.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

asdf
Seuraa 
Viestejä11960
Aweb
Eihän niillä ole kuin yksi sävellys ja yksi saundimaailma.

Kieltämättä. Ja nekin on alunperin Depeche Moden.

Tuo yksi sävellys ja yksi soundimaailma pätee kyllä aika moneen ihan hyväänkin bändiin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

J.Karjalainenin musiikki menettelee, mutta eipä sitä kyllä juurikaan tule kuuntelemalla kuunneltua. Vähän samanlaista kiekumista kuin M.A. Numminenin musiikki, mutta musikaalisempaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

En tykkää myöskään Manban musiikista. Mutta Neljä ruusuanilla on yks hiton hyvä riimi biisissä sukellus:
Nään laivan upoavan mereen
Sukellan ja löydän lentokoneen

En tajua miksi mutta tosta megusta.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

En tykkää

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

En tykkää edes yhdestä ruusuasta, saati sitten neljästä.

Ja syytinki:n Zappa-antipatian saa laittaa seniliyyden aihettamaan piikkin (siis syytinki:n, Zappahan saattaa olla jo kuollut -salaliittiitoteoretisoijat elävät- ehkä).

Minä kuuntelen seuraavat neljä päivää, siköli kun olen selvinpöin srevaa yhtettä: Eläkää rahassa, te kakki rinaajat: nYt hannu lähti vpaalle. Ja pskat..---------- Teille ,täsä KTEläpiökonsertto

syytinki
Seuraa 
Viestejä9412
Phony
En tykkää edes yhdestä ruusuasta, saati sitten neljästä.

Ja syytinki:n Zappa-antipatian saa laittaa seniliyyden aihettamaan piikkin (siis syytinki:n, Zappahan saattaa olla jo kuollut -salaliittiitoteoretisoijat elävät- ehkä).

Minä kuuntelen seuraavat neljä päivää, siköli kun olen selvinpöin srevaa yhtettä: Eläkää rahassa, te kakki rinaajat: nYt hannu lähti vpaalle. Ja pskat..---------- Teille ,täsä KTEläpiökonsertto

En edes tiedä noita ruusuja, että niinku.

Ja tuosta seniiliydestä. Hän on ihan oikeassa.

Törmäsin Zeppeliin:iin ekan kerran 70 -luvan alussa ja sain nauhallekin. Zappa:akin kokeilin, mutta tuli huono olo. Ei sitä tosiaan selvinpäin.

Sittemmin olen ihaillut Zeppelin:ä ja mm. Bach:n Toccata ja fuga:a. Niissä on potkua.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat