Seuraa 
Viestejä45973

Olen nyt höyrytellyt jonkin aikaa tuollaista ego-akulla varustettua inhalaattoria jossa on PG pohjaista liuosta. Olen huomannut että jossain määrin tämä ärsyttää keuhkojani ja olen miettinyt josko tämä kuuluu asiaa mutta jossain kohtaa joku kertoi minulle että saatan olla allerginen aineelle. Tämä mahdollisuus tietenkin ärsyttää sillä laitteesta on minulle hyötyä mutta ainoat oireet mitä saan on tupakan savun hengittämisestä, samankaltainen tukkoisuus keuhkoissa.

Onko kyse siis allergiasta vai ihan normaalista höyryttelystä johtuva asia?

Sivut

Kommentit (24)

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6987

Kuuluu asiaan. Se keuhkojen tukkoisuus on yksi osa tupakkariippuvuutta. Myös paperin käry on addiktoiva aine. Itse sain oltua 2 kertaa 7 päivän jaksoa nikotiinipitoisella nesteellä ilman tupakkaa. Sen jälkeen tekee taas mieli perinteistä savuketta. Ei auta mulle nikotiini sen pidemmälle.

Ertsu
Kuuluu asiaan. Se keuhkojen tukkoisuus on yksi osa tupakkariippuvuutta. Myös paperin käry on addiktoiva aine. Itse sain oltua 2 kertaa 7 päivän jaksoa nikotiinipitoisella nesteellä ilman tupakkaa. Sen jälkeen tekee taas mieli perinteistä savuketta. Ei auta mulle nikotiini sen pidemmälle.

En ole kuitenkaan polttanut tupakkaa pitkään aikaan, lähinnä juodessa jota teen nykyään varsin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ertsu
Seuraa 
Viestejä6987
Metsäläinen

En ole kuitenkaan polttanut tupakkaa pitkään aikaan, lähinnä juodessa jota teen nykyään varsin harvoin.

Miksi sitten pössyttelet sähkötupakkaa? Sehän on tarkoitettu nimenomaan riippuvuudesta eroon pääsemiseen.

Ertsu
Metsäläinen

Miksi sitten pössyttelet sähkötupakkaa? Sehän on tarkoitettu nimenomaan riippuvuudesta eroon pääsemiseen.

Se on niin helppoa istua koneella ja nauttia nikotiinia tutulla tavalla
Olen kyllä riippuvainenkin mutta se on vain yksi syy miksi pössyttelen.

Metsäläinen
Olen nyt höyrytellyt jonkin aikaa tuollaista ego-akulla varustettua inhalaattoria jossa on PG pohjaista liuosta. Olen huomannut että jossain määrin tämä ärsyttää keuhkojani ja olen miettinyt josko tämä kuuluu asiaa mutta jossain kohtaa joku kertoi minulle että saatan olla allerginen aineelle.

Prropyleeniglykoli voi ärsyttää keuhkoja joillakin, se on eräs allergiaa aiheuttavista aineista kosmetiikassa.

GodVSGod
Seuraa 
Viestejä133

Itsellä 24mg PG-neste otti aluksi sen verran kovasti kurkkuun, että ensimmäinen kuukausi meni yskiessä verta. Sittemmin kurkku tottui aineeseen, eikä ongelmia ole enää ollut. Paitsi toisinaan väkevä neste pistää aivastuttamaan melko voimakkaasti.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6987

Mulla myös 24 mg:n neste, jolla pääsen 2-6 päivän savuttomuuskausiin silloin tällöin. En silti pysty lopullisesti tumppaamaan. Epäilen vahvasti, että paperin käry on tärkein riippuvuuden aiheuttaja. Piipunpolttajien on helpompi luopua tupakoinnista kuin savukkeen polttajien.

GodVSGod
Seuraa 
Viestejä133
Ertsu
Mulla myös 24 mg:n neste, jolla pääsen 2-6 päivän savuttomuuskausiin silloin tällöin. En silti pysty lopullisesti tumppaamaan. Epäilen vahvasti, että paperin käry on tärkein riippuvuuden aiheuttaja. Piipunpolttajien on helpompi luopua tupakoinnista kuin savukkeen polttajien.

Me ollaan tämä paperinkäry-juttu käyty jo läpi, Ertsu. Eikö se aikaisempi psyykkaus tuottanut tulosta? Vieläkin vedät tupakkia?

Jos epäilet, että paperinkäry aiheuttaa riippuvuutta, niin osta kilo A4-paperia ja pistä nuotio pystyyn ja ala hengittelemään. Tule sitten kertomaan lähtikö tupakinhimo.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6987
GodVSGod
Ertsu

Me ollaan tämä paperinkäry-juttu käyty jo läpi, Ertsu. Eikö se aikaisempi psyykkaus tuottanut tulosta? Vieläkin vedät tupakkia?
Ketkä "me" ollaan käyty paperinkäryjuttu läpi? Mikä aikaisempi psyykkaus? Mulla on nyt justiin menossa savuton vuorokausi. Älä nyt helvetissä pilaa tätä.

GodVSGod
Jos epäilet, että paperinkäry aiheuttaa riippuvuutta, niin osta kilo A4-paperia ja pistä nuotio pystyyn ja ala hengittelemään. Tule sitten kertomaan lähtikö tupakinhimo.

Ootko omasta mielestäsi huippuälykäs???

Ertsu

Röökin paperi painaa vajaa 50 milligrammaa, siitä syntyy palaessa hiilidioksidia, tuhkaa(suoloja) ja vettä, keuhkoihin pääsee muutama milligramma CO2 ja H2O, nekö sitten aiheuttaa riippuvuutta?
Ei tarvitse olla huippuälykäs ymmärtääkseen että riippuvuus aiheutuu jostain muusta, riittää ettei ole huipputyhmä?

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6987
fenomenologi
Ertsu

Röökin paperi painaa vajaa 50 milligrammaa, siitä syntyy palaessa hiilidioksidia, tuhkaa(suoloja) ja vettä, keuhkoihin pääsee muutama milligramma CO2 ja H2O, nekö sitten aiheuttaa riippuvuutta?
Ei tarvitse olla huippuälykäs ymmärtääkseen että riippuvuus aiheutuu jostain muusta, riittää ettei ole huipputyhmä?

Siinä tapaukesessa minä kuulun tuohon huipputyhmien joukkoon. Pystyn oleen 2-6 vrk ilman paperossia. Tänään oon ollut taas tupakoimattomana 1 vrk. Kun kerran noin älykäs olet, niin kerro ihmeessä, mikä tupakassa on se riippuvuutta aiheuttava osa. Jos nikotiinipurkka tai -laastari auttaisivat tupakkariippuvuuteen, niin Suomessa ei olisi ainuttakaan tupakoitsijaa tällä hetkellä.

GodVSGod
Seuraa 
Viestejä133
Ertsu
GodVSGod
Ertsu

Ketkä "me" ollaan käyty paperinkäryjuttu läpi? Mikä aikaisempi psyykkaus? Mulla on nyt justiin menossa savuton vuorokausi. Älä nyt helvetissä pilaa tätä.

GodVSGod

No, lähinnä keskitasoa oon ajatellut olevani.

GodVSGod
Seuraa 
Viestejä133
Ertsu
fenomenologi
Ertsu

Siinä tapaukesessa minä kuulun tuohon huipputyhmien joukkoon. Pystyn oleen 2-6 vrk ilman paperossia. Tänään oon ollut taas tupakoimattomana 1 vrk. Kun kerran noin älykäs olet, niin kerro ihmeessä, mikä tupakassa on se riippuvuutta aiheuttava osa. Jos nikotiinipurkka tai -laastari auttaisivat tupakkariippuvuuteen, niin Suomessa ei olisi ainuttakaan tupakoitsijaa tällä hetkellä.

No, miksi et sitten vedä sitä pelkkää paperia, urpo? Jos se paperi on se mikä aiheuttaa riippuvuuden, niin luulis tulevan halvaksi.

Ei tarvitse tulla tänne itkemään jos on aivovammainen seniili, eikä tajua järkipuhetta. Sulle on jo kerran selitetty koko paska, mutta jos heittäydyt ongelmaksi, niin ei se ole multa pois.

Osta Ritzlaa ja ime sitä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat