Seuraa 
Viestejä29006

WHO julkaisi uutta juttua alkoholinkäytöstä maailmalla.

http://www.everydayhealth.com/healthy-l ... 0201_drink

http://www.who.int/substance_abuse/publ ... ofiles.pdf

Eihän tossa muuten mitään ihmeellistä ole mutta se vaan mietityttää että miten eteläkorealaiset vetää niin paljon? Mä oon aina luullu että itä-aasialaiset ei oo kauheen persoja viinalle eikä ne pienikokoisina saa sitä hirveesti kerralla meneenkään.

Kommentit (5)

CE-hyväksytty
Eihän tossa muuten mitään ihmeellistä ole mutta se vaan mietityttää että miten eteläkorealaiset vetää niin paljon? Mä oon aina luullu että itä-aasialaiset ei oo kauheen persoja viinalle eikä ne pienikokoisina saa sitä hirveesti kerralla meneenkään.

Minun tuntemani eteläkorealaiset eivät ole olleet mitenkään pieniä, sellaisia itseni mittaisia suunnilleen mutta jopa riskimpiä.

Itse en ole siellä käynyt mutta toiset työpaikaltani ovat ja he ovat kyllä kertoneet heidän huonosta turnauskestävyydestään. Eivät kuulemma paljon tarvitse. Tiedä nyt sitten onko tämä pelkkä myytti, taitaa olla reissumiesten juttuja. Työpaikalla kävi joskus pari kaveria Taiwanista ja sattui olemaan pikku pirskeet silloin. Kyllä ne kaksi ainakin vativät ihan meidän härmäläisten tahtiin, eikä niitä tarvinnut kanniskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845

Vinkuintiaaneilla ja finskeillä tunnetusti maailman huonoin viinapää.

Oliko tuo rasismia/ vihapuhetta/ tms? Mode saa poistaa jos oli. Piruko näistä pysyy kärryllä.'

Jos Hakkarainen täräyttäisi tuon lauseen, olisi se kaikissa tiedotusvälineissä välittömästi ja Soinilta vaadittaisiin julkista anteeksipyyntöä. Ei finskien vuoksi tietenkään vaan vinkuintiaanien. Mitäperkeleitä ne nyt sitten sattuu olemankaan.

- Ubi bene, ibi patria -

Pacanus Rusticanus
Vinkuintiaaneilla ja finskeillä tunnetusti maailman huonoin viinapää.

Oliko tuo rasismia/ vihapuhetta/ tms? Mode saa poistaa jos oli. Piruko näistä pysyy kärryllä.

Rassismia oli. Että perkele meillä huono viinapää? Otetaan nää ja lähetään ulos kattoon kenellä on huono viinapää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat