Petturin palkka on raaka ja kommunistin kosto on kauhea!

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Säälivänä samarialaisena juotin kerran yhtä jätkää, kun istui krapuloissaan baaritiskillä. Syötin jopa puoli pitsaa, jonka tilasin. Kävin välillä pankkiautomaatilla ja se kyttäsi numeron. Eikö saatana, hommasi siihen kaverinsa joka ryösti minut keskellä kirkasta talvipäivää ostoskeskuksessa, vittu kun olisi ollut pistooli. Tililtä katosi 10000 markaa, mitä siellä oli. En kerinnyt estää, kun silloin vielä ei ollut kännyköitä.

Aikanaan sitten järjestin ryöstäjän linnaan, tätä rahansaajaa, joka todella hyötyi, vastaan ei ollut näyttöä. Suorittaja sai sitten muitten juttujensa ohella 6kk linnaa ryöstöstä.

Mikäpä se siinä, oikeus tapahtui, paitsi minä en saanut kymppitonniani takaisin. Poika pääsi linnnasta ja irvaili minulle. Se oli kuitenkin oppinut siellä syömään kaikenmaailman hormooneja ja nosteleen painoja. Veteli sitten kuulemma niitä niin paljon että kuoli, nuori mies. En olisi halunnut hänellekkään sellaista kohtaloa.

Sääli.

Lierikki Riikonen

Kommentit (5)

Vierailija
Mummo
Tosta kun lavennat vähän, ja paat pari jatkokappaletta takasaumaan, niin siinä on pienoisromaani.

Kenties hän onkin kirjailija. Tai salapukuisena kansassa liikkuva kaljoja maisteleva ja tupakoita poltteleva Claes Andersson, näette häntä Jälkiviisaissa, minä kyllä harvoin. Muistanko oikein, että myös CA olisi kirjoittanut ainakin yhden kirjan?

Kirjailijan ryöstäminen eli kääntäminen lie aika tavallista, se kai jopa osana kuuluu ammatin vaaroihin. Van onko kukaan koskaan Suomesssa ryöstänyt lääkäriä tai asianajajaa? Hehän itse ovat aika poikia kääntämään toisten ihmisten taskuja.

Vierailija

ArKos!!! C A on tehnyt useita näytelmiä, esseekirjoja ja runoja. Viisas ukko ja hyvä pianisti. Sen kanssa olisi lysti istua kaljalla. lierikin tyyli on rosoisempaa, sillä on silmää novellin aiheille.

Kirjailijat on kamalia varkaita ja hyväksikäyttäjiä, ryöstöviljelevät kaikkea . Onneksi en tunne yhtäkään.

Vierailija
Mummo
ArKos!!! C A on tehnyt useita näytelmiä, esseekirjoja ja runoja. Viisas ukko ja hyvä pianisti. Sen kanssa olisi lysti istua kaljalla. lierikin tyyli on rosoisempaa, sillä on silmää novellin aiheille.

Kirjailijat on kamalia varkaita ja hyväksikäyttäjiä, ryöstöviljelevät kaikkea . Onneksi en tunne yhtäkään. :D

Entäs muusikot? Ja huomatkaapas, että heidän tekijänoikeus- / varastamisen suojaamisen järjestelmä on kirjailijoihin verrattuna valmiin kehitelty. Kirjailijat jokseenkin ovat kustantajain armoilla.

Itse vertaan äsken palstalla vieraillutta ja nimenomana minun kanssani tapellutta " kommunistista" tyyppiä teoiltaan vanhaan paatuneeseen mummojen ja vaarien potkijaan. Sattui hyeenalle kuitenkin nyt erehdys.
Oppi tästä lähtien katsomaan ennalta vaaria tai mummoakin tarkemmin, ennenkuin rupeaa potkimaan.

Mummo, oletko itse kohdannut koskaan mummojen potkijaa?

Uusimmat

Suosituimmat