Trollien ja apinoiden ruokkiminen sallittu

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Muuten ei olisi hauskaa.

Lierikki Riikonen

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kyllähän ne trollit on välillä hauskoja, mutta välillä menee yli, kuten tuolla James Braunleur 2:lla. Aivan idioottimaisia keskusteluita tehnyt hän on.

Vierailija

Kyllä trolleja saa ruokkia joskus - kunhan niitä ei ruoki liikaa.

PS. Trolleista ja semantiikasta sen verran, että kreationistit ei sitte oo yhtä kuin trollit. Eli jos vastaatte kressun viestiin, ette ruoki trolleja.

Vierailija

Näyttää evoluutio toimivan trollienkin keskuudessa ja nyt esiin ovat putkahtaneet itse itseään ruokkivat trollit, esim. UNABOMBER/SUURTROLLI/SATUSETÄ tai James Branleur 2/Werner The Kuudes.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Asiasta toiseen. Tunnen hyvin viehättävän somalinaisen. Niin pitkällä ollaan, että sanoi minun voivan tulla kylään heille. Pitää vain olla "tytär", tai "sisar" mukana, kun on "Muhammed". Mistä tässä siskoja repimään, voisi kyllä ottaa Helenan mukaan ja valehdella. Köpönen kyllä tulee tyttöjensä kanssa hyvin toimeen, kun olivat ennen samassa koulussakin.

Ehkä kinnostaisi, mutta en uskalla mennä selvinpäin pidemmälle, viime aikaisten tapahtumien valossa. Olisi kyllä mukava nainen ja nauraakin niin kuin mummon entinen Sophia aavatar. Uskontokiihkoilijoiden vuoksi menee hyvätkin jutut perseelleen jo etukäteen.

Edit: Postelin asiattomuuksia, jokuhan niitä ehti jo lainallakin.

Lierikki Riikonen

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
lierik

Mutta saatana jos sen ukko saa jonkin pakolaispassin ja pääsee sieltä Somaliasta tänne. Sehän leikkaisi minulta kurkun auki, jos jotain olisi oikeasti tapahtunut.

Valitettavasti on hyvinkin mahdollista, että hän jättäisi sinut rauhaan ja leikkaisi sen tytön kurkun auki...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Arla
Näyttää evoluutio toimivan trollienkin keskuudessa ja nyt esiin ovat putkahtaneet itse itseään ruokkivat trollit, esim. UNABOMBER/SUURTROLLI/SATUSETÄ tai James Branleur 2/Werner The Kuudes.

Aivan. Ensin mainitsemasi kolmijakoisen ensimmäinen osa ehti oikein valittamaan, että olin karkottanut täältä kiinnostavia juttuja kirjoittaneet kaksi hänen sivupersoonaansa, joiden juttuja hän oli mielellään lueskellut.

Trolleilla ei tunneta suvullista lisääntymistä. Uudemman trollitutkimuksen mukaan trollit lisääntyvät jakautumalla (kts. yllä) tai tartunnan kautta. Viime mainitun takia kreationisti voidaan täysin puhtaiden taksonomisten käyttäytymispiirteiden perusteella luokitella trolliksi.

Vierailija
lierik
Asiasta toiseen. Tunnen hyvin viehättävän somalinaisen. Miten pääsisi hänen jalkojensa väliin, ja uskaltaako sitä enemmän yrittää? Niin pitkällä ollaan, että sanoi minun voivan tulla kylään heille.

Kyllä kinnostaisi, mutta en uskalla mennä selvinpäin pidemmälle, viime aikaisten tapahtumien valossa. Olisi kyllä mukava nainen ja nauraakin niin kuin mummon entinen Sophia aavatar. Uskontokiihkoilijoiden vuoksi menee hyvätkin jutut perseelleen jo etukäteen. Vituttaa suoraan sanoen.

Jos haarojen väliin meinaat päästä niin se on esinahan menoa se. Kerran pari voit nahalla painaa, mutta jos jotain muuta alkaa kehittyä niin sinusta tulee tämän palstan ympärileikattu kotimuslimi.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kotirouva palautti maanpinalle: "Syömään, pipopää!" Oli näköjään jäänyt lakki päähän tupakkaostosreissulla. Saa kai tässä sitten haikailla 16 toista neitsyestä. Osaaako niistä yksikään laittaa ruokaa? Minulla on maha täysi, tupakka palaa ja täysi lasillinen kotiviiniä vieressä. Pitää kyllä harkita vielä tuota akanvaihtoa. Tämä ei ole uskovainen, hänellä on sellainen puute elämänkatsomuksessa.

Miten uskovaisen kommunistin ja ra`an taiteilijan maauilmankatsomukset yhteensovitetaan? Köpönen vain soittelee räkäviuluaan nuoteista. Eikä kuulemma tarvitse läksyjä enää tehdä. "Itsepähän opetit minulle nuo x-laskut jo 5 vuotiaana, nyt minä tajuan mitä ne meinaa."

Pitäisikohän oikeasti ottaa tuo pipo pois päästä? En ota.

Lierikki Riikonen

Vierailija

lierikki oot muru! (yäkyäk!)

Vaan mitä siellä paratiisissa on naisväelle tarjona? Mitäs me noilla poikamiehillä tehdään, onhan niitä maan päälläkin.

Kannattaako naisväen ollenkaan uskoa tuonpuoleiseen? Oltais raakoja taiteilijoita vaan kaikki naiset?

Vierailija

Muista Lierikki-kamu myös se, että kulttuureissa on eroja lakinkäyttötapojen lisäksi myös siinä, otetaanko saappaat jalasta jo eteisessä, ruokapöydässä vaiko vasta makuuhuoneessa. Näin jopa koto-Suomemme eri laidoilla. Somalille, olipa sitten mies tai nainen tai yleensäkään muslimille ei sitten kannata esiintyä sen enempää kengät jalassa kuin ilmankaan näyttäen jalkapohjia heitä kohti. Voi jossain vaiheessa tulla reikiä muuallekin kuin sukkiin.
Minulla ei ole kotiviiniä vaan joudun tyytymään italialaiseen Salento Rossoon. Rypälelajia ei mainita, mutta takaetiketissä on suomeksi maininta "saattaa sisältää sulfiitteja", joten arvaatte että mistään kalliista tuotteesta ei ole kysymys.
Paistelen kohta ohuen ohuita perunaviipaleita (joista ylimääräinen tärkkelys on liotettu pois) ja sen jälkeen käristän vasikanmaksaviipaleen. Seuraksi on pippurinen ruskea sipulikastike, juustolla ja kermalla terästetty, ja muutama päivä sitten kuivaamani hevosen lihan murusilla.

Olkaatten kateellisia!
Ja Lierikki-kuoma, kun itse tekee ruokaa niin ei neitsyitten perään tarvihe haikailla!

49

joka nyt suorastaan kuolaa, syystä tai toisesta

EDIT: ja sikarille sitten parvekkeelle . Ei edes tähtiä näkyvissä.

Vierailija
49
Seuraksi on pippurinen ruskea sipulikastike, juustolla ja kermalla terästetty, ja muutama päivä sitten kuivaamani hevosen lihan murusilla.

Olkaatten kateellisia!

Ja hevosiahan ei sitten syödä!

Vierailija

Triplalle / S&S&S hk ja muille tiedoksi:

Hyvä mielipide, tosin perustelematon. Perustelen puolestani viimeaikaista ruokavaliotani, ainakin alustavasti:
- pentuna, 50- 60 -luvun vaihteessa, opin syömään hevosen lihaa, jota myytiin siivuina Kauppatorin laidassa sijainneesta kaupasta. Toki silloin ja myöhemminkin oli tuttuja hevosia, ihan nimeltäkin. On niitä vieläkin - puolison miniä ratsastaa kilpaa ihan omalla hevosella ja poika tietenkin on sattumalta kokenut kokki.
- makuaistimusta on toisinaan tullut ikävä... muistijälki jäi kitalakeen
- en ole yli 50 vuotta jatkuneen elämäni varrella syönyt hevosta yhteensäkään kuin ehkä parin kilon verran, tuorepainon mukaan laskettuna
- hevosen liha on rasvatonta ja sopii hyvin kuivattavaksi
- syön vain jo valmiiksi kuollutta hevosta, en ratsasta niitä kuoliaaksi, en anna niille hormoneita enkä ole antanut armolaukauksia vaikka vierestä olen seurannut
- mielestäni parhaat luontokuvat on otettu Camarquen villihevosista. Omissa otoskansioissani laji Equus ilmestyy Orivedellä (!) erään harjanteen päällä vasten auringonlaskua
- kierrätysnäkökulma: järkevää ei ole haudata hevosia. Eivät ne ole mitään ongelmajätteitä.
- miten hevonen eroaa esim. lehmästä, hirvestä tai peurasta? Onhan niillekin annettu yksilöllisiä nimiä... ja niin, se possu Nase, jonka hyttysongelmaa ratkoin aikanaan syyskuun alussa sivelemällä hyttysöljyä nahkaan...

Pyydän anteeksi kun pahoitin mieltänne. Hevosta on vaikea nostaa pöydälle, kissa sen sijaan on helpompi mistä kiitos, näin vertauskuvallisesti.

Edesmennyt tätini muuten lahjoitti minulle jo 30 vuotta sitten kissannahan, jota toisinaan käytän lievittämään ristiselän kipuja.

49

jonka raja kulkee koiran syömisessä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat