Seuraa 
Viestejä1918

http://www.tiede.fi/keskustelut/psykologia-aivot-ja-aistit-f12/alkoholin...

Hei, oheisen linkin takaa samaisella palstalla olen laskeskellut vastauksessani että jos 10% väestöstä juo ½ käytetystä akoholista tarkoittaa tämä sitä että kuukaudessa normikansalainen juo keskimäärin noin sen 6 oluttölkillistä. Todellinen määrä on varmaan sen varmaankin suurempi jos ottaa huomioon absolutistit, uskovaiset, ja lapset sekä vähemmän käyttävät vanhukset.

Äänestyksessä on tarkoitus ottaa kantaa siihen käyttääkö viihteellisesti listassa mainittuja päihdykkeitä. Otin vallan itselleni määritellä myös kahvin ja tupakan huumaavaksi/ piristäväksi aineeksi. Joku voi täysin perustellusti olla erimieltä asiasta. Suotakoon se hänelle, niin ettei tämän tarvitse äänestää muna paskan kökköäänetyksessäni. Toinen heikkous siinä on se etten ole määritellyt sen tarkemmin mikä on käyttämisen taajuutta. Mutta sanottakoon että jos on viimeisen 3 viikon aikana noin toiminut tai vaikka joka päivä niin minun puolesta silloinkin voi äänestää, valinta on kuitenkin vapaa..

Vastasin itse notta Alkoholia tosin sitäkin vähemmän kun en polta enää, 2vko täynnä ja kahvia sekä teetä ja että kaksinaismoralistenen on politiikkamme.

-

Kommentit (9)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
CE-hyväksytty
En käytä viihteellisesti mitään. Käytän koska olen riippuvainen.

Jos tämä on totta mitä kerroit niin otan osaa...
Itse aikoinaan käytin pari vuotta sitten alkoholia hyvinkin reippahasti, olin jäädä koukkuun. Mutta kuluneena talvena, erityisesti nyt alkukesästä kuluu paljon paljon vähemmän alkoholia. Jännä juttu miten koki sen tupakan ja alkoholin kumuloivan vaikutuksen tarpeelllisena. En vain saa alas niin paljon olutta kun ei ole tupakkaa siinä seurana.

Itse äänestystä en koe tarpeelliseksi muuttaa tai tehdä uutta, sillä enemmistölle päihteet eivät ole ongelma..Joku valinta mun piti tehdä..[size=85:1aszc0b5]Tässä ketjussa joka mahtoi olla ehkä osin tarpeeton, on sitten yleisellä tasolla tarkoitus tarkastella päihteidenkäyttötottumuksia. Samanaiheisia viestiketjuja on varsin viljalti täällä palstalla...Taidan olla varsinainen palstaviljelijä.. [/size:1aszc0b5]

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyl empiirisesti katsottuna ainakin lähipiirissä jengillä tuntuu olevan sairas suhde varsinkin alkoholiin. Kuten myös mulla.

Ajattelin jättää koko touhun ja olla ainakin kesän ilman. Vaihtoehtoisesti pakottavaan tarpeeseen maltillista pajautusta.

Parin viikon jälkeen tuntuu heti paremmalta.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Guy Fawkes
Kyl empiirisesti katsottuna ainakin lähipiirissä jengillä tuntuu olevan sairas suhde varsinkin alkoholiin. Kuten myös mulla.

Ajattelin jättää koko touhun ja olla ainakin kesän ilman. Vaihtoehtoisesti pakottavaan tarpeeseen maltillista pajautusta.

Parin viikon jälkeen tuntuu heti paremmalta.

Itse jos saisin asiasta esim. kansanäänsestyksellä päättää antaisin hyväksyntäni kannabiksen käyttämiselle. Mun piti hetki miettiä luinko väärin vai opinko uuden ilmaisun. Pajautus on on siis polttelua kontekstissa kannabis..Luulin lukeneeni että Guy Fawkes pajattaa jollekin huoliaan mutta se ei tuntunut järkevältä todenmukaiselta vaihtarilta...No hyvä kun osaan käyttää kuuklea..

Itselläni oli olo viikolla 16 kuin helvetin tulijärven kaleeriorjalla. Sydän tykyttteli, valvoin öisin ja huimasi, ilmeisesti tupakoinnin lopettamisen vieroitusoireita olivat nuo...

-

Tvomas
Seuraa 
Viestejä2371

Alko alko tuntuu siltä että mulla alko alkolakko. Samoin tupakan kanssa. Kahvikaan ei maistu. Alkoholin ihannointi on kyllä niin aivosolujen väärinkäyttöä samalla demonisoiden kaiken muun. Lääkärit on kyl yksii huimausainediilereitä.

Pakkoruotsi on yleissyövyttävä aine.

Kännit parin kuukauden välein about, välillä tietty ollut jotain ryyppy´putkiakin muttei nyt mitään ihmeempää. Tarkoitus olisi viedä käydä läpi kannabis-LSD ja sienet tässä elämän aikana.

CE-hyväksytty
En käytä viihteellisesti mitään. Käytän koska olen riippuvainen.

Käytän viihtellisesti ja olen luultavasti riippuvinen.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat