Kommentit (13)

Minulla oli aikaisemmin peräpukamia kun ruokavalio koostui enimmäkseen eineksistä ja istuin paljon, verta tuli perseestä aina kun kävi paskalla. Nyt kun en enää syö eineksiä vaikka istunkin melkein yhtä paljon niin verta ei tule enää. No silloin tällöin saattaa vähän tulla jos käy monta kertaa paskalla lyhyen ajan sisään mutta muuten tilanne on parantunut huomattavasti. Kyllä sen tuntee paskalla käydessä että "jaha, tänään on taas se aika kuukaudesta".

Onhan se vähän jännä että parikymppisellä nuorella miehellä on "kuukautiset".

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176

Kortisoonia ei kannata käyttää koska ohentaa ihoa.

näissä ilman reseptiä olevissakin on kortisonia, niin niitä käytetään vain kuukauden verran. eli pitää taukoa, kun käytin tuollaista mutta ilmeisesti en säännöllisesti kun ei auttanut.

kokeilen myöhemmin uudestaan.

kuitua kun syö siis ruokavaliota missä kuitua runsaasti niin varmaan auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
joo
Minulla oli aikaisemmin peräpukamia kun ruokavalio koostui enimmäkseen eineksistä ja istuin paljon, verta tuli perseestä aina kun kävi paskalla. Nyt kun en enää syö eineksiä vaikka istunkin melkein yhtä paljon niin verta ei tule enää. No silloin tällöin saattaa vähän tulla jos käy monta kertaa paskalla lyhyen ajan sisään mutta muuten tilanne on parantunut huomattavasti. Kyllä sen tuntee paskalla käydessä että "jaha, tänään on taas se aika kuukaudesta".

Onhan se vähän jännä että parikymppisellä nuorella miehellä on "kuukautiset".

Minulla oli pukamia, ei verta kuitenkaan, mutta kutinaa. Ryhdyin hiivadieetille ja vaivat katosivat. Siitä saakka olen vältellyt viljoja, nyttemmin ruokavalio on VHH eikä pukaman pukamaa ole ollut lähes kymmeneen vuoteen. Eikä kutinaa, se on siirtynyt.

Ei siis pastaa meikäläiselle, ei leipää eikä eineksiä. Sen sijaan joka päivä kasviksia ja runsaasti hyviä rasvoja, tarkoitan kylmäpuristettuja öljyjä ja voita sekä maitorasvoja juustoista. Ei tartte äkistellä ikinä, paitsi kun käy kylässä. Eikä ole sellaista tahmakakkaa, jota ei saa pyyhityksi millään.

Istun edelleen työkseni, itse asiassa paljon enemmän kuin aiemmin.

GodVSGod
Seuraa 
Viestejä133

Itselläni on ollut sama vaiva jo kymmenen vuotta.

Itse pukamia minulla ei ole ollut kuin muutaman kerran (mutta olivat ihan helvetin isoja!). Mutta vaikka pukamat ovat kadonneet ja niistä ei ole kuulunut ainakaan 3 vuoteen, edelleen paskantaessa tulee ajoittain verta. Verenvuoto voi lakata useaksi kuukaudeksikin ja sitä jo ehtii ajatella, että no problems... mutta sitten taas yhtäkkiä sitä tulee. Eikä se ole mitään pientä verentuloa vaan ihan reipasta. Paperi kastuu läpimäräksi verestä vaikka käyttäisi useampaa arkkia päällekkäin. Ja sitä jatkuu muutaman päivän tai muutaman viikon. Sitten taas kuin taikaiskusta, verentulo lakkaa, kunnes taas ilmaantuu muutaman kuukauden kuluttua.

PS. Viimeksi kun oli peukalon kokoinen pukama perseessä, menin lääkäriin. Lääkäri korkkasi anukseni. Oli sellainen nuori naislääkäri. Ja sitten se oli ottanut mukaan jonkun alle kaksikymppisen lääkäriopiskelijaharjoittelijatyttösen. Vittu, kun hävetti, mutta samalla jotenkin kiihotti.

PPS. Kuten joku tuossa jo aikaisemmin mainitsi, AC3 Comfort auttaa pahimpien kutinoiden yli.

z
Seuraa 
Viestejä2918
tiäremiäs
1900-luvun lopusta lähtien samat peräpukamat ja kutinat. Kannattaako mennä lääkäriin ?

Olet joutunut abduktion kohteeksi. Ei kannata mennä lääkäriin, koska NWOn agentit tulevat sieppaamaan sinut mustilla helikopetereilla Area 51:lle tutkittavaksi kuten kaikki muutkin lääkäreiden raportoimat abduktiouhrit.

zz

GodVSGod

Itse pukamia minulla ei ole ollut kuin muutaman kerran (mutta olivat ihan helvetin isoja!). Mutta vaikka pukamat ovat kadonneet ja niistä ei ole kuulunut ainakaan 3 vuoteen, edelleen paskantaessa tulee ajoittain verta. Verenvuoto voi lakata useaksi kuukaudeksikin ja sitä jo ehtii ajatella, että no problems... mutta sitten taas yhtäkkiä sitä tulee. Eikä se ole mitään pientä verentuloa vaan ihan reipasta. Paperi kastuu läpimäräksi verestä vaikka käyttäisi useampaa arkkia päällekkäin. Ja sitä jatkuu muutaman päivän tai muutaman viikon. Sitten taas kuin taikaiskusta, verentulo lakkaa, kunnes taas ilmaantuu muutaman kuukauden kuluttua.

Tuo ei todellakaan ole tehvettä. Johtuuko präsuolensyövästä?

PS. Viimeksi kun oli peukalon kokoinen pukama perseessä, menin lääkäriin. Lääkäri korkkasi anukseni. Oli sellainen nuori naislääkäri. Ja sitten se oli ottanut mukaan jonkun alle kaksikymppisen lääkäriopiskelijaharjoittelijatyttösen. *****, kun hävetti, mutta samalla jotenkin kiihotti.

Dear Penthouse.... jne

Milenkiintoista että sairaus tuottaa ilkeämielistä huumoria, ehkä juuri niissä joista anaalijutut on hauskoja.
Kutinat ja kirvelyt saa asiaa tuntemattoman hoitamaan niitä väärin ja verenvuodot haavaumista juoksemaan turhaan arvauskeskuksissa ja pelkäämään syöpää. Asiaa ei välttämättä missään oteta tosissaan, joten vitsiniekoille sopisi pikku jäähyjä.

tietää
Milenkiintoista että sairaus tuottaa ilkeämielistä huumoria, ehkä juuri niissä joista anaalijutut on hauskoja.
Kutinat ja kirvelyt saa asiaa tuntemattoman hoitamaan niitä väärin ja verenvuodot haavaumista juoksemaan turhaan arvauskeskuksissa ja pelkäämään syöpää. Asiaa ei välttämättä missään oteta tosissaan, joten vitsiniekoille sopisi pikku jäähyjä.

Jos perseestä lentää verta päivittäin, niin totta helvetissä pitääkin mennä lääkäriin ja käydä niin kauan siellä, että syy löytyy.
Ja onhan se koomista. thihii.. pylly

Kulaushaikara
Seuraa 
Viestejä1023
GodVSGod

.

Sinua saattaa vaivata autoimmuunitauti Cloitis ulcerosa, käypä kertomassa jollekin lääkärille vaivoistasi! (Ainakin, jos on ripulia)

http://www.crohnjacolitis.fi/cms/Coliti ... a.9.0.html

Pukamista en tiedä mutta anaalifissuurasta kärsitään.. Monta vuotta jo. Kyllähän tuo välillä huvittaakin mutta ei sillon kun istut kyyneleet silmillä paskalla ja puret huulta ettet huutaisi. Sitten vielä seisot toimituksen jälkeen muutaman minuutin kun ei kestä istua.
Monen lääkärin jälkeen sitten joku näihin vaivoihin perehtynyt lääkäri ehdotti leikkausta. En suostunut kun pelkään että jos tulee joku pidätysongelma.. Leikkauksessa se sulkijalihas pitäis poikkasta veittellä
Mutta ehkä joku päivä meen leikkaan.

Paljon kuituja ja nestettä runsaasti. Vältä kahvia, röökiä ja alkoholia. Itte kippaan välillä oliiviöljyä kurkusta alas niin jo luistaa!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat