Seuraa 
Viestejä45973

Hei,

Olen säästänyt (muistaakseni) kaikki minulle jostain 80-luvulta lähtien tulleet Tiede-lehdet. Ainakin makuuhuoneessa ja kellarissa on monta pahvilaatikollista lehtiä. Mutta uuttakin lukemista on niin valtavasti, ettei vanhoja lehtiä tule enää luettua (paitsi siivotessa).

Ennen kuin suurin osa kokoelmasta päätyy paperinkierrätykseen, ajattelin kysäistä täällä, onko kenelläkään tietoa, kelpaisiko nuo vanhat lehdet jonnekin hyötykäyttöön? Tarvitsisiko jokin kirjasto tms.? (Tosin niilläkin taitaa olla tilapula)

Kommentit (3)

syytinki
Seuraa 
Viestejä9469

Sama ongelma täällä.

Tosin luen noita vanhoja oikein mielelläni. Niitä vain alkaa olla liikaa, eikä pelkästään Tiede-lehtiä. Saisi Tiede-lehtikin perustaa vanhojen lehtien arkiston tilaajille ja maksaville - jaa en ole katsonut - ties vaikka olisi jo.

Olen suunnitellut kantaa noita vähitellen julkisten tilojen odotustiloihin. Tulee vain käytyä niin harvoin. Jotkut antikvariaatitkin huolivat vuosikertoja, tosin ehkä Jallu kelpaa paremmin.

Tuo laiskuus vain vaivaa.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5434

Terveyskeskuksessa puolittain kielsivät viemästä mitää lehtiä sinne ko kysyin. Kieltäytyivät kyllä kieltämästä, jos joku vie, mut periaatteessa ei saanu..

Per se

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat