Seuraa 
Viestejä45973

Kunhan kysyn tämän, juuri olen rekisteröitynyt tänne, ajattelin että joku voisi vastata...

Kommentit (8)

jogger
Seuraa 
Viestejä2936

Anna lisätietoa, ei jaksa googlettaa / lukea tuota sarjaa alusta loppuun jotta voisi vastata kysymykseen.

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
Dredex
Ei, mutta paremmat kuin normaalit. Esimerkiksi olen normaalia enemmän aina oikeassa.

Tällä palstalla on aika monella noita oikeassaolemisen supergeenejä...

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1146
Mouho
Dredex
Ei, mutta paremmat kuin normaalit. Esimerkiksi olen normaalia enemmän aina oikeassa.

Tällä palstalla on aika monella noita oikeassaolemisen supergeenejä...

Todellakin. Meinasin itsekin ensin otsikkoon viitaten kehua, että tottakai, minä esimerkiksi olen geenieni ansiosta joka alan asiantuntija, mutta sitten huomasin ettei minulla ole hajuakaan mikä sarja se tuommoinen on.

Tänään tuli kyllä aihetta sivuten vastaan uutinen kateutta herättävän mutaation omaavasta henkilöstä. http://www.verkkouutiset.fi/index.php/t ... -supernako

Tänään tuli kyllä aihetta sivuten vastaan uutinen kateutta herättävän mutaation omaavasta henkilöstä. http://www.verkkouutiset.fi/index.php/t ... -supernako

Oho, aika vinkeä mutaatio. Ketjun otsikkoon liittyen: en tunne sarjaa, mutta kai teoriassa on mahdollista että yllä olevan linkin mukaisia mutaatioita olisi jollain ihmisellä sekä näössä että kuulossa ja hajussakin. Varmaan vain erittäin, erittäin epätodennäköistä.

Nykymaailmassa tuollaiset mutaatiot eivät vain pääse evoluution takia yleistymään koska K-kaupasta saa ostaa hernekeittoa näki sitten 99 miljoonaa väriä tai vain mustaa ja valkoista. Pistämätön värinäkö ei varmaan myöskään tuo mukanaan viriilejä miehiä kumppaneiksi tai suurta tarvetta synnyttää suurta lapsikatrasta.

Ehkäpä jos ihminen eläisi edelleen todella haastavassa ympäristössä niin tuollainen geenimuunnos toisi selkeän selviytymisedun. Esimerkiksi jos tiheästä viidakosta pitäisi löytää syötäväksi kelpaavia kasveja tai eläimiä joilla on hyvä suojaväri niin yli-inhimillinen värinäkö olisi varmasti poikaa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat