Seuraa 
Viestejä1887

Niin, tämmöisen asian laitan tänne, itse olen joskus polttanut pilveä paljonkin.
Nyttemmin olen lopettanut. Tai oikeastaan siirtynyt kohtuukäyttöön, poltan noin kerran kahdessa kuukaudessa kun jossain joku on tarjonnut baarissa tai jossain. Saisin kyllä ostettua sekä rikollishasista sekä kotimaista marihuanaa(kukkaa ja lehtiä kannabiskasvista). Voisin kasvattaakin.

Kuitenkin olen ex-narkkari, nyt kunnossa oleva korvaushoitolaisen. Otan 24mg suboxone nimistä lääkettä kerralla. Silloin tällöin käyn huumeseulassa, jossa mitään laitonta ei sallita, jos jää kiinni pudotetaan annos puoleen, tällä halutaan viestittää inhimillisellä tavalla korvaushoidon tarkoitus nykylain puitteissa, monet lääkärit antavat potilaidensa kuitenkin polttaa kannabista ja käyttää antabusta, ennemmin kuin kuin juoda viinaa ja olla ottamatta antabusta.

Se siitä, jos haluatte kertoa omia kokemuksianne tai jotain muuta aiheeseen liittyvää vastatkaa ihmeessä. Itse kasvatan yhtä kasvia kaverin kämpillä natikan alla.

Hups tunnustin rikoksen!

No jos näillä tiedoilla pääsee harvestoimaan kasvin niin propsit poliisille. Venäjältä on virrannut metamfetamiinia 5 kiloa tutkinnan aikana. Ts, jos tästä jää kiinni se on poliisin tyhmyyttä ja rahan haaskausta. Nyt nimittäin poltin kannabista, kotikasvatettua, jota olen 4 vuotta pitäny pakkasessa, white widov -lajike. Indicaa. Indyn ja sativatn high on erilainen. Tuo englannin hihg, on mun mielelle parempi ymmärtää kuin kotimaiset sanat, parhaiten kotimaista uppoaa käsite vaikkapa oilvessä. Oikeastihan se olisi tyyliin: tiedostastavasti päihtynyt, mietteliäs ja euforinen olotila. Indicassa ja sativassa olisi: Aktiivisesti sosiaalinen, puhelias, euforinen olotila.
Juu, pitää polttaa vähän lisää. kävin tänään seuloissa, jotka on puhtaat. PIlvee ei voi kovin poltella, koska näkyy seulassa pitkään. Mut ei se haittaa, vähemmän on kerralla enemmän.

Edit: pahimmat kirjoitusvirheet. On nyt kyllä varmaan ennätys aasinsilloista yhdessä viestissä?

Suomen uusriistokapitalismin pääjehu on Sauli Niinistö. -Pirta-

Sivut

Kommentit (149)

Delivers
Seuraa 
Viestejä449

On tullut kasvatettua ja poltettua, en ole koskaan päivittäin poltellut mutta joku vuosi sitten polttelin monta kertaa viikossa. Nykyään, tai siis tänä keväänä, olen poltellut n. kerran kuussa tai harvemmin. Ei jotenkin sovi kovin hyvin minulle tuo aine, seurassa ajatukset liikkuvat nopeasti mutta punainen lanka katoaa turhan usein. Jos joku aihe on mielenkiintoinen, niin yritykset ajatella syvällisemmin katkeavat. Rentoutumiseen, chillailuun pelittää hyvin. Tosin tämäkin on aika indicaista tavaraa, ehkä joku muu olisi sosiaalisempaa.

Arbeit macht frei

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole.

En silti ole tuomitsemassa ketään. Oli eräs nuoruuden aikakausi jolloin olisin varmasti kokeillut melkein mitä vain, mutta tarjonta ei ollut silloin nykyisellä tasolla. Onnekseni, varmaankin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Pacanus Rusticanus
Carloz
Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka pössyttely ja työhaluttomuus / yhteiskunnan siivellä tieten tahtoen elely korreloivat keskenään.

Rehupäät ei juuri duunia paina.

Saattavat tehdä paljonkin töitä. Niistä vaan ei makseta palkkaa jolloin ne eivät ole porvarin näkökulmasta oikeita töitä. Saati hyödyllisiä.

CE-hyväksytty

Saattavat tehdä paljonkin töitä. Niistä vaan ei makseta palkkaa jolloin ne eivät ole porvarin näkökulmasta oikeita töitä. Saati hyödyllisiä.

Millaisia hommia?

Kolmannen sektorin vapaaehtoishommat ovat tietenkin ok, mutta epäilen, että heavyuserit keskimäärin eivät sellaisia hommia tee. Narkkarilla se oma napa tuppaa olemaan aina lähinnä.

asdf
Seuraa 
Viestejä12089
Pacanus Rusticanus
Carloz
Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka pössyttely ja työhaluttomuus / yhteiskunnan siivellä tieten tahtoen elely korreloivat keskenään.

Rehupäät ei juuri duunia paina.

Joo, kyllä piripäät kovempia duunareita on.

Carloz

Ainakin John Lennon, Billit Gates ja Clinton, Torvald, Jobs, Juice ja Ensio ovat tunnustaneet pössytelleensä korreloidusti.

Pseudohipin lanseeraman faktakäsityksen mukaan myös ne, jotka eivät ole tunnustaneet ovat pössytelleet.

Pubi

Ainakin John Lennon, Billit Gates ja Clinton, Torvald, Jobs, Juice ja Ensio ovat tunnustaneet pössytelleensä korreloidusti.

Taitavat kaikki olla enemmän vähemmän "But I did not inhale" -miehiä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Carloz
CE-hyväksytty

Millaisia hommia?

Kolmannen sektorin vapaaehtoishommat ovat tietenkin ok, mutta epäilen, että heavyuserit keskimäärin eivät sellaisia hommia tee. Narkkarilla se oma napa tuppaa olemaan aina lähinnä.

Vaikkapa musiikkia.
Miten narkkarit tähän liittyy?

CE-hyväksytty
Carloz
CE-hyväksytty

Millaisia hommia?

Vaikkapa musiikkia.
Miten narkkarit tähän liittyy?

Musiikista maksetaan. Muusikon ammatti on ammatti muiden joukossa.

Jos taas viittaat musiikin teolla sen tekemistä omaksi iloksi, ei sitä todellakaan voi työksi kutsua.

Heavyjuuseri on narkkari. Näistä paljon pössyttelevistähän tässä on kyse.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat