Kommari- ja natsitrolleilla eroa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänne aina ilmestyy uusia nimimerkkejä, jotka ihailevat jompaakumpaa 1900-luvun suurista ihmiskunnan vastaisista rikoksista, joko kommunismia tai kansallissosialismia.

Osa touhuaa suoraan ja vaatii sadistisen sarjamuraajan Mengelen maineen puhdistamista, osa ihailee avoimesti silmitöntä terroria käyttänyttä Leniniä ja muita bolsevikkejä. Joku kieltää Holocaustin todisteet, joku Kommunismin mustan kirjan. Yhteistä on todistettujen historiallisten faktojen kieltäminen. Osa yrittää juuri ja juuri naamioida itsensä. Tyypillistä molemmille on ideologisten leimojensa lyöminen muihin: Tarja Halonen on kommarilesbo tai Niinistö on suurpääoman juoksupoika.

Onko näillä mitään eroa? Onko mahdollista, että joku trollailee huvikseen kummankin ääriliikkeen sekoiluja.

Kiinnostava kysymys liittyy myös siihen, että kun kommarit ja natsit ovat tunnetusti toistensa verisiä vihollisia, niin miksi tällä palstalla he välttelevät toisiaan, eivätkä aloita virtuaalista toista maailmansotaa toisensa heti havaitessaan?

Tämä liittyi siis trollitutkimukseen. Tuli mieleen kun löysin täältä taas näennäisasiallisia linkkejä holocaustinkieltosivuille ja Leninin kuvailua kivana väkivallan vastustajana.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En jaksanut lukea viestiäsi loppun, sori. Kehtaan vieläpä kirjoittaa jostakin aivan muusta, sori taas. Joka kerta kun katson avatartasi, on kuin katsoisin itseäni polttamassa sikaria puku päällä. Eikös olekkin hassu deja wu.

Vierailija
Gideon
En jaksanut lukea viestiäsi loppun, sori. Kehtaan vieläpä kirjoittaa jostakin aivan muusta, sori taas. Joka kerta kun katson avatartasi, on kuin katsoisin itseäni polttamassa sikaria puku päällä. Eikös olekkin hassu deja wu.

Parahin trolli. Tietenkään et lukenut viestiäni loppuun. Ethän sinä ikinä niin tee. Etenkään et vastaa kysymyksiin, vaan kirjoitat aina jostain muusta. Hassu deja vu? Kieltämättä, minä poltan sikareita tupakkatakki päällä kyllä. Minä voin sanoa, että aina kun katson avatartasi niin mietin käsitteitä "typerä kaakattaja" ja "kielletyt lyijyhaulit". Päällekkäispiippuinen Berettakin käy mielessä. Tämähän ei siis mitenkään liity mielipiteisiisi vaan ainoastaan kuvan herättämiin assosiaatioihin.

Vastauksesi kertoi normaaleista trollitavoista. Vaihdetaan aihetta. Kerro sen sijasta mikä erottaa sinut ainakin ajoittain kommunisteja ihailevasta ArKosista?

Vierailija
Bomt Kneder
Gideon

Parahin trolli. Tietenkään et lukenut viestiäni loppuun. Ethän sinä ikinä niin tee. Etenkään et vastaa kysymyksiin, vaan kirjoitat aina jostain muusta. Hassu deja vu? Kieltämättä, minä poltan sikareita tupakkatakki päällä kyllä. Minä voin sanoa, että aina kun katson avatartasi niin mietin käsitteitä "typerä kaakattaja" ja "kielletyt lyijyhaulit". Päällekkäispiippuinen Berettakin käy mielessä. Tämähän ei siis mitenkään liity mielipiteisiisi vaan ainoastaan kuvan herättämiin assosiaatioihin.

Vastauksesi kertoi normaaleista trollitavoista. Vaihdetaan aihetta. Kerro sen sijasta mikä erottaa sinut ainakin ajoittain kommunisteja ihailevasta ArKosista?

En lukenut nytkään muuta kuin pari sanaa, koska huomasin sinun kirjoittavan taaskin täyttä paskaa.

Vierailija

No nyt luin tekstisi ja täyttä paskaahan se oli. Meillä on jotain yhteistä, me olemme aika samannäköisiä ja kummallakin on haulikko ja poltamme sikareita. Ihmeellistä on miten ajatusmaailmasi on niin kieroutunut ja syrjivä, mutta minun ajatusmaailmani on jotenkin niin sivistynyt ja suvaitseva. Mieleeni tuli kertomus peilimaailmasta, jossa ihmisen käänteinen minä elää. Tarina peilimaailmasta lienee kaikille tuttu, siellä olevat ihmiset ovat käänteisversio peilin toisella puolella elävästä ulkonäöllisesti identtisestä ihmisestä.
Veikkaan että poltat romeo&juliettaa, se on sikarimerkki, jonka sikarit ovat mielestäni täyttä paskaa.

Vierailija
Gideon
No nyt luin tekstisi ja täyttä paskaahan se oli..

Tapasi on tullut tunnetuksi. Kun sinulle kertoo idoslistasi tunnetut historiallisesti todistetut faktat, niin tulee pavlovinkoirareaktio, että mitä järkeä on kirjoittaa tuollaista paskaa. Voit jatkaa tuota loputtomiin. Silti simppeli fakta on että ihailet lastenkiduttajaa- ja murhaajaa ja hermostut aina kun siitä huomauttaa.

Ei se minua liikuta. Jatka vain. Mahdollisuutesi ovat kreationistien tasoa.

Vierailija

Oletan poltat sikareita, jotka on ihan yhtä mauttomia kuin juttusi. Taidat olla niitä romeo&juliettaa polttavia hihhuleita, joitka hihhuloitsevat ravintoloissa ja käyttäytyvät kuin siat juoden sikarin polton yhteydessä olutta. Kuten juttusi, niin myös sikarisi; menikö oikein?

Vierailija

Gideon taitaa olla palstan ainoa natsi.

Koshit, Boshit ja muut Bullshitit sitten leimaavat meidät kaikki natseiksi,
jotka arvostelevat kovaan ääneen nykypäivän barbaarien, muslimien
julmia tekoja ja käsittämätöntä naisten alistamista.

Vierailija

Minä en usko että Gideon on itse asiassa natsi. Hän on vain henkilö jota kiehtoo ajatus lasten silpomisesta elävältä ja joka siksi ihailee sillä alalla eniten ansioitunutta henkilöä.

edit. topy

Vierailija

Gideonin ja Liittyneen olemassaolon myötä olen oikeastaan jo menettänyt uskoni siihen, että tätä palstaa moderoidaan yhtään mitenkään. On täysin käsittämätöntä sallia muutaman idiootin jatkuva mellastaminen.

Vierailija
Anders
Gideonin ja Liittyneen olemassaolon myötä olen oikeastaan jo menettänyt uskoni siihen, että tätä palstaa moderoidaan yhtään mitenkään. On täysin käsittämätöntä sallia muutaman idiootin jatkuva mellastaminen.

Itseasiassa viestieni määrä lähti laskuun tänään.
Päivän aikana poistettu jo 3 viestiäni.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Bomt Kneder
Gideon

Pidän tyylistäsi, Bomt. Olet ehdottomia suosikkejani. Avatartasi myöten. Tuo päällekkäispiippuinen beretta pudotti minut tuolilta.

Noissa gideon- ja liittynyt-trolleissa ärsyttää ja säälittää eniten se, että ne eivät raukat oikeastikaan tajua, millaisilla asioilla leikkivät.

edit. Mulla on pari isoa kuubalaista sikaria kotona. Jos emme kirjoittelisi anonyymeinä, pistäisin ne sinulle. Itse kun en polta.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Noissa gideon- ja liittynyt-trolleissa ärsyttää ja säälittää eniten se, että ne eivät raukat oikeastikaan tajua, millaisilla asioilla leikkivät.

Teissä itse-itsensä muiden yläpuolelle ylentäneissä trolleissa
säälittää eniten se, että kun älynlahjanne eivät riitä kumoamaan väitteitäni,
vaaditte bannia ja rupeatte lapsellisesti pilkkaamaan.

Kun te puolustatte naisten alistajien väkivaltaista uskontoa,
ette todellakaan tiedä, millaisilla asioilla leikitte.

Jos et osaa tehdä eroa Gideonin ja minun välilläni,
olet todellakin side silmilläsi kulkeva itsensä imartelija.
En todennäköisesti ole missään asiassa samaa mieltä hänen kanssaan.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Teissä itse-itsensä muiden yläpuolelle ylentäneissä trolleissa
säälittää eniten se, että kun älynlahjanne eivät riitä kumoamaan väitteitäni,
vaaditte bannia ja rupeatte lapsellisesti pilkkaamaan.

Älä itke, vauveli. Sinun yläpuolellesi nyt ei varsinaisesti tarvitse kurottautua.

Pidän avattarestasi, se on mukavalla tavalla perverssi roskaviestiesi yhteydessä.

Lapseni luokalla on pari tyttöä, jotka ylpeilevät saamillaan muistutuksilla ja oikein keräilevät niitä. He ovat kolmasluokkalaisia. Sinulla näyttäisi olevan sama harrastus. Hienoa. Upeaa. Pidä se.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Älä itke, vauveli. Sinun yläpuolellesi nyt ei varsinaisesti tarvitse kurottautua.

Onneksi olkoon.
Pelaamalla "tuollaiset teinitrollit"-kortin, veit uskottavuutesi kaikista viesteistäsi.

Hyvin säälittävää, Aweb.

Esim. Bomt Kneder on niitä erittäin harvoja kirjoittajia,
jotka eivät alennu moiseen älynlahjojen loputtua kesken.
(toki näin ei ole luultavasti päässyt tapahtumaan vielä ainakaan)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat