Seuraa 
Viestejä300

En tiedä mikä mun puhelimelle tuli kun se yhtäkkiä ilmoitti toistuvasti että akku loppuu, sitten menin laittamaan sitä lataukselle niin se oli ihan kuuma koko puhelin, ja siinä oli siellä yläreunassa missä näkyy viestimerkit yms. sellainen E-kirjain ja sitten sen vieressä vuoroin viestikuvake joka vaihtui sitten vuoroin klemmarin kuvaksi. Yiritn katsoa viestikansiosta onko siellä uusia viestejä, muttei siellä mitään ollut. Ja vaikka puhelin oli latauksella niin se silti koko ajan ilmoitti että akku on lopussa. Tai kuului eka outo piipaus ja heti perään akun loppumisen äänimerkki. Sammutin sitten koko puhelimen.

Katsoin ohjekirjasta että tuo E-merkki tarkoittaa että "EGPRS-yhteys on muodostettu" Mitä se tarkoittaa? Miten se yksikseen tuollaisia muodostelee yhtäkkiä?

Nuo kysymykset on varmaan ihan naurettavia, mutta oon tosi surkea kaikkien teknisten juttujen kanssa. Puhelin on nyt sammutettuna kun en uskalla tehdä sille mitään. En osaa päivittää ohjelmistoakaan. Muistelen että joskus yritin päivittää siihen ohjelmistoa mutta ei sekään onnistunut, en enää muista että kävikö siinä niin etten löytänyt sille päivitystä ollenkaan vai eikö mulla ollu jotain sopivaa piuhaa jolla se ois saanut siirrettyä macilta puhelimeen vai mikä mätti.

Sivut

Kommentit (22)

Anastasia
Seuraa 
Viestejä300

Laitoin puhelimen päälle ja edelleen se vaan näyttää sitä E-kuvaketta sekä viesti/klemmari-kuvaketta ja akku kuluu hurjaa vauhtia. Se akku oli latautunut kokonaan kun puhelin oli sammuksissa lataumassa, ja kun pistin sen päälle niin viidessä minuutissa neljäsosa akusta oli kulunut. Miten tuon ihmeellisen jutun saa oikein pois päältä? Ei kai se ole joku maksullinen juttu? Pelottaa että tulee joku kauhea puhelinlaskukin vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

En nyt oikein tiiä, mutta sen E-kirjaimen saa yleensä häippäämään, jos tyhjentelee viestikansioita. Voipi olla viesti tuloilla, mutta luurin muisti loppu eikä sitten pääse tuleksimaan.
Akku voi olla kulununna lopuille (jos vanha), tai sitten kuluu, kun koittaa survoa sitä tulevaa viestiä sun luuriin, ja kun ei mahu eikä sovi, niin yrittää uudelleen. Tai jotain.

Sellaset pikalaturipiuhat tuppaa oleen sellasia, että ne väittää vartin päästä, jotta kone on täydessä latingissa, vaikka ei olekaan. Alkaa palkit putoileen vauhdilla verraten normilaturilla ladailtuun.

Jos ei auta, niin en sitten tiiä muuta kun että sulje koko luuri ja anna hetken hautua. Avaat uudelleen ja josko sitten.

Mie aina vaan kokeilen ja aina se on alkanut pelittämään.

Jos pelkäilet, että viruksia tai jotain sellasta, niin kannattaa tarkistella, ettei bluutöötti ole päällä. Aika moni kuleksii pitkin kyliä bluutöötti päällä, ja sillon luuriin voi luikahdella vahingossa (ihmiset kun tupaa ensin paineleen namiskoita ja sitten vasta pohtimaan, jotta mitä siinä oikeen luki) vaikka mikä mörökölli.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Anastasia
Seuraa 
Viestejä300

Tyhjensin viestikansiot, ei auta mitään. Ei tuu mitään viestiäkään. Bluetoothkaan ei oo päällä

Ja tuo puhelin on se 6131 perusversio joka on siis simpukkamallinen. Ei kait niitä muita oo samalla numerolla. Takuu ei oo enää voimassa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

Häipykö se E-merkki ja/tai ne viestijutut pois?

Voi olla, että viestin lähettäjä huomasi, että viesti ei sulle tule ja poisti sen lähtevistä, ja silloin se ei sinulle enää tulekaan.

Jos ei häipänny, niin tilaa ei ole vieläkään tarpeeksi (multimediaviesti vie aika paljon tilaa normiviestiin verraten)

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Jos se rupeaa syömään akkua noin ja yhdistelee jotain EGPRS-yhteyttä, mene sen kanssa puhelimen myyjän luokse (ostokuitti mukaan) ja kysäise mikä voi olla vikana ( tai mitä maksaa tarkistus/huolto).

Kyllä Nokiankin puhelimen täytyy toimia takuun loppumisen jälkeenkin normaalisti ainakin hetken aikaa jos sitä käytetään normaalisti

edit: korjattu Moka )

Anastasia
Seuraa 
Viestejä300

Ei häipynyt sen E-merkki eikä ne viestijutut. Jouduin sammuttamaan taas sen puhelimen koska siitä oli jo akk lähes loppu. En tajua kuka mulle sitten tuollaisen viestin lähettää. (Ei kai Suomalainen kirjakauppa lähetä mitään tuollaisia kun sen verkkokaupasta ois pitänyt tulla paketti jonka oisin noutanut Suomalaisesta…en keksi muuta. En usko että kukaan kaverikaan on lähettänyt. Jos ei sitten joku mainostaja? Tietty)

Tilasin tuon puhelimen aikonaan netistä, en muista enää mistä kaupasta eikä mulla oo varmaan kuittiakaan, siitä taitaa olla kohta 5 vuotta aikaa.

Mullekin tuli tuo liitetiedosto mieleen mutten löytänyt sitä viestiä.

(Tänään on kyllä tosi huono päivä, koko ajan vastustanut joku. Ja äsken löysin just elävän vyöturkiskuoriaisen toukan sohvalta ja tammi-helmikuussa tein viikkokausien perusteellisen siivouksen noiden takia, pakastin kaiken ja myrkyttelin Raid Superilla ja nyt nekin on palanneet. Ei jaksa)

Anastasia
Seuraa 
Viestejä300

Niin, varmaan pitää soittaa, se asiakaspalvelu ei vaan oo tähän aikaan auki enää. Eikä näytä olevan huomenna ollenkaan :/ Pitää näköjään pitää sitten puhelinta kiinni monta päivää kun akku loppuu tunnissa kun pitää auki

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161

jos et ole 5 vuoden aikana vaihtanut uutta akkua niin kyllä se akkukin alkaa olemaan jo aika kaput. itsellä se on pari vuotta ja menee vaihtoon kun pari kertaa vuorokaudessa pitää alkaa lataamaan.

voi tuo kirjekuori myös osoittaa tulevaa sähköpostia liitetiedostoineen.

e-merkki katoaa kun viesti on saapunut perille.

toisen polven pilkkuvirhe

Anastasia
Seuraa 
Viestejä300

Oon mä vaihanut akun tän viiden vuoden aikana kerran, en vaan muista että milloin. Mä en oo tosiaan käyttänyt nettiä ollenkaan koskaan puhelimella joten en ymmärrä miksi se ilmoittais sähköpostista

Röyh!
Sinulla on asiakaspalvelun puhelinnumero, soita sinne ja kysy mistä on kyse. Jos sieltä löytyisi apua, nehän näkee kaiken liikenteen puhelimessa?

Edit: tai tuolta http://www.dna.fi/Sivut/yksityiset.aspx

Tuo kysely saattaa kestää päivän tai pari, kait. Ai niin oon itekkin nyt DNA asiakas, en meinaa muistaa vaihtoa vielä. Pitänee mennä tutustumaan sivustoon (ei tänään, joskus huomenna)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat