Seuraa 
Viestejä29006

No juu kun eilen tuli eräästä syystä ajatuksiin haulitorni taas. Tehtaan tominta on toki mulle ainakin melko selvä mutta käymälähommat on jääny epäselväks. Pakkohan sen haulimestarin on välillä kakalla ja pissalla käydä. Ni oliko siellä tornissa joku käymäläviritelmä? Vai oliko vaan reikä lattiassa? Tuskin se niitä rappuja kovin montaa kertaa päivässä kuitenkaan edes ja takas ramppas.

Kommentit (6)

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
CE-hyväksytty
No juu kun eilen tuli eräästä syystä ajatuksiin haulitorni taas. Tehtaan tominta on toki mulle ainakin melko selvä mutta käymälähommat on jääny epäselväks. Pakkohan sen haulimestarin on välillä kakalla ja pissalla käydä. Ni oliko siellä tornissa joku käymäläviritelmä? Vai oliko vaan reikä lattiassa? Tuskin se niitä rappuja kovin montaa kertaa päivässä kuitenkaan edes ja takas ramppas.

Entäs jos ei kuitenkaan rampannut? Kävi kotoa lähtiessään ykkösellä ja kakkosella, ja nautti kuivia eväsleipiä siellä tornissa. Kotona taas vessaan.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
syytinki
Seuraa 
Viestejä9469

Kai siellä alhaallakin oli joku vahtimassa, että saatiin haulit talteen.

Eli homma saattoi toimia huutelulla. Kaveri ylhäältä huikkasi, että vaihdappa astiaa, tulee muuta kuin hauleja.

Oli tietysti muutkin konstit mahdollisia. Ensin söi eväät ja sitten sonti paperille ynnä vei lähtiessään tavaran kotio.

Että ei kannata huolehtia. Kyllä ne konstit löytyy nykyisin ja löytyivät ennenkin.

CE-hyväksytty
Kyllä terveen miehen pitäs työpävän aikana ainakin kerran tai pari kuselle päästä.

Jos hommiin ei otettu ihan terveitä miehiä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat