Seuraa 
Viestejä12058

Monet pitävät minua varsin liberaalina henkilönä, mutta olisin valmis harkitsemaan lakia, jolla kiellettäisiin tunnustuksellinen perussuomalaisuus. Tunnustuksellisella tarkoitan tässä yhteydessä sitä, että monen ps-intoilijan mielessä perussuomalaiset eivät voi tehdä virheitä. Lakien rikkominen ja sanojensa syöminen ovat aivan ok ja niille on perusteluina mitä idioottimaisimpia argumentteja.

Rikokset esimerkiksi perustellaan sillä, että joku muu jostain muusta puolueesta on joskus myös tehnyt rikoksen. Soinin vaalikikaksi nimittämä paskan puhuminen on kanssa ihan jees, oikeastaan aika hyvä läppä. Halme teki aikanaan rikoksia, jotka oli itsekin tuominnut, mutta sitä katseltiin sormien läpi. En muista kenenkään persusymppaajan koskaan olleen sitä mieltä, että nyt persulta lähti mopo handusta ja tuo hölmöily olisi saanut jäädä väliin. Kaikki tuntuu olevan sallittua.

Kysyisin, erityisesti ps:n kannattajilta, että mikä olisi tarpeeksi typerää persun tekemänä, jotta voisi sanoa, että nyt tuli mokattua? Minulle on syntynyt vaikutelma, että jos esim. Halla-aho kiipeisi kännissä munasillaan eduskuntasalin lehterille intiaanipäähine päässään ja jodlaisi dildo haitarissaan, persunjumaloijat pitäisivät sitä terävänä kritiikkinä nykyistä parlamentarismin alennustilaa kohtaan. Minulle on myös syntynyt vaikutelma, että pienikin hölmöily muiden puolueiden jäseniltä on persuista tuomittavaa, mutta omille sallitaan kaikki. Tietysti saatan olla täysin väärässä ja nämä ovat vain omia väärinkäsityksiäni.

Lisäsin tähän äänestyksen, jonka perusteella voinee saada jotain suuntaa antavaa käsitystä. Tai sitten ei.

Sivut

Kommentit (155)

asdf
Monet pitävät minua varsin liberaalina henkilönä, mutta olisin valmis harkitsemaan lakia, jolla kiellettäisiin tunnustuksellinen perussuomalaisuus. Tunnustuksellisella tarkoitan tässä yhteydessä sitä, että monen ps-intoilijan mielessä perussuomalaiset eivät voi tehdä virheitä. Lakien rikkominen ja sanojensa syöminen ovat aivan ok ja niille on perusteluina mitä idioottimaisimpia argumentteja.

Rikokset esimerkiksi perustellaan sillä, että joku muu jostain muusta puolueesta on joskus myös tehnyt rikoksen. Soinin vaalikikaksi nimittämä paskan puhuminen on kanssa ihan jees, oikeastaan aika hyvä läppä. Halme teki aikanaan rikoksia, jotka oli itsekin tuominnut, mutta sitä katseltiin sormien läpi. En muista kenenkään persusymppaajan koskaan olleen sitä mieltä, että nyt persulta lähti mopo handusta ja tuo hölmöily olisi saanut jäädä väliin. Kaikki tuntuu olevan sallittua.

Kysyisin, erityisesti ps:n kannattajilta, että mikä olisi tarpeeksi typerää persun tekemänä, jotta voisi sanoa, että nyt tuli mokattua? Minulle on syntynyt vaikutelma, että jos esim. Halla-aho kiipeisi kännissä munasillaan eduskuntasalin lehterille intiaanipäähine päässään ja jodlaisi dildo haitarissaan, persunjumaloijat pitäisivät sitä terävänä kritiikkinä nykyistä parlamentarismin alennustilaa kohtaan. Minulle on myös syntynyt vaikutelma, että pienikin hölmöily muiden puolueiden jäseniltä on persuista tuomittavaa, mutta omille sallitaan kaikki. Tietysti saatan olla täysin väärässä ja nämä ovat vain omia väärinkäsityksiäni.

Lisäsin tähän äänestyksen, jonka perusteella voinee saada jotain suuntaa antavaa käsitystä. Tai sitten ei.

Saako tuossa äänestää muutkin kuin persut, mistä minä tieddän mitä mieltä persut ovat? Vai laitanko mitä minä luulen persun ajattelevan noista? Teetkö samanlainen äänestyksen muistakin puolueista, niin saataisiin vertailupohjaa.

Mutta sanoisin, että alkaa olla sen tasoista tekstiä, että kannattais harkita onko kyseinen henkilö sopiva enää valvojaksi.

asdf
Seuraa 
Viestejä12058
Riihitonttu
Saako tuossa äänestää muutkin kuin persut, mistä minä tieddän mitä mieltä persut ovat? Vai laitanko mitä minä luulen persun ajattelevan noista? Teetkö samanlainen äänestyksen muistakin puolueista, niin saataisiin vertailupohjaa.

Saavat, et varmaankaan mistään, olen tosin luullut sinua persuksi, laita vaan, en tee, jos jotain kiinnostaa, niin hän voi tehdä.

Mutta sanoisin, että alkaa olla sen tasoista tekstiä, että kannattais harkita onko kyseinen henkilö sopiva enää valvojaksi.

Juu, onhan se törkeää kyseenalaistaa persujen virheettömyyttä.

Ja tekee kyllä mieli kysyä, ettetkö itse ole havainnut kuvaamaani ilmiötä, vielä huomattavasti vahvempana persujen kannattajissa kuin minkään muun puolueen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399

Voiko persu tehdä persun mielestä virheitä?

Varmaan ainakin jotkut Persut saattavat kenties olla ainakin periaatteessa jossainmäärin mahdollisesti kykeneviä itsenäiseenkin ajatteluun. En ole toistaiseksi kohdannut kyseistä tyyppiä.

Itse kysymykseen: Ehdottomasti kyllä. Jos joku Persupolitiikko tunnustaisi olleensa väärässä tai tehneensä virheen, niin hän varmaankin saisi kuulla olevansa väärässä.

asdf
Riihitonttu

Saavat, et varmaankaan mistään, olen tosin luullut sinua persuksi, laita vaan, en tee, jos jotain kiinnostaa, niin hän voi tehdä.

Et sitten taida olla paljoa täällä lueskellut, olen monesti sanonut olevani sossu ja tuomitsen kaikkien tekmät rikokset puolueesta riippumatta, täällä tuo persujen syyllistäminen on vaan ihan oikeasti ollut yksisilmäistä, suoranaista vainoamista.

Itseasiassa täällä väitetään persuiksi kaikkia, jotka vähänkin kritisoivat maahanmuuttoa ja/tai islamia sen takia voi ihan hyvin sanoa myös kaikkia kritiikittömiä monkultturismin kannattajia punaviherhörhöiksi ja mokuttajiksi vai?

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337

Minusta tässä on nyt vähän viisastelun makua ja lakihan tulee koskea kaikkia. Itse jaan poliitikot kahteen leiriin. Oikealla on pahat ja vasemmalla epäilyttävät. Kepu on vähän kumpaakin.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Finlandes
Voiko persu tehdä persun mielestä virheitä?

Varmaan ainakin jotkut Persut saattavat kenties olla ainakin periaatteessa jossainmäärin mahdollisesti kykeneviä itsenäiseenkin ajatteluun. En ole toistaiseksi kohdannut kyseistä tyyppiä.

Itse kysymykseen: Ehdottomasti kyllä. Jos joku Persupolitiikko tunnustaisi olleensa väärässä tai tehneensä virheen, niin hän varmaankin saisi kuulla olevansa väärässä.

En tiedä, mutta minä tunnen montakin persua, eivät he ole sen kummempia kuin muutkaan ihmiset, mistä tämä viha ja ennakkoluulo? Nimenomaan monet persut ovat itsenäisesti ajatteleva eivätkä massan mukana meneviä toisin kuin esim. suurin osa meistä sossuista tai vihreistä joita olen tavannut. Sanoisin, että joka väittää tuollaista, kuin sinä on nimenomaan näitä massan mukana meneviä itsenäiseen ajatteluun kykenemättömiä joukkosieluja.

asdf
Seuraa 
Viestejä12058
Riihitonttu
Et sitten taida olla paljoa täällä lueskellut, olen monesti sanonut olevani sossu ja tuomitsen kaikkien tekmät rikokset puolueesta riippumatta, täällä tuo persujen syyllistäminen on vaan ihan oikeasti ollut yksisilmäistä, suoranaista vainoamista.

Itseasiassa täällä väitetään persuiksi kaikkia, jotka vähänkin kritisoivat maahanmuuttoa ja/tai islamia sen takia voi ihan hyvin sanoa myös kaikkia kritiikittömiä monkultturismin kannattajia punaviherhörhöiksi ja mokuttajiksi vai?

Minusta täällä persujen puolustaminen on ollut totaalisen yksisilmäistä ja kritiikitöntä. Kritiikittömiä monikultturismin kannattajia en itsekään kovin korkealle arvosta, vaikken heitä yleensä julkisesti ala haukkumaankaan.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
asdf
En muista kenenkään persusymppaajan koskaan olleen sitä mieltä, että nyt persulta lähti mopo handusta ja tuo hölmöily olisi saanut jäädä väliin.

Sinun pitäisi lukea Homma-foorumia: siellä on paljon itsekriittisiä persuja. Täällä omien kritisoiminen ei ole persuille samalla tavalla mahdollista, koska täällä kimpussa on jatkuvasti iso liuta persunvihaajia, jotka ottaisivat myönnytykset kritiikille voittona itselleen.

Noh Hakkarainen,Halme ja kumppanit on tehnyt virheitä. Hakkarainen ei kuuluisi edes eduskuntaan vaan lähinnä kunnallispolitiikkaan.

Sensijaan Erosen ja Halla-Ahon tapaukset on tuollaista ajojahtia ennemmin kuin että he itse olisivat tehneet virheitä, jos joku demari olisi kirjoittanut vastaavat jutut niin mitään kohua ei olisi olemassa. Samanlaista ajojahtia oli ennen vaaleja Soinin abortti kannan kanssa, surkuhupaista... ei voi muuta sanoa.

Halla-Ahon toki kannattaisi jatkossa pelata peliä paremmin eikä olla niin omapäinen, Halla-Aho on pitkälti oikeassa asioista mistä jauhaa mutta voisi esittää ne korrektimmin niin ei tulisi kohuja koko ajan.

asdf
Seuraa 
Viestejä12058
Ding Ding
Sinun pitäisi lukea Homma-foorumia: siellä on paljon itsekriittisiä persuja. Täällä omien kritisoiminen ei ole persuille samalla tavalla mahdollista, koska täällä kimpussa on jatkuvasti iso liuta persunvihaajia, jotka ottaisivat myönnytykset kritiikille voittona itselleen.

Niinkö? Vaikka olen kanssasi monesta asiasta eri linjoilla, en muista sinun koskaan puhuneen sontaa, joten kai tuo on uskottava. Kaipa siihenkin foorumiin pitää tutustua.

asdf
Seuraa 
Viestejä12058
vapaatyyli
Halla-Ahon toki kannattaisi jatkossa pelata peliä paremmin eikä olla niin omapäinen, Halla-Aho on pitkälti oikeassa asioista mistä jauhaa mutta voisi esittää ne korrektimmin niin ei tulisi kohuja koko ajan.

Itsekin olen sitä mieltä, ettei maahanmuutto ole Suomessa lainkaan ongelmatonta, mutta Halla-aho joko ihan vittuillakseen tai typeryyttään esittää asiat niin, että varmasti saa vihaa päälleen. Ja toisaalta myös rasistien selkääntaputukset. Olkoon syy kumpi tahansa, Halla-aho on tässä suhteessa sosiaalisesti kädetön. Toki noista asioista pitää keskustella, mutta Halla-ahon tyyli on typerä ja sivistymätön.

Näyttäisi äänestyksen perusteella olevan niin, että homoutta pidetään rikoksena.Lieventävänä asianhaarana saattaa saada ymmärrystä, jos se tapahtuu vankilassa.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002
asdf
Toki noista asioista pitää keskustella, mutta Halla-ahon tyyli on typerä ja sivistymätön.

Jossain määrin samaa mieltä.

asdf
Minulle on syntynyt vaikutelma, että jos esim. Halla-aho kiipeisi kännissä munasillaan eduskuntasalin lehterille intiaanipäähine päässään ja jodlaisi dildo haitarissaan, persunjumaloijat pitäisivät sitä terävänä kritiikkinä nykyistä parlamentarismin alennustilaa kohtaan.

Ei tämäkään nyt niin kovin järkevältä tai sivistyneeltä tunnu.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

asdf
Riihitonttu

Minusta täällä persujen puolustaminen on ollut totaalisen yksisilmäistä ja kritiikitöntä. Kritiikittömiä monikultturismin kannattajia en itsekään kovin korkealle arvosta, vaikken heitä yleensä julkisesti ala haukkumaankaan.

No onhan se niinkin, en koskaan ole väittänytkään, että monissa persuissa ei olisi paljoakin vikaa tai heidän kannattajissaan, mutta samaa voi kyllä sanoa myös muistakin puolueista. Täytyy sanoa, että kyllä harmitti silloin kun sen Turun kidnappajaan varjolla lyötiin sossuja edestä ja takaa, yhden teon perusteella "tuomittiin" kaikki, sen takia tunnen myötätuntoa persuja kohtaan.

Manroid
Seuraa 
Viestejä389
Riihitonttu
asdf
monen ps-intoilijan mielessä perussuomalaiset eivät voi tehdä virheitä. Lakien rikkominen ja sanojensa syöminen ovat aivan ok ja niille on perusteluina mitä idioottimaisimpia argumentteja.

Tässä teille vakaumuksellinen perussuomalainen ainakin tulevissa vaaleissa kunnes toisin todetaan.

Todella, riihitontun kanssa samaa mieltä, asdf umpimielinen ja tökerö avaus paljasti paljon valvojan ominaisuuksista. Mutta minkä teet, tiede palsta ei enää ole kuuminta hottia. Näkyy laadussa ja valvojien määrässä. Sano.

Mediassa huseeraavat nämä eri puolueiden entisten suuruuksien aikojen "omat" miehet. jolloin PS puolueella ei ole mahdollisuuksia päästä näkyviin muuten kuin omien julkaisukanavien kautta. VAIKKA PS on ollut koko ajan oikeassa esim kaikkin meidän tulevaisuutemme määrittelevän EURON kohtalon suhteen.

Useampi kokoomusta ennen äänestänyt entinen vannabe porvari on jo heittänyt lusikan nurkkaan kansallisen kokoomuksen suhteen. Nyt nämä raukat etsivät keskustasta tukea unohtaen auliisti sen menneisyyden mokat.

Demarit ja vasemmisto, niin mitäpä heistä, kiitos kun olette ja kiitos kun ette viitsisi... Pankkiirit kiittävät ja hymyilevät teidän hyodyllisille idiooteillenne joita myös äänestäjiksenne kutsutaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat