kuka paras trolleista?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
James Branleur 2
ehdottomasti gideon!!!

Äänestin mummoa. Hänen pirullisen ovelasti luotu vanhuuden eläkkeestä viettävästä ja "Stadin lähiöissä" asuvasta hahmosta meni jopa itseeni täydestä.

Sivut

Kommentit (17)

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

on kuitenkin hauskaa että jotkut käynnistää masiinan aamulla jotta voisivat aloittaa päivän trolli-kiertueen ja myöhemmin olla foorumin listalla ihastelemassa saavutuksiaan - se kai tekee trollista suurtrollin. puperkeikka vielä loppuun ja voila.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija

Tämähän se taitaakin selittää miksi Mummo minua haluaa trolliksi kutsua. Hän näkyy itse olevan kunnioitetulla toisella sijalla trolli maailmassa. Haluaa minut sinne seurakseen

Vierailija
Ayla
Tämähän se taitaakin selittää miksi Mummo minua haluaa trolliksi kutsua. Hän näkyy itse olevan kunnioitetulla toisella sijalla trolli maailmassa. Haluaa minut sinne seurakseen

Sinä ja mummo olette hyviä tyyppejä.
Miksi hyvien tyyppien pitää riidellä keskenään?

Vierailija
Joker
Ayla

Sinä ja mummo olette hyviä tyyppejä.
Miksi hyvien tyyppien pitää riidellä keskenään?

Kysy Mummolta. Hän sen aloitti. Mutta nyt muistan että Mummo on ennenkin luokiteltu trolliksi noissa äänestyksissä. Jotta ehkä se että hän haluaa niin mielellään minutkin trolliksi, johtuu siitä että hän sisimmässään kärsii siitä että hänet on moni leimannut trolliksi. Siksi huutaa trolli ja rasisti minulle. Sellainen parantaa sitä omaa itsetuntoa jonkin verran.

Ihmisen psyykke toimii joskus omituisesti eräissä tilanteissa.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14024
Liittynyt23.6.2005

Voihan, hitsi, vaikka äänestin egomaanisesti itseäni, olen vielä toiseksi viimeisenä!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Ayla

Älä valita. Sinun nimeäsi ei ole trollien listalla.

Vierailija
Joker
Ayla

Älä valita. Sinun nimeäsi ei ole trollien listalla.

En minä valita. Tulipahan vain sanotuksi että nyt tajuan miksi Mummo haluaa minut trolliksi ja rasistiksi.
Siitä sainkin uuden idean. Nyt on avataarissani pitkät korvat hienoa, eikö vain.
Ps. sitä koskaan tiedä vaikka listalle joutuisinkin, minulla näyttää olevan noita "vihamiehiä/vihanaisia" täällä.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Mummo on mielestäni yksi tämän palstan sieluja, joka ei kumartele kellekkään sen enempää kuin isottelekkaan muille. Hänen ulosantinsa on usein tilanteeseen sopivaa ja ketään vahingoittamatonta sekä myös jotenkin herttaista unohtamatta myöskään hänen älynsä säihkymistä.

Ehkä Ayla on sitten ottanut hänen kommenttinsa liian todesta jossain ketjussa, ja asia on jäänyt vaivaamaan enemmän Aylaa itseään kuin Mummoa. En usko, että Mummo haluaisi vahingoittaa ketään ja etenkin siinä mielessä, että mitä vanhemmaksi ihminen tulee, niin sen vähemmän hän välittää siitä asiasta mitä muut hänestä ajattelevat ja sen enempi on omanlaisensa persoona eivätkä muitten tekemiset yms. ehkä sillä tavalla kiinnostakkaan. Nuorena sitä jotenkin ehkä luulee, että koko maailma on jollain tapaa itsestä kiinnostunut, mutta jopa omaa itseään seuraten huomaa, ettei sitä tule tuijoteltua muitten tekemisiä ja vielä vähemmän ajateltua heitä ja heidän tekemisiään sen enempää...

Tosin jos henkilön itsensä mielenkiinto on siinä, että mitä muut itsestä ajattelevat ja sen on tärkeää itselle kuten sekin miten suosittu on, niin siinä mielessä kyllä varmaan koko ajan kyttäilee muiden tekemisiä ja sanomisia. Itseensä tuijottelun ja muiden mielipiteen varassa elämisen sijasta kannattaisi katsella muita ihmisiä. Tämäkin palsta on täynnä todella mielenkiintoisia ja älykkäitä ihmisiä, kunhan vaan silmänsä avaa ja rivien välistä lukemalla oppii myös paljon...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Kyllä minä sen ymmärrän että nuo trolli äänestykset ei ole Mummosta mukavia. Jokaisella kun on oma kuva siitä millainen trolli on. Trolleilla on kuitenkin eräät piirteet, joista ei voi erehtyä.
Minä en ota osaa tuollaisiin äänestyksiin. En alennu sellaiseen.

Vierailija

Lienee sanomattakin selvää, että näiden palstojen todellinen übertrolli on Vastaaja_s24fi. Sen viherpiipertäjän tuulimyllyjä (ja tuulimyllyistä se puhuukin, ironista kyllä) vastaan sotiminen on äärettömän surkuhupaisaa seurattavaa ja samalla todella ärsyttävää...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat