Seuraa 
Viestejä29006

Itse en ole. Pidän häntä naurettavana pellenä.

Sivut

Kommentit (21)

CE-hyväksytty

Negatiivinen reagoitsemisesi Jukkikseen kertoo vain itsestäsi, eikä ole sivistynyttä. Olisipa ollut niitä rakkauden oppitunteja kouluissa ennenvanhaan

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
kopernikustako
CE-hyväksytty

Negatiivinen reagoitsemisesi Jukkikseen kertoo vain itsestäsi, eikä ole sivistynyttä.

Niin? Kenestä muustakaan?

kopernikustako
Olisipa ollut niitä rakkauden oppitunteja kouluissa ennenvanhaan

Onhan noita lähettiläitä ennenkin nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Einheri
Jukkaa on tullut kuunneltua toista vuosikymmentä. Eipä se enää niin kovasti potki kuin alkuaikoina.

Ite tykkäsin eniten Soul Captain Band kokoonpanosta.

Mitä suurempi puu -
http://www.youtube.com/watch?v=GgIWCeQXrzk

Hirveitä wannaberastafareja jotka ei oo jamaikalla käynykkään. Pilvee vaan polttelee ja luulee olevansa helvetin hyviä ihmisiä. Vaikka on ihan yhtä paskoja kuin kaikki muutkin.

CE-hyväksytty
Hirveitä wannaberastafareja jotka ei oo jamaikalla käynykkään. Pilvee vaan polttelee ja luulee olevansa helvetin hyviä ihmisiä. Vaikka on ihan yhtä paskoja kuin kaikki muutkin.

Sen haluaisinkin nähdä kun suomalainen reggae tai rap artisti menisi Kingstoniin yrittämään hengata paikallisten kanssa. 'White reggae maan, iya man!'

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

Pystymetsää ja laakeeta peltoo,
maisema herättää jumalanpelkoo
Täällä taivas roikkuu uhkaavana
päittemme yllä

Eipä tää paskaa ole.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

asdf
Seuraa 
Viestejä12447

Ei ole mun musiikkia, mutta kaukana pahimmasta mahdollisesta paskasta. Karmivinta suomireggaessa ovat nämä, jotka koettavat lausua suomea jamaikalaisittain. Sitä ei oikein voi irvistämättä kuunnella.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
asdf
Ei ole mun musiikkia, mutta kaukana pahimmasta mahdollisesta paskasta. Karmivinta suomireggaessa ovat nämä, jotka koettavat lausua suomea jamaikalaisittain. Sitä ei oikein voi irvistämättä kuunnella.

No kyllä just tää jukkapoika kuulu siihen porukkaan ennen. Nyttemmi vähän lienynty.

asdf
Seuraa 
Viestejä12447
CE-hyväksytty
asdf

No kyllä just tää jukkapoika kuulu siihen porukkaan ennen. Nyttemmi vähän lienynty.

Ai kuulu vai? No sit tosipaskaa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
asdf
CE-hyväksytty
asdf

Ai kuulu vai? No sit tosipaskaa.

Hetken sitä jakso kuunnella, mutta kun sain tiketin keikallensa (jotta "käy tsekkaamassa ja anna analyysiä"), mille vatun keikalle?!, niin meni maku koko kaveriin. Pari piisiä ja lähti meneen jättäen jonkun heebon soitteleen musaa läppäriltä. Vau!

"herkkulihaa" ou raidii!

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Epic
Seuraa 
Viestejä2174

Kyllähän te kaikki minut tuntevat tiedätte, että karu hevimetallisti minäkin olen. Silti Jukka Pojan Älä tyri nyt on kova veto. Eli ilmoittaudun Jukka Pojan opetuslapseksi. En minä mitään rahaa sen levyistä maksaisi, mutta on sillä se yksi hyvä biisi.

EDIT: niin ja kyllä sitä kuuntelee lähes mitä vaan jos vaihtoehtona on Arttu Wiskari.

Nyt kävi näin.

EV+
Seuraa 
Viestejä770

Suomi on niin täynnä paskaa (ennenkaikkea hätäisesti ja ilman asennetta tuotettua) musiikkia että sieltä töröttää kuin tikku paskasta Jukka Poika ja myös Arttu Wiskari.

Vatkain
Jukka Poika on kaikesta paskasta musiikista, mitä tällä maapallolla tehdään, kaikista paskin.

Tata ei olisi voinut sanoa mitenkaan paremmin.

Kaikista paskempaa vahan vahemman paskaa, mutta paskaa kuitenkin, ovat kaikki suomirappia ja -reggaeta "tuottavat" "artistit".

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat