Seuraa 
Viestejä5463

Tuleeko lääketieteestä jotain tietäville valistunutta arvausta mikä voisi olla syynä, jos herää tuon tuostakin yöllä siihen, että puree kieleensä aivan saatanan lujaa? Minulla on ollut tällainen piinaava vaiva aika pitkään, melkein vuoden. Kohta en uskalla mennä enää nukkumaan - viime yönä heräsin kun purin kieleeni niin että oikein rusahti, kieleen tuli palkeenkieli (pun intended) ja nyt syöminen on piinallisen kivuliasta.

Mitä merkillistä tämä on, jotain epilepsiaa? Uniapnean (epäilen että minulla on) oireita? Purentaongelmia?

Herään välillä myös muunlaisiin, harmittomampiin lihasnykäyksiin, esim. käsi saattaa singahtaa johonkin tai kurkusta lähtee hölmö mölähdys. Näihin herää useimmiten nukahtamisvaiheessa, mutta kieleen puremiseen herään usein keskellä yötäkin.

Kommentit (5)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Mulla menee nykyään melko säännöllisesti kolme muniaista yössä. Ei karsee elinteluovutusrumba raasta mutta paska maku suussa aamulla.

Melkein kaikilla sukulaisilla on enää yksi jälellä enkä millään rupeisi pyytään viimestä. Muori sanoo että noh. En tajuu mutta että jos ei muniaistaan anna niin ei pare tulla juhannuksena tulille. Se sanoo tuon tuosta noh. Muorin loimuhaima on kyllä makosta mikä panee harkitsemaan. Eikö se ole että elimistöt joita on pareittan niin ei niitä tarvi juroo. Eikä muista kykene.

Jantunenkin anto toisensa kun olin yks aamu syöny omani. Muniaispurger. Vähän paha sille mutta olin kyllä että thänks. Oli lukenu kuulema ja näkihän sen siitä ja maisto jotenkin. 

Sellanen olis hyvä jossa joku antais molemmat muniaisensa ilman hälyä. Olis kyllä hyvä maate pannessa joskus ilman hälyä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikäköhän lääkitys? Tässä on varmaan nyt kyllä kyse Raphe-tumakkeesta.

Luin joskus että bibot (miehet) on yli kolmanneksen herkempiä monoamiineille talamuksen alueella.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
jees
Mikäköhän lääkitys? Tässä on varmaan nyt kyllä kyse Raphe-tumakkeesta.

Luin joskus että bibot (miehet) on yli kolmanneksen herkempiä monoamiineille talamuksen alueella.

Intteresting, kerro lisää? Minulla on ilmeisesti lievä bipo II ja olen popsinut kokeeksi deprakineä vuoden verran. Lääkäri - vanha papparainen - pläräsi tovin kirjaansa kun kysyin viimeksi samaa. Sanoi sitten, että ei johdu siitä ainakaan, kun ei lue moista kirjassa. Asia ei kuitenkaan herättänyt papassa muuta reaktiota. Eipä se tosin tehnyt muutenkaan muuta kuin nyökytteli ja kirjoitteli reseptin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat