Seuraa 
Viestejä9265

Tässä on silleen hassu tilanne että en ole sitä vielä edes kuullut, mutta minulla on jonkinlainen käsitys millaista etsin. Tavallaan haluaisin kuulla tietynlaisen kappaleen, jonkalaisia aivan varmasti täytyy olla olemassa, mutten osaa etsiä. En tiedä millä sanoilla etsiä, muuta kuin psy trance tai jotain sellaista. Kun sitäkin on niin paljon erilaista ja suurin osa on tylsää.

Voin antaa näytteen siitä minkälaista se olisi tyyliltään:

http://www.youtube.com/watch?v=o9DLEl6nwlA

Ensimmäinen minuutti riittää ei tartte pidemmälle kuunnella. Tuollaista hyvin menevää, nopeatempoista ja "rankkaa" psytrancea tai mitä onkaan, muttei kuitenkaan mitään hardcore aggressiivistä trancea kuitenkaan mikä menee jo yli. Kuulin Konemetsässä joku vuosi sattumalta ihan helvetin hienon kappaleen, muttei ole hajuakaan mikä se oli tai kenen esittämä. Se oli ihan saatanan kovaa settiä, vähän kuin yhdistäisi tuon linkittämäni ja Prätkähiiret marsista alkutunnarin..

くそっ!

Kommentit (6)

http://www.last.fm/tag/psytrance

tuolla saa ilmeisesti kuunnella kappaleita kun rekkaa käyttäjäksi. Mieleistä olisi minullekin mutta kun ei ole minkäänlaisia korvanappeja eikä edes kaiuttimia ..en viitsi riipiä niitä isännän koneesta. Ainakin tuo Atral Projection kuulostaa tutulta. Mutta saahan tuolta yhtyeiden nimiä joiden mukaan voi etsiä mp3:ia tai muuta materiaalia kuunneltavaksi/tallennettavaksi.

Koetan myöhemmin napata kaiuttimet käyttööni, kunhan joku peli tai joku urheilujuttu alkaa töllöstä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918

Näissä musiikeissa on vähän hassunhauska fiilis.
En ole varma mutta muistan kuulleeni jotain tämän tapaista tapaista suljetun huoneen ovien läpi jossa ilmeisesti poltettiin kannabista... Tämä tapahtui siis vuonna nakki ja muusi...Olin varmaan liian kännissä aikaan ja paikkaan orientoitumiselle. Muisto kosteilta lukiovuosilta..

Ps. vaan 3 kertaa eläessäni poltellut..

-

salai
Seuraa 
Viestejä7778

Kokeilin muutamia kappaleita Spotifyssä tuolta Prodigyltä. On muuten aivan täyttä paskaa.

Tuli mieleen eräs sontiainen aikoinaan Epyktin maassa: "Auttakee minnuu löytämään se kaikkein haisevin kasa, josta voin pyörittää jumalani kuvan!".

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28239

Vaikka Prodigyn Break and enter vuodelta 94 sopisikin kuvaan, Konemetsää ei ollu silloin vielä olemassa, joten tuosta biisistä ei varmasti ole kyse. Ehkäpä jokseenkin lähelle kokeellisen konemusiikin saralla varsinkin tuollaisessa dystooppisessa "häiriintyneisyydessä" ollaan vimeaikoina päästy dubstepin puolella, joskaan en ole vielä löytänyt sieltä sellaista helmeä.

Minä vuonna olit Konemetsässä? Josko esiintyjälista sille vuodelle löytys jostain ja vois sitte duunaa täsmäiskuja esiintyjäkohtaisesti juutuubiin.

Tässä on nyt ainakin wikipediasta lyhyt lista konemetsän esiintyjistä vuosien 2004-2009 välisenä aikana Deadmau5, Koxbox, Eat Static, GMS, Astrix, Ticon, Orkidea, Proteus, Ott, Far Too Loud, Tristan, Laughing Buddha, Raja Ram, Miles Dyson, Texas Faggott, Haltya, Carbon Based, Ephexis...

Koxbox, Astrix, Orkidea, Proteus, ovat ainakin sellaisia nimiä, joita olen itse kuunnellut, tosin en tietty osaa määritellä genreä sen kummemmin kuin että trancesta on kyse. Ja tietystihän on nuo konemetsän sivut vuodelta 2009. Ja sieltä(kin) vois bongailla lavakohtaisia esiintyjälistoja ja selailla juutuubista tms. paikosta josko oikea kappale löytyisi.

[size=50:1159vkte]...enpä muistanutkaan kuinka hyvä tuo Break and enter oli, varjelkoon! [/size:1159vkte]

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat