Seuraa 
Viestejä45973

Tuomitsisitteko minut jos seurustelisin minua 7v nuoremman kanssa? Olen 21v.

Tilanteeni on sellainen, että en ole aikaisemmin seurustellut, joten saisin todella paljon itsevarmuutta jos pääsisin seurusteleen tuon henkilön kanssa sekä saisin kokemusta parisuhteista ja naisen kanssa olemisesta.

Kyllä/En, myös perustelut mukaan.

Kommentit (15)

Trolli, mutta vastaan silti.

Seitseman vuotta itseasi nuorempi tytto ei ole nainen, vaan lapsi. Jos suhde olisi millaan tavalla fyysinen, rikkoisit etiikan rajojen, maalaisjarjen ja hyvien tapojen lisaksi myos Suomen lakia. Sina olet aikuinen mies, eika aikuisten miesten kuulu "seurustella" lasten kanssa, vaan sinun kuuluu etsia omasi ikaista seuraa lasten huomionhakuisuuden ja viattomuuden hyvkasikayttamisen sijaan. Jos koet lapset seksuaalisesti viehattavina, olet pedofiili, vaikket mielitekojasi toteuttaisikaan. Kyse ei ole siita, etta palstalaiset tuomitsisivat sinut, vaan siita etta Suomen laki ja poliisi pitavat huolta siita, etta kaltaisesi eivat paase "kartuttamaan kokemustaan" lasten kanssa.

Koska tama viesti on ilmiselva trolli, en ilmianna sita valittomasti. Yllapito loytaa sen kuitenkin pian.

Desi
Trolli, mutta vastaan silti.

Seitseman vuotta itseasi nuorempi tytto ei ole nainen, vaan lapsi. Jos suhde olisi millaan tavalla fyysinen, rikkoisit etiikan rajojen, maalaisjarjen ja hyvien tapojen lisaksi myos Suomen lakia. Sina olet aikuinen mies, eika aikuisten miesten kuulu "seurustella" lasten kanssa, vaan sinun kuuluu etsia omasi ikaista seuraa lasten huomionhakuisuuden ja viattomuuden hyvkasikayttamisen sijaan. Jos koet lapset seksuaalisesti viehattavina, olet pedofiili, vaikket mielitekojasi toteuttaisikaan. Kyse ei ole siita, etta palstalaiset tuomitsisivat sinut, vaan siita etta Suomen laki ja poliisi pitavat huolta siita, etta kaltaisesi eivat paase "kartuttamaan kokemustaan" lasten kanssa.

Koska tama viesti on ilmiselva trolli, en ilmianna sita valittomasti. Yllapito loytaa sen kuitenkin pian.

Jos olisin ollut joku toinen olisin saattanut ottaa tuon loukkaavasti, mutta koska tiedän, että netissä helposti luullaan trolliksi kun asia on jostain ihmisestä itsestäänselvyys, niin en nyt loukkaantunut tästä. Mulle tämä asia ei suinkaan ole itsestäänselvyys ja mä puhuin tässä parisuhteesta yleensä, en maininnut, että harrastaisin yhdyntää hänen kanssa, vaikka ei se omasta mielestäni olisi niin väärin, mutta kun mun kaverit kattois muo pahalla jos tekisin niin. Enkä ole pedofiili, olen vain nuori mies joka haluaa läheisyyttä. Iästä vielä sen verran, että tunnen itseni joksenkin nuoremmaksi kuin 21, sanoisin olevani henkisesti 18v. Eikä 7v ole mitään jos vertaa Niinistöä ja hänen vaimoaan joilla on 29v ikäeroa. Niinistön poika on muutaman vuoden Haukioo vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Ikä on suhteellinen asia näissä jutuissa. Se että 21-vuotias mies deittaa 13-vuotiasta tyttöä on pikkaisen eri asia kuin vaikkapa se että 100-vuotias mies deittaisi 18-vuotiasta naista.

Jännä juttu kyllä sinänsä. Mutta kypsymässä olevat ihmistaimet ovat eri asia kuin täysi-ikäiset eli aikuiset. Et sinä kaupastakaan poimi vihreää, raakaa banaania syödäksesi sen, vai kuinka? Tai jos poimit, odotat kotona että se kypsyy.

Se että tapailisi platonisesti tyttöä siihen asti että hän on lain mukaan pantavissa on kyllä hivenen riskaabeli juttu, mutta jos itse kykenee siihen, niin en tiedä voiko sitä varsinaisesti tuomita. Lähipiiri sen toki tulee tekemään kuitenkin, sillä ihmisillä on sen verran vilkas mielikuvitus että kaikkien parien kohdalla mietitään heti seksiä, vaikka nämä eivät koskaan edes suutelisi.

Parisuhteeksi en kuitenkaan itse nimittäisi sellaista suhdetta jossa toinen osapuoli on alaikäinen, oli sitä seksiä tai ei. Jos haluat välttämättä käyttää tuota nimitystä, varaudu siihen että harva on sinun puolellasi, povitasku.

Ja se että tuntee itsensä sisäisesti sen ja sen ikäiseksi ei ole mikään syy mihinkään. Tunnen itsekin itseni milloin teiniksi, milloin noin 25-vuotiaaksi henkisessä mielessä, mutta kuitenkin 40+ ihmisen on osattava itse ymmärtää erinäisiä asioita. Onneksi sentään teinit eivät minua kiinnosta. Mutta 25-vuotiaat ovat sitten oma lukunsa...

Rousseau
Ikä on suhteellinen asia näissä jutuissa. Se että 21-vuotias mies deittaa 13-vuotiasta tyttöä on pikkaisen eri asia kuin vaikkapa se että 100-vuotias mies deittaisi 18-vuotiasta naista.

Onneksi meillä on lainsäädäntö, joka suojelee pedofiileilta. 13-vuotias on lapsi. 21-vuotias on aikuinen. Tässä tapauksessa asia on siis hyvin yksinkertainen.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Carloz
Rousseau

Onneksi meillä on lainsäädäntö, joka suojelee pedofiileilta. 13-vuotias on lapsi. 21-vuotias on aikuinen. Tässä tapauksessa asia on siis hyvin yksinkertainen.

Tarkoitinkin tuolla suhteellisuudella sitä että ikäero eri tapauksissa merkitsee eri asioita. Tuosta laista ei jaksaisi aina jankuttaa kun se pitäisi olla kyllä kaikkien tiedossa.

Rousseau

Jännä juttu kyllä sinänsä. Mutta kypsymässä olevat ihmistaimet ovat eri asia kuin täysi-ikäiset eli aikuiset. Et sinä kaupastakaan poimi vihreää, raakaa banaania syödäksesi sen, vai kuinka? Tai jos poimit, odotat kotona että se kypsyy.

Se että tapailisi platonisesti tyttöä siihen asti että hän on lain mukaan pantavissa on kyllä hivenen riskaabeli juttu, mutta jos itse kykenee siihen, niin en tiedä voiko sitä varsinaisesti tuomita. Lähipiiri sen toki tulee tekemään kuitenkin, sillä ihmisillä on sen verran vilkas mielikuvitus että kaikkien parien kohdalla mietitään heti seksiä, vaikka nämä eivät koskaan edes suutelisi.

Parisuhteeksi en kuitenkaan itse nimittäisi sellaista suhdetta jossa toinen osapuoli on alaikäinen, oli sitä seksiä tai ei. Jos haluat välttämättä käyttää tuota nimitystä, varaudu siihen että harva on sinun puolellasi, povitasku.

Ja se että tuntee itsensä sisäisesti sen ja sen ikäiseksi ei ole mikään syy mihinkään. Tunnen itsekin itseni milloin teiniksi, milloin noin 25-vuotiaaksi henkisessä mielessä, mutta kuitenkin 40+ ihmisen on osattava itse ymmärtää erinäisiä asioita. Onneksi sentään teinit eivät minua kiinnosta. Mutta 25-vuotiaat ovat sitten oma lukunsa...

Katos kun mun ongelma vähän niinkun tuppaa olemaan se, että mun on hyvin vaikea löytää naisystävää. Ja mun tapauksessa on paljon helpompi saada 14v kuin sitten minun ikäiseni 21v jolla on paljon kovemmat vaatimukset miesystävän suhteen. Kun tämä 14v josta puhun on yhtä epätoivoinen kun minä niin minulla on mahdollisuudet häneen. Enkä nyt aatellut seurustella hänen kanssa vakavasti, ellei hän sitä välttämättä halua, vaan ajattelin ennemminkin, että me seurusteltais hetken ja saisin siitä itsevarmuutta ja kokemusta, jotta minun olisi helpompi jatkaa tulevaisuudessa. Tietysti jos meillä synkkaa tosi hyvin, niin sit seurustellaan pitkään tai vaikka loputtomiin, mutta ku tuon ikäisten kanssa parisuhteet ei kestä yleensä kovin kauaa niin saisin hyvää kokemusta miten käyttäytyä naisen seurassa ja sit voisin lähteä iskemään niitä mun ikäisiä naisia.

Rousseau
Carloz
Rousseau

Tarkoitinkin tuolla suhteellisuudella sitä että ikäero eri tapauksissa merkitsee eri asioita. Tuosta laista ei jaksaisi aina jankuttaa kun se pitäisi olla kyllä kaikkien tiedossa.

Eihän seurustelu 14v kanssa voi olla mitenkään laitonta? Koska eihän seurustelu ole edes mikään virallinen parisuhdemuoto.

Kaikella kunnioituksella, mut:

Kasaa nyt jumalauta ittes. Sä oot pyörittämässä kakaraa sen tunteilla, siks et pääsisit joskus saatolle aikuisten kanssa. Mitähän sä luulet että ne aikuiset pimut susta aattelee. Lueppa noi sun juttus uusiks ja jos ei mitkään kellot rupee soittelee ni sä oot pahasti hoidon tarpeessa. Sairaalahoidon, tai sit linnaan puntaroimaan asiaa.
Mitä jos nyt aluksi kävisit psykiatrin pakeilla juttelee, vois olla oikeempi paikka käsitellä asiaa kuin keskustelupalstoilla, ja saisit ihan kunnollista ammattiapua noihin epävarmuus ja muihin kuvioihis.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Jos et liitä seurusteluun panemista niin sitten lailla ei liene sanottavaa. Mutta voitko tosiaan olla kajoamatta siihen lapseen?

Ja mitä ihmeen kokemusta ajattelit saada naisista seurustelemalla lapsen kanssa? Sinulle jää vain sellainen mielikuva että joka muija on valmis mielistelemään sinua kuten se "epätoivoinen" lapsi jolla on kamala hätä aikuisuuteen ja luulee tällä hetkellä ettei kelpaa kuin sinulle. Vaikka olisitte samanikäisiä, ei epätoivo ole todellakaan mikään hyvä peruste lähteä leikkimään parisuhdetta. Siitä jää vain vitutus.

Yhtähyvin voisit ajatella itseäsi reilummin vanhempiin naisiin tutustumista, heidän kanssaan olisit ainakin aidon naisen kanssa ja saisit tietää mitä oikeiden naisten päissä liikkuu. Lapsen seurassa sinusta tulee vain kusipää, ellet ole sitä jo valmiiksi.

(Minä en sitten tässä tarjoudu, että vitsiveikot pitäkööt leipäläpensä kiinni. Pidän nuorista miehistä, mutta en lapsellisista miehistä.)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338
povitasku
Katos kun mun ongelma vähän niinkun tuppaa olemaan se, että mun on hyvin vaikea löytää naisystävää.

Joo, mutta ei naista korvata kakaralla. Joku tolkku on syytä pitää mukana.

Ja mun tapauksessa on paljon helpompi saada 14v kuin sitten minun ikäiseni 21v jolla on paljon kovemmat vaatimukset miesystävän suhteen. Kun tämä 14v josta puhun on yhtä epätoivoinen kun minä niin minulla on mahdollisuudet häneen.

Entä sitten, kun se tyttö tajuaa muutaman kuukauden kuluessa sen, mikä huikea viehätysvoima nuorella naisenalulla on ja lemppaa sinut. Niin tuossa aivan varmasti käy, jos hyväksikäytät hänen lapsellisuuttaan. Tosin eiköhän hänen vanhemmat puhalla pelin poikki jo ennen sitä ja löydät itsesi leivättömän pöydän äärestä selittämässä, miten "me vaan vähän seurusteltiin ei niin vakavasti".

Enkä nyt aatellut seurustella hänen kanssa vakavasti, ellei hän sitä välttämättä halua, vaan ajattelin ennemminkin, että me seurusteltais hetken ja saisin siitä itsevarmuutta ja kokemusta, jotta minun olisi helpompi jatkaa tulevaisuudessa.

Joo joo, tuota paskaa jokainen likainen setä suoltaa. Tai on, ne sentään yrittävät luikerrella omasta syyllisyyydestään ja sinä töräytät suoraan, että aikomuksesi on vain hyväksikäyttää tyttöä omiin tarkoituksiisi.

niin saisin hyvää kokemusta miten käyttäytyä naisen seurassa ja sit voisin lähteä iskemään niitä mun ikäisiä naisia.

En jaksa uskoa, että parikymppiset naiset arvostavat miehessään tuomiota lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Saat ikäisiäsi muutaman vuoden päästä, kunhan hoidat oman elämäsi kunnialla. Kun hankit ammatin ja työllistyt (sitäkään ei tuomio lapsiin sekaantumisesta varsinaisesti edistä, vaikka varsinaiset rangaistukset ovatkin lähinnä muodollisia huomautuksia), mahdollisuudet terveeseen suhteeseen ikäistesi naisten kanssa aukenevat.

Rousseau

Ei se ole siinä tapauksessa suhteellinen, että toinen on selvästi aikuinen ja toinen lapsi. 21 ja 13 vuotiaan suhde on selkeästi väärin. Ikäero on niin suuri, että vaikka 21 vuotias olisi lapsellinen ja 13 vuotias kehittynyt, suhde ei ole haitaton lapselle. Muutaman vuoden ikäerohan sallitaan. Laki suojelee holtittomia lapsia aivan syystä, jos nämä eivät itse tajua mitä itselleen tekevät. 18 vuotias vastaa sitten jo omista päätöksistään ja voi hengailla satavuotiaan kanssa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Neutroni

Rousseau

Ei se ole siinä tapauksessa suhteellinen, että toinen on selvästi aikuinen ja toinen lapsi. 21 ja 13 vuotiaan suhde on selkeästi väärin. Ikäero on niin suuri, että vaikka 21 vuotias olisi lapsellinen ja 13 vuotias kehittynyt, suhde ei ole haitaton lapselle. Muutaman vuoden ikäerohan sallitaan. Laki suojelee holtittomia lapsia aivan syystä, jos nämä eivät itse tajua mitä itselleen tekevät. 18 vuotias vastaa sitten jo omista päätöksistään ja voi hengailla satavuotiaan kanssa.

Yritin jo taaempana selittää tuota kohtaa. Olisi varmaan pitänyt sanoa vaikka että "jännä juttu", eikä että suhteellinen, jos se oli ymmärrettävissä että siunaan lapseen sekaantumisen. Kuitenkin tarkoitin sillä että ikäerolla on erilainen merkitys eri tilanteissa. Merkitys on tietty kun toinen osapuoli on lapsi = lopputulos että laki kieltää ja ihmisen pitäisi luonnostaankin tajuta että alaikäinen ei ole mikään seurustelukumppani.

On tämä ollut nyt vaikea sana tämä suhteellinen. Mutta kai tämä oli karmaa, kun itse räpätin toisaalla että en pidä suhteellisuuksista. Sitten kompastun mokoman asian kanssa itse.

Riittänee tässä ketjussa kekkulointi. Ei tällaisesta "aiheesta" saa mitään sellaista aikaiseksi mitä ei olisi sanottu jo moneen kertaan.

Vierailija
povitasku
Enkä ole pedofiili, olen vain nuori mies joka haluaa läheisyyttä. Iästä vielä sen verran, että tunnen itseni joksenkin nuoremmaksi kuin 21, sanoisin olevani henkisesti 18v

Kerran pokasin muijan jonka vein sitten himaan ja siinä temppuja aloitellessani se kysyi:
- Sattuux se? Hetken tuumailtuani siinä että mitä helvettiä tässä nyt oikeen tapahtuu, vastasin herrasmiehenä
- Emmä tiedä, pitäiskö sen?

Tajuatko?

Kyse on nyt paraabelista johon ei ole oikeaa vastausta sen enempää kuin kysymykseesi.
Se miten käsittelet sitä määrittelee kokonaan tekosi.

... Tosin sä kysyt neuvoa pedofiliaan forumilta.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
povitasku
Tuomitsisitteko minut jos seurustelisin minua 7v nuoremman kanssa? Olen 21v.

Jos et vaikuttaisi niin Jammu Setä II:selta, niin yrittäisin ehkä auttaakin.

Lähinnä mietin miten sinut saisi hoitoon tai muuten pois kadulta kiusaamasta tyttöjä / poikia. Tai tekemästä jotain pahempaa ja luuserimaisempaa.

Tosin on myös sellainen mahdollisuus että sinulla on vain ohimenevä nuoruuden (lue alle 50 v.) luuseriusvaihe, joka saattaa helpottaa ajan kanssa.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat