Seuraa 
Viestejä21228

Koetin taannoin etsiä vanhaa klassista avatariani eli kypäräpääpappia. Erinäisten tietokoneenvaihdosten ja -hajoamisten vuoksi se on tainnut hävitä jäljettömiin tai en ainakaan sitä pysty mistään paikallistamaan datanlouhintavehkeitten ollessa surkeita ja kuppaisia. Juolahtipa sitten mieleen, josko jollakulla olisi tallessa Wanhoja Tiedettäkeskusteluita jostain miekkailuvuosilta, esim. tallennettuna koko nettisivuna koneelleen, jolloin tämä kuvake voisi olla niinikään tallettunut.

Itse piirtämälläni kuvakkeella on minulle suuri tunnearvo ja kun väittävät että kerran jotain Internetiin päätynyttä ei koskaan sieltä enää saa pois, niin täten kysynkin, onko havaintoja tai tietoa kypäräpääpapin olinpaikasta. Ratkaisevan vihjeen esittäjälle tai kuvatiedoston suoraan minulle välittäneelle voin luvata löytöpalkkiona 10% kuvakkeen arvosta eli kaikista tulevaisuuden rojaltituotoista sekä henkilökohtaisen maksuttoman ja ikuisen oikeuden käyttää kuvaketta yksityisessä käytössä vapaasti, poislukien tällä palstalla avatarina, jossa tapauksessa kuvakkeen täytyy olla muokattu niin että se selvästi erottuu originaalista.

Yhteydenotot mieluiten YV:nä, jatkona tähän viestiin, telepaattisesti tai mekaanisesti.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Kommentit (11)

Eipä löytynyt minulta. Vanhin viestisi, joka on tallessa on päivätty 23.07.2008 ja siinä oli jo tuo tähtiavatar. Muistatko itse milloin kypäräpääpappi oli käytössä? Mikä oli tiedoston nimi? Laitan haun pyörimään kotiverkkoon, mutta epäilen onnistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918

images/avatars/gallery/dinosaurs löytää kuuklen kuvahaku vain dinosaurusaiheiset avatarit.*

*http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=46&t=2132219

Hyvä kun tulit kysyneeksi, nyt minäkin löydän esim. vanhoista puunhalaajattarista kuvia tyydyttäen fetissi-fantasiani säädyllisesti...

images/avatars/gallery/tree hugger

Jos tästä mitää apua sitten oli alkuunkaan.. ,

[size=50:2nxmau0e]4 viestiä /77 lukukertaa
27.kesäkuuta 2012 klo 12:35[/size:2nxmau0e] <-------------Nerokkuustesti mitä tässä on?

-

salai
Seuraa 
Viestejä7777

Voi hitsin hitsi. Minä olen tallentanut paljon viestiketjuja vuodesta 2005 lähtien Firefoxin ScrapBook-laajennuksella. Olin jopa tallentanut kaikki avataret erikseen (msdos464:n sivuston ohjelmalla) syyskuussa 2006.

Nyt sen aikainen vuosikausiin käyttämätön Seagaten 160 gigan kovalevy ei enää tunnistu missään koneessa lainkaan. Siellä oli myös muistaakseni mm. tuhansia kuvia poistetuista "Ownaa kuva" ym. ketjuista.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Nyt sen aikainen vuosikausiin käyttämätön Seagaten 160 gigan kovalevy ei enää tunnistu missään koneessa lainkaan. Siellä oli myös muistaakseni mm. tuhansia kuvia poistetuista "Ownaa kuva" ym. ketjuista.

Koitappa pakastinjutskaa.
Elikkä laitat sen vanhan levyn pariksi tunniksi pakastimeen ja sitten takaisin piuhoihin.
Voihan tuo virotakin tuosta.

Jos ei anna, niin ei anna ottaakaan. Näin se vaan on.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat