Seuraa 
Viestejä45973

Anteeksi, että avaudun taas asioista täällä, mutta kun en nyt jaksa puhua tästä kavereitteni kanssa, koska ne tuskin jaksaa kuunella minua kun valitan niille kokoajan kuinka perseestä se on, että kukaan muija ei oo koskaa ollu kiinnostunu musta, eikä tule koskaan olemaan kiinnostunu musta.

Mä nyt selitän teille kaikille, että musta oikeesti tuntuu siltä, että on olemassa ihmisiä jotka on luotu olemaan yksin ja mä olen sellainen ihminen. Koska mä olen yrittänyt (ihan oikeasti) KAIKKEA, jotta saisin naisystävän. Oon yrittäny erillaisia lähestymistapoja, oon yrittäny erityyppisiä kohteita, oon yrittäny olla hauska, tosikko ja molempia, olen yrittäny kuunella, olen yrittäny olla kiltti ja kohtelias ja ihan oikeasti kaikkea olen yrittänyt. Olen yrittänyt niin baarissa, kuin kouluissakin, työpaikoilla kuin netissäkin, mutta kukaan ei tunnu koskaa lämpenevän minulle, maksimissaan naiset haluaa olla vain kavereitani. Todellisuudessa mulla ei ole edes yhtään sellasta kunnon naispuolista kaveriakaan, koska naiset ei vaan ymmärrä minua/kautta ei halua olla mun kanssa tekemisissä jostain kummasta syystä. Joten pitäisikö minun nyt vaan hyväksyä se, että tulen olemaan koko elämäni sinkku. Koska eihän loppupeleissä sinkkuudessa mitään pahaa ole, siinä on paljon hyviä puolia. Tämä vaan valitettavasti tarkottaisi sitä, etten koskaan enää voisi nähdä kavereitani koska ne hengaa baareissa ja muissa paikoissa joissa on naispuolista väkeä, ja kun nään naisia tunnen itseni häviäjäksi - ikuiseksi luuseriksi. Joten joutuisin tyytymään siihen, että tietokone pitää minut onnellisena. Tietokone tosiaan, paras kaveri, se ei koskaan jätä vaikka se ihminen olis kuinka pelle tahansa.

Sivut

Kommentit (31)

asdf
Seuraa 
Viestejä12079

Ensinnäkin, siinä seksiä-alaikäisen-kanssa-ketjussa mainitsit olevasi noin kaksikymppinen. Se tarkoittaa, että sinulla on aika reilusti aikaa löytää (aikuinen) naisystävä.

Toiseksi, kun tuossa mainitset, että olet yrittänyt olla kiltti ja kohtelias, niin mitäs jos et yrittäisi, vaan olisit ihan oikeasti?

Eikä sitä baareissa käymistäkään tarvitse naisenpuutteen takia jättää väliin, jos kerran kavereidesi kanssa tykkäät niissä käydä. Ei naisten läheisyydestä tarvitse ahdistua, vaikkei sinulle ole naisystävää löytynytkään. Joskus se vaan ottaa vuosia ja kymmeniä pettymyksiä, ennen kuin sopiva ja kiinnostunut osuu kohdalle. Ja jos olet tuota Naisen seksuaalinen valta -ketjua lukenut, miesten mahdollisuudet paranevat aika reilusti lähempänä kolmea kymppiä, jos on elämänsä hoitanut asiallisesti.

Tietysti voi myös miettiä, onko sinussa jotain naisia luotasi työntävää, mihin voisit itse vaikuttaa. Tarkoitan siis ihan tervettä itsetutkiskelua, en masennukseen johtavia itsesyytöksiä.

Ja kun kerran parikymppinen olet, ei sinun tuossa iässä tarvitse tehdä mitään päätöksiä loppuiän sinkkuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieluiten siten, ettei yrittäisi niin paljoa olla jotain - samanhenkinen persoona voi hyvinkin osua kohdalle, joka on kiinnostunut sinusta itsestäsi. Eikä asiat aina tapahdu viikoissa/vuosissa. Helpompaa, jos on heti alkuun lähtenyt polkemaan omana itsenään.

Oon menossa vklpuna baariin ja tahtoisin jotain vinkkejä jotta edistyisin etsinnöissäni. Älkää antako mitään "ole oma itsesi" -tyylisiä vinkkejä koska ne on aivan naurettavia. Olemalla oma itsensä ei koskaan saavuta elämässä mitään.

povitasku
Oon menossa vklpuna baariin ja tahtoisin jotain vinkkejä jotta edistyisin etsinnöissäni. Älkää antako mitään "ole oma itsesi" -tyylisiä vinkkejä koska ne on aivan naurettavia. Olemalla oma itsensä ei koskaan saavuta elämässä mitään.

Kuka pitää olla, että saavuttaa?

povitasku

Baariin? Sieltäkö meinaat bongata...
Mitä jos olisit vain sinä itse? Kaikista karmein vaihtoehto olisi huomata heti seuraavana aamuna että hei toi tyyppi on täysääliö eikä edes se bodari tai se kemisti joka väitti olevansa illalla...Mene kävelylle, kirjastoon, kirppikselle, syömään jätsiä torille, uimaan, pelaamaan jotain typerää miesvoittoista peliä...tennistä tjsp..niihinkin eksyy naisia.

Jätä etsimättä tarkoituksella, kyllä se tulee vastaan

Vierailija

Ole oma itsesi tarkoittaa samaa kuin ota rennosti, eli älä ole ahdistunut.

Sä uskot että kaikki mihin kosket hajoaa ja muut uskovat sen myös. Nyt sä yrität olla ihminen jonka kosketuksesta kaikki ei hajoa, ja muut uskovat myös senkin.

Jos sä uskot ettet sä hajoa vaikka sua koskettaa, muut uskovat kyllä senkin.

Sä et ole jokainen ajatuksesi. Antaa niiden hajota.

Reiska
Seuraa 
Viestejä5434
jees
Ole oma itsesi tarkoittaa samaa kuin ota rennosti, eli älä ole ahdistunut.

Sä uskot että kaikki mihin kosket hajoaa ja muut uskovat sen myös. Nyt sä yrität olla ihminen jonka kosketuksesta kaikki ei hajoa, ja muut uskovat myös senkin.

Jos sä uskot ettet sä hajoa vaikka sua koskettaa, muut uskovat kyllä senkin.

Sä et ole jokainen ajatuksesi. Antaa niiden hajota.

Jep. Älä myöskää oota mitää, hae vaan hetken jutusteluseuraa, silmäkontaktia, mitä vaan. Älä yritä päästä sänkyy kaikkien kanssa, jotka ei karkuun juokse. Sellasen vainuaa ja jossei nimenomaa sitä halua, nii olet vaan tungetteleva.

Per se

Vierailija
asdf
Reiska
Älä yritä päästä sänkyy kaikkien kanssa, jotka ei karkuun juokse.
...äläkä varsinkaan niiden kanssa, jotka juoksee karkuun

..Tai älä ainakaan sänkyyn.

Delivers
Seuraa 
Viestejä449

Ei ehkä tosiaan tekisi pahaa lakata yrittämästä. Kokeile uudestaan, kun kykenet kulkemaan peilin ohi ilman että haluat siihen katsoa, katsomaan kaunista naista silmiin kadulla ja hymyilemään tämän reaktiosta riippumatta, laulamaan kulkiessasi ja viis veisaamaan ohikulkijoiden katseista, täyttämään päiväsi mielekkäällä tekemisellä tai joutilaisuudella muihin tai muiden poissaoloon takertumatta.

Siihen asti voit lohduttautua seuraavalla viisaudella:
http://tinyurl.com/89ck4sb

Arbeit macht frei

Piti ihan rekisteröityä tän takia. Mikäli oot epävarma naisten kanssa ja oletat olevas aivan toivoton tapaus, niin tervetuloa mun entiseen elämään.

Suosittelen suuresti lukemaan Neil Straussin kirjan The Gamen. Siinä käydään läpi erilaisia tekniikoita siitä, miten naisia saadaan naarattua jo pienillä muutoksilla ja ulkonäön merkitys on lähes olematon. Kaikki lähtee siitä, että vaikutat itsevarmalta.

Pieni varotuksen sana kuitenkin. Kun tän kirjan oot lukenu, et koskaan pysty elämään ilman sen oppeja. Tää kirja on lähinnä Pick-up artisteille tarkotettu, mutta miksei samoja keinoja vois käyttää myös parisuhteessakin, mikäli semmonen nainen joskus mukaas tarttuu!

Nopealla googletuksella kirja näyttäs olevan suomekskin käännetty, nimeltään 'Pelimies'.

Toki myös muillekin suosittelen kirjaa mikäli kaipaa parempaa flaksia naisrintamalla. Parisuhteessa elävälle en suosittele, alkaa mieli harhaileen liikaa.

Povitaskulle: eipä naisseuran saamiseen ole mitään yhtä sopivaa ratkaisua, mun mielestä se on vähän kuin raha - joillekin sitä vaan tuntuu siunaantuvan yritti ne tai ei ja toisilla sitä ei ole koskaan ollut vaikka ikänsä olisi raatanut selkä veressä. Mutta kun et ilmeisesti satu kuulumaan ihmistyyppiin A, jonka luokse raha ja naiset suorastaan kävelee niin silloin ei ole muuta vastausta kuin yrittää. Seksiä tai yhdenillan juttuja on vielä jokseenkin helppo saada kenen vaan, ainakin riittävän kovalla yrityksellä ja rahalla jos ei muuten. Mutta sitten taas se oikean kumppanin etsiminen taitaa ollakin paljon hankalampi juttu. Se on kuitenkin ensimmäinen ohje, ettet luovuta vaikka tuleekin epäonnistumisia ja noloja tilanteita. Harvoin on ketään se oikea tullut kotioven takaa hakemaan, että kyllä se vaatii todella monta yritystä.

Itse tässä kärvistelen ensimmäisen ja pitkän suhteen loppumetreillä kun ikää alkaa olla melkein 30. Sosiaaliset taidot olemattomat ja ainoat kaverit jostain ala-asteelta, ne muutamat, mitä nyt on jäljellä. Tietysti niin naisissa kuin kavereissa yritän ajatella, että kun niitä on kerran joskus saanut niin kai sitä voi yrittää opetella ja ehkä onnistua tulevaisuudessa paremmin.

Ja vaikka ulkoinen olemus ei ehkä olisikaan kaikki kaikessa, etkä hae mitään missejä niin kyllä se vaan auttaa, jos on oma vaatekaappi kunnossa ja ehkä parturissa ja suihkussakin tullu käytyä. Mulle joskus joku nainen sanoi: ennen kun ens kerran edes yrität ketään niin osta ainakin uudet vaatteet eikä kannata olla noin tolkuttomassa humalassa.

Tsemppiä yrityksiin, muista jatkaa sisukkaasti vaikka läpi harmaan kiven.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat