Seuraa 
Viestejä45973

Itse en käytä, tulee urheilun puolesta sen verran useasti käytyä suihkussa niin ei haise, tai ei ainakaan kukaan ole valittanut.

Sivut

Kommentit (29)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265

En yleensä. Joskus silloin tällöin jos olen hikinen ja haiseva niin muiden mieliksi laitan. Mutta siis normaalisti en käytä. Ei vain ole tapana. Jos joku tulisi nuuhkimaan kainaloitani niin voisi se olla ikävä kokemus hänelle, mutta yleensä töissä kukaan ei tule nuuhkimaan kainaloitani. Eikä seuraani myöskään tunnuta välttelevän. En tiedä miksi minun pitäisi haista aina joltain deodorantilta, minusta on ok olla neutraali, oman hajuisensa. Sitä paitsi mahtaako olla terveellistäkään laittaa sitä kamaa joka päivä kainaloon. Niistähän imeytyy varmaan vaikka mitä aineita verenkiertoon.

くそっ!

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031

En ole käyttänyt deodorantteja tai antiperspirantteja kolmeen vuoteen. Ne pikemminkin aiheuttavat ongelmia kuin korjaavat niitä. Minä tuoksun ilman niitä hyvältä tai neutraalilta. Ei normaalin ihmisen kainalot haise, jos ruokavalio on kunnossa eikä käytä liikaa puhdistusaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Käytän aina kun lähden jonnekin. No ihan lähikauppaan en laita, mutta töihin, kouluun, ulos kavereitten kanssa jne kyllä laitan.

Miehet haisee yleensä hielle. Jos eivät matkan päähän niin kääntyessään tai ohikävellessään lemahtavat. Sellainen pistävä haju leyhähtää.

Hämmentää.

Vierailija
Ding Ding
En ole käyttänyt deodorantteja tai antiperspirantteja kolmeen vuoteen. Ne pikemminkin aiheuttavat ongelmia kuin korjaavat niitä. Minä tuoksun ilman niitä hyvältä tai neutraalilta. Ei normaalin ihmisen kainalot haise, jos ruokavalio on kunnossa eikä käytä liikaa puhdistusaineita.

Aasiaan kun menee, niin kannattaa välttää maitotuotteita, ne kun saavat ihon haisemaan vinosilmän nenään.

Nobelaner
Seuraa 
Viestejä1772

Käytän ihan ohjeen mukaan, eli suihkun jälkeen puhtaalle iholle. Eli päivittäin, ja kerran päivässä. Töissä jotkut valopäät työpäivän jälkeen näyttää suihkuttelevan hajusteita päällensä kun ovat töitä tehdessä hikoilleet, ja tuollainen taas IMO on täysin älytöntä. Hiki yhdistettynä dödöön on huomattavasti vastenmielisempi haju kuin pelkkä hiki.

Toisaalta sitten taas en osaa noita dödöjä ostaa mitenkään oikein, eli esmes vertailemalla mikä nyt tuoksuisi minussa sopivimmalta, tosin eipä minulla ole ketään keltä kysyäkään. Ostan siis halvinta mitä löytyy.

Aasiasta puheen ollen minulle on joskus siellä joku kommentoinut että en haise pahalle sillä tavalla kuin farangit yleensä. En tiedä sitten onko totta, yleensähän sielläpäin maailmaa kukaan ei mitään totta puhu koskaan mistään asiasta.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Käytän yleensä tuoksutonta deodoranttia joka toinen päivä. Olen havainnut että se pitää hienhajun aika hyvin kurissa. Jos venähtää useampi päivä etten käytä, saattaa hiki jo haistakin, vaikkei se tosin omaan nenääni ainakaan hirvittävä lemu yleensä ole ollut. Voimakkaimmillaan löyhkä on kuukautisten edellä ja varsinkin niiden aikana.

Harvasta deodoranttituoksusta pidän. Useimmiten ne tuoksulliset vain happanevat kaapissa kun ei tule käytettyä.

Ja taisi olla juuri tämä foorumi mistä luin että rintasyöpäsairaiden imusolmukkeista oli löytynyt samoja kemikaaleja kuin käytetään deodoranteissa?

Puuhevonen
Seuraa 
Viestejä5372
Rousseau
Käytän yleensä tuoksutonta deodoranttia joka toinen päivä.

samoin, keskimäärin. yleensä kuitenkin kylvyn jälkeen. Tuoksujuttuja eli dödöjä en vain voi ymmärtää, koska ne haisee kemikaaleille ja tuoksuttomat pitävät hajun poissa aivan yhtä tehokkaasti.

Hätätapauksessa jos ei ole aikaa käydä suihkussa, niin käsidesillä kainaloiden putsaaminen toimii kanssa. Mutta en sitten tiedä sen ominaishajusta.

»According to the general theory of relativity space without aether is unthinkable.»

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Carloz
[x] Joka päivä tietenkin.

Aika epähygieenistä porukkaa tuntuu olevan. Hyi.

Hygienia? Miten se muka dödöön liittyy?
Hajuhaittojan ne vaan on?

Joskus teini-ikäisenä halusin niin paljon eristäytyä muista, että haitaksihan sen käyttö olisi ollut.

Käytän silloin, kun on odotettavissa hikoilua.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

asdf
Seuraa 
Viestejä12080

Käytän joka päivä, jos en käytä, alan jossain vaiheessa päivää haista sialta (eli todelliselta itseltäni).

Edesmenneessä avioliitossani en montaa asiaa kaipaa, mutta vaimo oli kieltämättä siinä hyvä, että osasi löytää minulle sopivia deodorantteja. Pitänee jatkossa käyttää niitä muutamia hyväksi havaittuja tai ruveta itse bongailemaan uusia. Tai löytää joku, joka on hyvä niitä minulle bongaamaan.

Toope
Seuraa 
Viestejä25579

Käytän, vaikka luontainen tuoksuni onkin seksikkään myskinen. Grrr

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Myski ei kyllä nouse kovinkaan korkealle.

Sitten kysymys naisille: Mikä näistä ei kuulu joukkoon.
a) Kanelipulla
b) Kurpitsapiirakka
c) Lihamureke

Ja koska en jaksa valvoa kuitenkaan, vastaan c, lihamureke, koska se on joukosta ainoa, joka ei lisää peniksen verenkiertoa 40%lla.
(Hirschin tekemien tutkimusten mukaan emättimen verenkiertoa lisäävät eniten lakritsan, kurkun ja Good and Plentyn (Joku karkki) tuoksu)
Tuoksu Positiivinen vaste miehillä Positiivinen vaste naisilla
Laventeli 94 94
Sypressi 94 90
Amber 94 88
Havuntuoksu 90 85
Kölninvesi 90 76
Bergamottiöljy 80 89
Kukkaistuoksu 74 80
Saniaisen tuoksu 38 67
Tupakka 26 25
Tuore heinä 25 58
Nahka 18 25