Kosh moderaattoriksi? Hänellä eniten viestejä (n.3789kpl)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin Kosh on siis aktiivisin ja myös hyvin asiallinen.
Itseäni ehdotan apulaisseriffiksi koska minulla taas
on etuna n.100 eri nikkiä.

Käykö?

ps.Hyvänä kakkosena mummo (n.3596 viestiä)

mummosta voinee joku pistää oman äänestyksen.

Paljonko ois läpi menon raja? 200 ääntä? (multa tulis puolet )

Sivut

Kommentit (59)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

En kyllä Koshia laittaisi moderaattoriksi, enkä itseäni, jota sitäkin jossain jengiin esitettiin. Kuka meitä sitten valvoo, eritoten itsestäni puhun. Pitäisi olla moden mode jne.

Jos tarkemmin ajattelen Kosh kyllä minulle kelpaisi sittenkin moderattori neloseksi. Kuka se kakkonen muuten on. Ikään en ole kuullut halaistua sanaa hänestä.

Lierikki Riikonen

Vierailija
James Branleur 2
Cosmic-Fairy
Tuskin viestien määrää voi pitää täydellisenä määrittelijänä tälläisessa tilanteessa.

voi, koska jos ei ole asiallinen niin viestit poistetaan. näin ollen voidaan siis todeta, että se, jolla on eniten viestejä, on sopivin moderaattoriksi.

Eipä muiltakaan ole viestejä liiemmälti poistettu. Viestien määrä ei oikeastaan kerro tasosta vielä mitään, lähinnä sen, kuinka kauan on ehtinyt foorumilla roikkua.

Vierailija

Itse kyllä katson että Koshista on paljon enemmän hyötyä ja hupia, kun hän keskityy vaan kirjoittamiseen. Turha tuhlata kykyjä joutavaan.

Vierailija
Torchi
Olen melko uusi tulokas foorumilla. Aba010, oletko foorumin ylläpitäjä?

No en varsinaisesti. Minä olen vain

ns.sadannicin mies.

Ja myös ehdolla deputy moderaattoriksi.

Tosin en ole vielä itse kysynyt Koshilta

hyväksyntää.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
Torchi
Olen melko uusi tulokas foorumilla. Aba010, oletko foorumin ylläpitäjä?

Jukka Ruukki on ylläpitäjä, tai Tiede. fi- lehden foorumilla. Jossain määrin kasvoton Tiede-lehden edustaja. Hänetkin kyllä löytää, jos on jotain tosi asiaa. Ei hän muuten näihin puutu. On kuitenkin homman päätoimittaja ja siinä mielessä vastuussa meidän kaikkien jutuista. Olen ollut puhelintekemisissä, fiksu kaveri. Asioista mitä laki määrää toimii ja on ongelmatilanteessakin avuksi. Ihan tosissaan myös tämän palstan kanssa.

Jos nyt saattaa sanoakin: " Että olen huvittuneena seurannut."

Uusimmankin lain mukaan jokainen kirjoittaja vastaa edelleenkin itse mielipiteistään, sellaista vastuuta laki ei päätoimittajalle suonut, vaikka sitä yritettiin. Käytännössä mahdotontakin olisi, että tsekkaisi joka jutun etukäteen. Alkaisi koneet hidastella. Jos leivättömän pöydän ääreen joutuu, vastaa jokainen itse kirjoituksistaan. Henkilökohtainen identitetti kyllä löytyy aika helposti. Omaani en ole salaillut, koska ei ole syytä. Tosin se nyt ei ole Lierikki Riikonen, mutta palstaa seuranneet voivat sen idenfioida niinkin, että minulle voi soittaa vaikka kännyllä, jos on jotain asiaa. Näin on muutaman kerran tapahtunutkin, ja löytänyt uusia ystäviäkin: Nokia, connectoin people, kautta.

Jos Tiede-palsta on yhdellekkään kirjoittajalle "tärkeä juttu", on se paikkansa nettimaailmassa ansainnut. Vaikka nyt pitää pitääkin jotain rajaa. Maailmassa on jopa enimmäkseen jotain muutakin. Toivoisin että olisi kaikilla muillakin. Minä nyt monesti jään roikkumaan tänne, mutta toisella korvalla kuuntelen preheen naisten keskustelua jostain vaatteista, mitä sinä voit kyllä laittaa sinne. Mitkähän bailut huomenna on? Pöh, ei kuulu minulle, kunhan aikanaan vaan ilmaantuu/vat näköpiiriini hallittaviksi.

Jotenkin alkaa kyllä tuntua, ettei Jumala ole minulle suonut riittäviä valtaoikeuksia perheen päänä. Kun eivät usko viisauksia. Pojat kyllä uskoo, silloin kun näen, mutta nämä lähipiirin kaksi naista! Millainen on Allahin naisten koulu? Sellainen mielikuva alkaa olla, että miehen kunnioituskurssin saisivat käydä, ainakin vanhempi. Köpönen kyllä kysyi minulta jo viime viikolla: "Vieläkö sinä isä olet muhamettilaisesessa uskossa?" Piti myöntää, että usko Allahiin on viime aikoina horjunut. Taidan palata takaisin Paavo Ruotsalaisen körttioppiin. Hiuksetkin ovat valmiiksi jo oikein leikatut. Oletettu jakaus kaljun keskellä päätä.

Missä ovat herännäisten suurseurat ensi kesänä, voisi sinne mennä ryyppään ja vahvistamaan uskoaan miesporukoihin.

Lierikki Riikonen

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
lierik
Jukka Ruukki on ylläpitäjä.
Jos nyt saattaa sanoakin: " Että olen huvittuneena seurannut."

Minusta on aina tuntunut, että me tiede.fi -palstalaiset olemme akvaariokaloja, joita Tiede-lehden toimitus kerääntyy aamuisin kahvihuoneeseen seuraamaan ja naureskelemaan.

Yhdessä nurkassa Kosh- ja Aweb-kalat purevat toisiaan pyrstöstä ja pyörivät ympyrää, toisessa päässä iso Bomt-kala ajaa takaa pikkunatsikalaparvea, Mummo-kala singahtelee nurkasta toiseen ja tarkistaa joka päivä kaikki kolot ja poukamat...

Vuodenvaihteessa Tiede-toimitus kyllästyi tämän akvaarion seesteisyyteen ja heitti sekaan muutaman piranjan, Gideonin ja James Branleurin niistä pahimpina. Nyt me naiveina valitsemme keskuudestamme apumoderaattoria, jonka Tiede-toimitus sitten varmasti hyväksyy uudeksi moderaattoriksi poistamaan piranjat tästä tölkistä...

Vierailija

Tehän yritätte vaientaa Koshin antamalla hänelle korkeamman viran
Vanha ja käytännöllinen keino politiikassa.
Kyllä hän on parhaimmillaan vastaväittäjänä ja oppositiossa.

Vierailija

moderaattorin täytyisi olla periksiantamaton ja jaella jotain jäähyjä tyhmistä ja mitään sanomattomista turhistakin kommenteista.

sellaista foorumia on nimittäin ärsyttävä lukea missä joka toisessa topikissa on esim kyseisen asian vastustajien ihan perusteettomia naurettavia kommentteja, jotka eivät parhaimmillaan liity mitenkänä aiheeseen.

Vierailija

Kysynkin nyt oikein virallisesti.

Kosh suostuisitko sinä moderaattoriksi, jos (/kun) tiedepalstalaiset
niin haluavat?

Entä otaisitko minut aba***:n apulaisseriffiksi?
Minulla on muutamia hyviä avuja.

1) Minulla on noin 100 eri nicciä
(saisit heti 100 ääntä lisää!)

2) Roikun palstalla käytännössä aina,
(jollain nicillä kun kaikki eivät tietenkään ole näitä ilmiselviä
binaariluku tyyppisiä.)

Hassuinta on vielä se että niceilläni on kaikilla sama salasana.
000, kun se on niin helppo muistaa.

John Carter
Seuraa 
Viestejä7530
Liittynyt17.2.2006

Kyllä minä arvostan tuollaista viestien määrää varsinkin,jos ne ovat olleet asialinjalla ja käsitelleet tiedettä.

Mitenkä kauan sinulla KOSH on mennyt,että olet noinkin huimissa lukemissa?

Tiedättekö minkä ikäinen TIEDE-foorumi on?

Ja onko täällä vielä monta "alkuperäisjäsentä"?

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija
John Carter
Kyllä minä arvostan tuollaista viestien määrää varsinkin,jos ne ovat olleet asialinjalla ja käsitelleet tiedettä.

Mitenkä kauan sinulla KOSH on mennyt,että olet noinkin huimissa lukemissa?

Tiedättekö minkä ikäinen TIEDE-foorumi on?

Ja onko täällä vielä monta "alkuperäisjäsentä"?

Kiitos äänestä puolestamme John (aba) Carter.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat