Seuraa 
Viestejä45973

Olin pesulassa joka oli tulessa...
Menin parturin luo, istuin penkille ja hän alkoi jyystämään hiuksiani, sitten nukahdin, muistan tarkasti, etten nähnyt vähään aikaan mitään unta, mustaa, sitten heräsin, nousin tuolista ja menin katsomaan miten oudon kampauksen hän minulle saksi peilistä.

Tämän näin lapsena, alle 10...
Olin isän kanssa talossa, joka oli kauttaaltaan vihreä, niin olimme mekin, joissain kivikauden tamineissa, olimme portaiden alla, löysin maasta kaukosäätimen, painoin nappia
ja uni vaihtui värikkäisiin dinosauruksiin, se jolla on se todella pitkä kaula.. Sillä oli punainen vatsa ja vihreä kaula..
enempään en muista

Sitten turhauttava uni, niin turhauttavat unet...
Olin ollut koko päivän pulkkamäessä ja sitten mitä unta näin seuraavana yönä oli niin turhauttava, olin pulkkamäessä ja rinteessä oli sinisiä peruspulkkia väärinpäin ja laskin niiden yli uudestaan... uudestaan.. uudestaan... turhauttavin yö ikinä.

Ja tämä, olin pelannut koko illan monopolia, sitten pelasin unessanikin monopolia...
olisin halunnut tappaa itseni siinä unessa, niin turhauttavaa oli.

Entäs sinä?

Kommentit (4)

Toope
Seuraa 
Viestejä25584

Ei vaan kehtaa kertoa...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Jurpula
Seuraa 
Viestejä722

Koti, Unelmoin kuinka vihaat maaliskuussa. Tulet luokseni, yöllä pysäyttää minut eilen.Unelma, yön kotisivu, mene pois, mutta se on silti mennä. Olen sinun.

You just made the list, buddy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heksu
Seuraa 
Viestejä5463

Näen niin paljon unia, että minun on äkkiseltään vaikea keksiä sitä parhaiten mieleen jäänyttä unta. Tapanani on kirjoittaa unipäiväkirjaa, johon kirjaan kaikista hauskimmat ja älyttömimmät unet. Usein hauskimmissa unissa on jokin mielenkiintoinen luonnontieteellinen yksityiskohta. Tässä muutama jännittävä muistiinpano (Freud kääntyilee levottomana haudassaan):

Jos taivaalla on erittäin voimakkaita revontulia, on mahdollista havaita ns. Voronoi-ilmiö viemällä pää maanpinnan läheisyyteen. Tällöin pään ja maan välille muodostuu viivamainen hohtopurkaus, joka aiheuttaa outoja, pelottavia hallusinaatioita.

Akselirasva on vanha sodanaikainen keksintö: seos joka voidaan valmistaa vanhoista sähkökaapeleista, tinasta yms. tuohon aikaan kenen tahansa saatavilla olleista aineista. Nimestään huolimatta "rasva" ei ole rasvaa, vaan sen avulla moottori lasitetaan jolloin se ei enää kulu ensinkään.

Monissa itämaisissa kamppailulajeissa käytetään samantapaista verkkoa kuin sulkapallossa. Kiinteiden tolppien sijaan verkkoa kuitenkin pitelee 2 avustajaa. Monissa lajeissa on etua olla lihava, laihoja länsimaalaisia kutsutaankin hyvällä syyllä ulottuvuusrajoitteisiksi.

Itä-suomessa hämähäkit osaa kutoa verkkoihinsa venäläisen tv-kanavan virityskuvan kärpäsiä hämätäkseen.

Leijonauroksilla on ajoittain tapana merkitä reviiriään ja tehdä vaikutusta naarasleijoniin roiskimalla siemennestettä hiillokseen. Lopputuloksena jähmettyneestä siemennesteestä syntyy hieno punottu kori.

Ilmeisesti sekä hiilloksen että korin punomiseen tarvitaan ihmisen apua; etenkin luonnonvaraiset hiillokset lienevät jokseenkin harvinaisia savannilla

uni jossa hyvästelin tyttäreni, joka aikoi nousta johonkin alukseen. Minä en voinut mennä mukaan, oli ahdistava olo ajatuksesta nousta maanpinnalta taivaisiin. Korkeanpaikankammo..
Jotenkin lopullinen olo vielä herätessäkin, unessa joku sanoi että jos tytär nousee siihen koneeseen se on lopullista, ettekä tule enää koskaan näkemään, hän ei pääse takaisin tänne.

En ole enää varma oliko kyseessä vain lentokone vai avaruusalus...mutta se tunne jäi vaivaamaan.
...

Yritin lukita ovia. Joku joko kierteli jo taloa tai oli kohta tulossa sinne. Ahdistavaa ja pelottavaa. Yritin muistaa että alakerrassakin on ovet, mutta hatarat, kiersin rappuja myöten sinne ja laitoin salvan paikoilleen. Hätäännyin kun menin takaisin yläkertaan, kaikki ovet olivat vielä lukitsematta ja tajusin etten ollutkaan käynyt toisella puolella taloa taka-alaovella. Yritin kiskoa verjoja ikkunoitten eteen, mutta ne olivat liian läpinäkyvät eivätkä peittäneet ikkunoita kunnolla. Mihin vain yritin siirtyä näkyi vastapaisen talon ikkunat suoraan sisälle, niissä missään ei ollut verhoja edessä.

...
Usein näen unta lentämisestä, tai pomppimisesta, siis nousen ilmaan ja liikun kevyesti eteenpäin käsien ja jalkojen liikkeiden avulla. Joskus lenkkeilen unissani ja ponkaisen aina vauhtia jalalla pitkän liu'un jälkeen. En pysty lopettamaan juoksemista, täytyy aina lähteä uudelleen, eri reitille.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat