Seuraa 
Viestejä3164

Joku tavoittelee minua numero(i)sta 050500xxxx ... eli numerosarjan alkuosa on sama mutta loppu vaihtelee. Tokko näillä joillakuilla on tarjottavana mitään minua ilahduttavaa saati hyödyttävää .En siis soita takaisin tai edes vastaa, jos näen puhelimen hälyttävän tällaisin soittajatiedoin.
Uteliaisuuttani tahtoisin silti tietää (kauppa-Lopo)-tahon, joka Ylhäistä Persoonaani näin innokkaasti tavoittelee. Yritin lentäjänlasien läpi katsoen mutta sain eteeni vain ainakin osin arabiankielistä palautetta.
Onko mitään ilmaistoimijaa, jonka avuin roskapuheluitten soittajan voisi selvittää?

Kommentit (7)

Pacanus Rusticanus
Seuraa 
Viestejä7845
Piru Naiseksi
Joku tavoittelee minua numero(i)sta 050500xxxx ... eli numerosarjan alkuosa on sama mutta loppu vaihtelee. Tokko näillä joillakuilla on tarjottavana mitään minua ilahduttavaa saati hyödyttävää .En siis soita takaisin tai edes vastaa, jos näen puhelimen hälyttävän tällaisin soittajatiedoin.
Uteliaisuuttani tahtoisin silti tietää (kauppa-Lopo)-tahon, joka Ylhäistä Persoonaani näin innokkaasti tavoittelee. Yritin lentäjänlasien läpi katsoen mutta sain eteeni vain ainakin osin arabiankielistä palautetta.
Onko mitään ilmaistoimijaa, jonka avuin roskapuheluitten soittajan voisi selvittää?

http://www.asml.fi/index.phtml?s=21

Minulla on numero Robinson-listalla ollut kai pian 10 vuotta. Toimii yhä. Outoa. En ole uusinut listausta kertaakaan.

http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kul ... uspalvelu/

Paloi käämit joskus totaalisesti puhelinmyyjien kanssa.

- Ubi bene, ibi patria -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heksu
Seuraa 
Viestejä5463

Mulle soitti taas joku idiootti, joka kaupitteli ilmaisnäytteitä kalsareista. Ei helvetti, että noihin menee kyllä hermot... Kalsareita!?! Eikö niitä saa ihan vaan kaupasta, senkun menee hakemaan?

Pitäs kyllä laittaa toi mainostuskielto. Töissä aina ihmettelevät kun olen niin ystävällinen kaupustelijoille, mutta eihän se niiden syy ole, työtään vaan tekevät, reppanat.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat