Seuraa 
Viestejä45973

Haluaisiko joku analysoida tämän unen, joka vaivasi minua joskus ?

Olen sisällä isossa huoneessa, joka on jollaintavalla vino. Lattia on outo, jotain joustuvaa ja siinä on puolipallonmuotoisia kohoumia. Ympäri huonetta hyppii lapsia tai jotain muita otuksia.
Nään itseni aivankuin itseni ulkopuolelta. Huoneen reunat ovat hämärät. Huoneen katossa tuntuu leijailevan jotain naruja, jotka hankaloittavat jonkinverran liikkumista. Huoneen nurkassa on mustaovi, jonne pyrin, mutta en kuitenkaan haluaisi mennä sinne, mutten haluaisi pysyäkään huoneessa.

Tämä uni ei tunnu littyvän mitenkään kokemuksiini tai ajatuksiin. Näin unen useampaan otteeseen monta vuotta sitten kun olin n.13v.

Luin tuossa kirjaa unista ja painajaisista. Ja siinä puhuttiin selittämättömistä painajaisista.
Onko niitä yleensä mahdollista tulkita, onko minun painajaisessani mitään järkeä ?

Kommentit (1)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401

No joo, siis tuolla olis kyllä ollu tällekin aiheelle jo oma ketju, mutta...

tuollaisia unia nähdään tuon ikäisenä aika yleisesti. Lapsuus alkaa jäädä taakse, ja eteenpäin elävän mieli... mutta toisaalta se aikuisuus (mustan oven takana) hieman pelottaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat