Seuraa 
Viestejä29006

Mistä saa nylonruuveja halvalla? Pienoismalli ja askartelukaupoissa ne maksaa hirveesti ja rautakaupoissa ei myydä. Paitsi jotain erikoisruuveja. Tarttis kourallisen M3 ruuveja ja muttereita.

Kommentit (15)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

Juu. Miksen mä muistanukkaan ruuvilinjaa vaikka sehän on ihan kotipuolessa ja sieltä ennenkin hakenu kamaa. Nyt pitää kyllä tilata mutta ei kai se haittaa. Miksei vaikka k-raudasta tai bauhausista saa? Pitääkö tehdä asiakasaloite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovolo
Seuraa 
Viestejä6596
CE-hyväksytty
Reifengas
Jos käytetyt kelpaavat, niin niitä saa yleensä ilmaiseksi kaikkialta.

Ei saa.

Onko vatkaimesta tippunut ruuveja?

No, vitsi vitsi. Anteeksi, kun lapsettaa.

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
CE-hyväksytty
Juu. Miksen mä muistanukkaan ruuvilinjaa vaikka sehän on ihan kotipuolessa ja sieltä ennenkin hakenu kamaa. Nyt pitää kyllä tilata mutta ei kai se haittaa. Miksei vaikka k-raudasta tai bauhausista saa? Pitääkö tehdä asiakasaloite?

Siksi, että niitä myy kartelli joka pakkaa kaksi ruuvia pahvilätkällä varustettuun muovipussiin ja veloittaa siitä 7.50€. Ruuvit eivät siis ole ruuvihyllyssä, vaan siellä lähistöllä missä on ovien helat ja pikkukilkkeet.
Jos ruuveja myytäisiin kuten Ruuvilinjassa, esim 0.08 €/kpl, katoaisi hommasta hohto.

Denzil Dexter
CE-hyväksytty

Siksi, että niitä myy kartelli joka pakkaa kaksi ruuvia pahvilätkällä varustettuun muovipussiin ja veloittaa siitä 7.50€. Ruuvit eivät siis ole ruuvihyllyssä, vaan siellä lähistöllä missä on ovien helat ja pikkukilkkeet.
Jos ruuveja myytäisiin kuten Ruuvilinjassa, esim 0.08 €/kpl, katoaisi hommasta hohto.

Jep. Kannattaa etsiä sellaiset kaupat joissa ruuuvit ja kiinikkeet myydään kilohinnoin.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Denzil Dexter
CE-hyväksytty

Joo niin mä ajattelinkin että porvarit rahastaa niillä kyllä niin kauan kuin neitimäiset nykymiehet niitä ostaa.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
ovolo
CE-hyväksytty
Reifengas
Jos käytetyt kelpaavat, niin niitä saa yleensä ilmaiseksi kaikkialta.

Ei saa.

Onko vatkaimesta tippunut ruuveja?

No, vitsi vitsi. Anteeksi, kun lapsettaa.

Aika hyvä läppä

Hämmentää.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Lainaus:
Nylonruuvit eivät sovellu lonkkaproteesin kiinnittämiseen.

Tuo pitää muistaa seuraavalla kerralla.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat