Seuraa 
Viestejä45973

Monesti kuulee ihmisiltä , että eivät voi missään nimessä katsoa minkäänlaista väkivaltaista toimintaa. Minusta se on kuitenkin ihan luonnollista kohtuullisissa määrin saada väkivällan seuraamisesta tyydystä. Veikkanpa, että sisimmäsään suurin osa ihmisistä nauttii siitä kun toinen ihminen jossain määrin kärsii fyysisesti.Ei se ole mitään sairasta.
Esimerkki.
http://www.youtube.com/watch?v=3f1TALov9Mw Kuka muka sanoo että ei pidä näkemästään kun rottanaama-kiusaaja saa maistaa hieman omaa lääkettään , kun itse ensin menee ja kerjää verta nenästä? .Vitun nilviäinen. Lihavalle pojalle mitali toiminnastaan kiitos.
Jos esim järjestettäisiin "hakataan lapsentappajat" tapahtuma, niin varmasti olisin ensimmäisten joukossa lippujonossa.Keskustelkaa.

Kommentit (6)

Kieltämättä on aina miellyttävää, kun kusipäät saavat ansaitusti turpiinsa. Olipa kyse sitten kiusaajista, pedofiileistä, raiskaajista tai terroristeista.

Muuten väkivalta on vastenmielistä. Sen sijaan esimerkiksi sotaelokuvien taistelukohtaukset, turnajaiset ja kaksintaistelut ovat aivan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No jaa. On näitä meitäkin, jotka tykkäävät itse kärsiä joskus tietyissä rajoissa. En tiedä mitään nimitystä sille ihmistyypille, joka pistää itsensä kerta toisensa jälkeen paikkoihin ja tilanteisiin mihin moni muu ei ikinä edes vahingossa haluaisi joutua.

Ei voi oikein edes sanoa olevansa rajojen kokeilija, koska ne on kokeiltu jo ja nyt tiedetään mitä kaikkea uskaltaa tehdä ja niinhän tehdään jos vaan jollakulla toisella riittää "munaa".

Ja YouTube kiittää ;D

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265

Masokisti?

Kyllä se tuottaa tyydytystä ja mielihyvää nähdä kun joku vitun kusipää mulkvisti juuri mummoja huvikseen hakannut paskasontiainen saa lättyyn. Mutta tosiaan kun väkivallan uhri on esim viaton tai sivullinen tai vanki, niin mieluummin olen katsomatta, ei tule hyvä fiilis. Ja väkivallallakin on muotonsa. Joku turpaan vetäminen ei tee pahaa, mutta joku suoranainen kidutus tai mestaaminen tekee.

くそっ!

Aina on tuollaista kiva nähdä kun joku kiusaaja yms. saa mitä tilasi. Itsekin olin kiusattu, kunnes opin antamaan takaisin. Loppui kuin seinään kiusaaminen kun yhdellä lyönnillä pudotin pahimman räkättäjän. Ollaan muuten kavereita edelleen kolmen vuosikymmenen jälkeen hänen kanssaan.

Väkivallan katseleminen sinällään ei sytytä. En vaan ymmärrä mikä siinä kiinnostaa.

o
Seuraa 
Viestejä1697

Luulisin, että se väkivalta mitä meille näytetään on suurimmalta osalta viihteeksi muotoiltua, eikä silloin ole ensijaisesti väkivaltaa vaan viihdettä. Jos katsoo vaikkapa jotain vapaaotteluita missää ihmisiä oikeasti sattuu niin se ei kyllä ole mitenkään kivaa.

Every man is guilty of all the good he did not do. (http://www.youtube.com/watch?v=xaTKDMYOBOU)-Voltaire

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat