palstan älykkäin henkilö!!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ehdottomasti minä! miksi puuttui vaihtoehdoista?

Sivut

Kommentit (37)

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Olet seurannut palstaa reilut 2 viikkoa, ja teet äänestyksen älykkäimmästä henkilöstä? Moni fiksu kaveri puuttuu listasta. Saadakseni kunnon keskustelun aikaan voisin antaa ääneni Koshille!

Vierailija
Olbe
"Olet seurannut palstaa reilut 2 viikkoa, ja teet äänestyksen älykkäimmästä henkilöstä? Moni fiksu kaveri puuttuu listasta. Saadakseni kunnon keskustelun aikaan voisin antaa ääneni Koshille! :wink:"

Kuinka voit noin päätellä?
Itse liityin ensimmäisen kerran viimemarraskuussa, kunnes minut bannattiin
jonka jälkeen liityin uudestaan joulukuussa.

Palstaa olen seurannut viimemaaliskuusta lähtien.
Siis ei liittymispäivä mitään kerro.

Vierailija

Kysymys:
Mikä itseisarvo älykkyys on? Yleensä, ja tällä palstalla?
Monet psykopaatitkin ovat huippuälykkäitä.

Älykäs ihminen selviää älynsä avulla monista vaikeista tilanteista - joihin viisas ei koskaan joudu

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
_alis_
Neutroni

Minäkin huomasin että, Neutroni puutuu listalta. Opillisen sivistyksen lisäksi hän osaa selittää asioita myös ymmärrettävästi tavalliselle pulliaiselle. (Varmaan myös Susi- Pulliaiselle , jos hän arvaisi kysyä). ääneni menisi Neuronille jos hän olisi listalla, noista vaihtoehdoista pitääkin miettiä, nyt ne eivät näy, enkä vielä ehtinyt äänestää.

Edit: Sellaisen fiksuusälykkyyden vuoksi ääneni sai mummo.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Tuo lista on todella puutteellinen, mutta jos siitä pitäisi valita, valitsisin ehdottomasti Liittynyt.

En sitä kuitenkaan tee, koska lista on todella puutteellinen, mutta en myöskään rupea itse rakentelemaan listaa ihmisistä, joita sitten vielä vertailisin - liian vaivalloista.

Vierailija

Epäilen, että osa äänestäjistä on äänestänyt tunteella täysin subjektiivisti. En tietenkään väitä, että palstalaiset olisivat kykenemättömiä arvostelemaan henkilöitä objektiivisesti.
Goethe, joka on ollut yksi maailman viisaimmista ihmisistä kautta aikojen: ehkä viisain. Olisi siis, jos nykyaikana eläisi, varmasti mukana äänestyksessä kuka on palstan tyhmin. Hänen esittämät totuudet ihmisistä ja ihmisryhmistä, kun olivat niin kuvaavia ja tunteeseen perustumattomia. Jos Goethe täällä kirjoittelisi, uskoisin hänen kirjoittavan vaikkapa Yhteiskuntamme epäkohdista loukaten monen palstalaisen subjetiivista ajattelumallia.
En itse ole Goethen tasoa älyllisesti, eikä kukaan muukaan palstalainen. En ala itseäni häneen vertaamaan, mutta oletteko huomanneet, kuka on tuonut julki asioita, jotka eivät ole kaikkien tiedossa ja nykyisen subjektiivisen ajattelumallin vastaisia. Voitte kysyä, onko olemassa joku muukin totuus kuin yleisesti hyväksytty valheellinen yksisilmäinen "totuus"?

Esimerkki subjektiivisesta ajattelusta, vapaamuurari "mummo", ketkäköhän häntä äänestivät vapaamuurarit itse.

Vierailija

älykkäin on se, joka ei ole tutkimusten eikä omasta mielestään lainkaan älykäs.... mutta saa muut pitämään itseään älykkäänä!
Hän on myös saavuttanut hyvän tulotason vaikka notkuukin kaikenlaisilla foorumeilla työaikansa.

Vierailija

Boogie laittoi:
"Tuo lista on todella puutteellinen, mutta jos siitä pitäisi valita, valitsisin ehdottomasti Liittynyt."
Siitä ei kyllä käy ilmi ketä liittynyttä takoitettiin.

Älykkäin nimimerkki on Eronnut. *total reps*

Ps. ääni gidigselle.

Vierailija

HIH, vai vapaamuurari mummo

Gideon, ensinnäkin vapaamuurarimummo on yhdyssana, yksi käsite.

Toiseksi: voisitko hieman määritellä tuota käsitettä? Tiedän jo ennestään sinun inhoavan Mummoa, mutta miksi päädyit juuri tuohon solvaukseen? Vapaamuurarithan hyväksyvät jäsenikseen vain kristittyjä miehiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat