Seuraa 
Viestejä45973

Tänä kesänä meninMalediivit .
Pidin . Kerro meille missä olit . Ja näytä minulle kuva .

Sivut

Kommentit (20)

Suomessa. Ei kannata. Paikalliset ovat ylpeitä( tai vaan hiljaisia? ), kokeilin Berlusconin listaa, se oli pahaa. Myöhemmin etsin oikeita suomalaisia ruokia, löysin kalakukon, karjalanpiirakan,hernekeiton ja mustikkapiirakan. Harmi ettei nämä ole perinneruokia, nehän maistuu hyviltä. Valitettavasti löysin myös mustanmakkaran, heitin tällä lopulta viereeni laskeutunutta lokkia. Lokki haukkasi palan ja kuoli. Ei ihme, ettei Berlusconi tajunnut suomalaista keittiötä. Onkohan nuo hyvät ruuat jonkin suomalaisen alemman rodun ruokia?

Kävimme lapissa. En tiennyt, että suomessa on saksalaisten osavaltio. Lapissa asui myös paikallinen alkukantainen heimo ( lappilaiset? ). Alkuperäiskansalla tuntui kaikilla olevan sama isä tai isoisä. Kaikilla oli tummat hiukset, pituutta 10 tuumaa liian vähän, sekä kehitysvammaiselta kuulostava puhetyyli.

Laskeutuessani alas lapista, vierailin Kuopiossa, päätyen Helsinkiin.
Valitettavasti opettelamani kieli oli ilmeisesti liian vanhasta opuksesta, sillä kuulosti että mongolian taso vaihteli paljonkin riippuen pituuspiiristä. Helsingissä kysyin heidän paikallisesta murteestaan, tarkistus sanakirjasta paljasti kaiken. Sama mikä pohjoisessa tarkoitti kenties jotain muuta, tarkoitti helsingissä naisen emätintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Tein vaikka mitä!

Ensiksi olin valtion virallisissa harrastuksissa:

Ammuttiin mm. rynkyillä

Mutta ei se pelkkää hupia ollut.

Tässä kenttä-power point päivän epistolasta:

Sitten kävin Hossassa:

Olin siellä mitsulla, kuten kuvasta näette:

Raumalla oli eräitäkin friikkejä liikenteessä. Itseni lisäksi:

Onneksi oli oikiat evväät mukana:

Tuon reissun jälkeen Qstock oli melko helppo juoksu Lasselle:

Onneksi on tuo pahin kesä jo ohi, ei tulis mittään jos koko ajan olis tuommosta sykkimistä! Nyt vaan ihan läkähtyneenä täällä kämpillä kökötän. Laitan arkun kannen kiinni ja odottelen ens kesää ja uusia seikkailuja!

Hämmentää.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002
Pacanus Rusticanus
Kosh
Ei mitään mainitsemisen arvoista. Arkea, raatamista ja ravaamista. Paska loma, paska kesä ja paska säkä.

Komppaan. Ehkä elämäni paskin kesä.

Olkaa positiivisia, miettikää kuinka paljon parempi tämä kesä oli kuin ensi kesä!

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Vatkain
Ihme pessimistejä kaikki. Ei muuta ku narut kaulaan ku on noin surkeeta kerta.

Valitettavasti en usko että olen vielä nähnyt pohjaa, joten ei kannata. Mitä omiin kuvitettuihin tarinoihisi tulee, niin itse olisn melko onnellinen jos saisin valtion pakollisen metsälomaviikon. Vaan eipä taideta meidän porukkaa kertauttaakaan enää.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat