Seuraa 
Viestejä45973

Vaikka Madonna... Ikää alkaa olla jo aika paljon ja silti pukeudutaan kuin parahin teini....

Se on enemmänkin pelottavaa,
jos iäkkäämpi yrittää pukeutua ja meikata itsensä -todella- nuorekkaammaksi kuin oikeasti on..

Sivut

Kommentit (17)

ambulo
Miksi elämässä pitäisi menestyä O_o?

Ellemme sitten tarkoita menestymisellä miten tyytyväinen omaan elämäänsä on.

Mikset antaisi Madonnan ja muiden elää elämäänsä siten kuin he parhaaksi näkevät?

Annanhan minä? Miksei omaa mielipidettä saisi sanoa.

Onko sinun mielestäsi seksikästä nähdä mummo pyörimässä lavalla teiniksi pukeutuneena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Kuka sen on päättänyt mitkä vaatteet kuuluvat kenellekin?

Teinitkin onnistuvat pukeutumaan rumasti mikäli ovat pulleita ja survovat päälleen makkarankuorimaisia vaatteita joista jenkkakahvat pursuavat joka suuntaan. Mutta jos haluaa pursotella, niin ei sen ole niin väliä. Vaatteet ovat yksi typerimmistä hermostumisen aiheista.

Paitsi sitten tietysti jos vastaantulijalla on T-paita jossa lukee esim. että "TAPAN KAIKKI ENNEN KUIN MENEN ITSE HIRTEEN" tai " I Love Anders Pähring Präivik".

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18401
Pokasaha
Kyllä mummotkin voi ottaa mallia nuorison pukeutumisesta, mutta eihän sen teietenkään tarvitse olla aivan täysimittaista napapaitailua.

Tässä yksi huono esimerkki mummon bikiniasusta:
http://2.bp.blogspot.com/_TahXQ2WiF0s/S ... dma+04.jpg

Miten niin huono?

Jos mä näyttäsin about 50 vuoden kuluttua vielä tolta, ni voi juma, varmaan painelisin bikineissä!

Ikäryhmässään varmasti hotti, hotimpi, hotein. Varsinkaan kun moni ei noin vanhaksi edes elä ja jos elää, niin ei noin hyvässä kuosissa. Onhan tolla mummelilla silokonit, mutta sou.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Siis ei siinä mitään, hyvä, että on timmissä kunnossa vielä tuon ikäisenä jne... mutta
nuo antavat semmoisen kuvan, että olisi jotenkin paha asia vanhentua,..

tai no ei, hyvät elämän tavat kunniaan.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338
ambulo

Onko sinun mielestäsi seksikästä nähdä mummo pyörimässä lavalla teiniksi pukeutuneena?

Kyllä se on paljon seksikkäämpää kuin takakireä teini mummoksi pukeutuneena ja henkisen vanhuksen asenteella. Asenne on hyvin tärkeä seksikkyystekijä.

Neutroni
ambulo

Kyllä se on paljon seksikkäämpää kuin takakireä teini mummoksi pukeutuneena ja henkisen vanhuksen asenteella. Asenne on hyvin tärkeä seksikkyystekijä.

Respect.

Ei muuta, mutta toivottavasti ei liian moni mummo ota mallia,
ei olisi kiva päätyä sänkyyn semmoisen "mimmin" kanssa joka näyttää ihan kolmefemmalta, mutta sitten kuoleekin sydänkohtaukseen kesken touhujen... If ya know what I mean

Mouho
Seuraa 
Viestejä2673
ambulo
Neutroni
ambulo

Respect.

Ei muuta, mutta toivottavasti ei liian moni mummo ota mallia,
ei olisi kiva päätyä sänkyyn semmoisen "mimmin" kanssa joka näyttää ihan kolmefemmalta, mutta sitten kuoleekin sydänkohtaukseen kesken touhujen... If ya know what I mean

Voi ne kolmefemmatkin kuolla sydäriin "kesken touhujen".

*Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä.
.....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Mitä ihmeen väliä sillä on kenen kanssa päätyy sänkyyn, kun kuitenkin suurin osa hoitaa ne sänkyynpäästelytouhunsa niin räkäkännissä että klassikoksi on muodostunut säikähtää partnerinsa pärstävärkkiä aamutuimaan...

Naisten ulkonäköä haukutaan aina. Jos on vanha ja näyttää vanhalta, käydään yksityiskohtaisesti läpi kaikki "virheet" yhtä ainutta ryppyä ja riipahdusta unohtamatta. Jos taas on vanha ja näyttää nuorelta, pidetään jotenkin epäilyttävänä tai feikkinä. "Yrittää olla ikäistään nuorempi." Mitäs jos on juuri sellainen kuin ihmisenä sattuu olemaan? Persoonallisuutena ja juuri sen oman kroppansa kanssa?

Samaan aikaan kaikista 50+ miehistä tulee yllättäen "nuorekkaita". Suomeksi se tarkoittaa sitä että he haluavat panna itseään 10 - 30 v nuorempaa naista. Mitään muuta nuorekasta ei nuorekkaiden miesten laumassa ole, koska jokaikinen tavallinen mies ei suinkaan muutu nuorekkaaksi vain sen takia että väittää sitä olevansa.

Toiset ovat sitä mitä uskaltavat olla, ja toiset ovat mitä haluavat olla.

http://www.google.fi/search?hl=fi&cp=8& ... 4gSUvoDQDw

Pitääkö olla rokkari että voi kuulua jälkimmäisiin?

Kauhistelkaa joskus - edes vaihtelun vuoksi - teräsvaareja, jotka vaikkapa leffoissa +60 v. esittää toimintasankareita kainalossaan tytärtään nuorempia naisia. Onhan se nyt noloa, kun vaikkapa Sean Connery tai Bruce Willis esiintyy yläosattomissa . Vai eiks se ookaan noloa ollenkaan?

Snaijjatkaa...

minun... minun mielestäni on ihan turhaa näytellä nuorempaa mitä on laittamalla naaman täyteen meikkiä jokotai käymällä kauneusleikkauksissa, ei vanhenemisessa ole mitään pahaa, urheilla kannattaa eikä sen puoleen, mutta mielestäni ei ole tarvis leikkiä niin paljon nuorempaa mitä on...

Juuri noi 60 vee a action starat 20 vuotiaat pimut sylissä, se menee jo vähän yli... vaikka ei vanhemmissa miehissä ole mitään vikaa mutta kuitenkin...

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

No voi yhyren kerran kun niille meikeille ja vaatteille saa justiinsa tasan sen merkityksen kuin niille laittaa.

Viidakossa papparaisillakin on meikki naamassa, ja naiset hilluvat kaislahameissa niin että tissit vaan tuulessa lepattaa. En minä ymmärrä että minkä takia länsimaista akkaa pitää siitä ruoskia kuin vierasta sikaa jos hän elää oman kulttuurinsa mukaisesti. Meillä nyt vaan homma menee niin että mitä vanhempi nainen, sitä enemmän hän ährää mustaa väriä silmiinsä (iskelmätähtöset ainakin näin tekevät). Tavikset lähinnä tyytyvät värjäämään tukkansa punaiseksi. Voihan sitä ihmetellä että minkä ihmeen takia KAIKKI tekevät täsmälleen samalla tavalla, mutta onko se sitten oikeastaan niin kauhian kamalaa, en tiedä.

Onko tässä nyt aloittajan ongelma että vahingossa sekaantuu liian vanhaan eukkoon? Kysyy suoraan ikää tai jopa henkkarit, niin johan on homma hoidossa. Mutta ei se vanhuus tartu.

Omituista toisaalta on että jos meikki kerta vanhentaa alaikäiset sen näköisiksi että näitä voi panna (jotkut miehet väittävät tällaista), niin miten kummassa se meikki hokkuspokkus nuorentaakin vanhan naisen? Tämän saisi joku kemisti tms. selittää! Minä en ymmärrä.

- Myönnän kyllä että on minuakin Madonna ärsyttänyt, ja analysoituani asiaa oletan että se johtuu siitä että hän tuntuu jotenkin liian itsevarmalta ihmiseltä - verrattuna meihin nynnyihin suomalaisiin joilta otetaan jo lapsena luulot pois. (Tai otettiin ainakin vielä 70-luvulla.) Mutta onko hän tehnyt oikeasti jotain sellaista pahaa jonka johdosta hän ansaitsisi olla jatkuvan haukun ja kyttäyksen kohde? Tuskin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat