Seuraa 
Viestejä45973

Lävistyksiä?
Näyttäviä koruja?
Tatuointeja?
Korvikset? (Miehellä harvinaisemmat. Naisilla kuuluvat ilmeisesti asiaan.)
Hiusväri?

Sivut

Kommentit (36)

Mielestäni ne ihmiset, jotka ottavat kieli-, napa- ja nenälävistyksiä, sekä intiimilävistyksiä, ovat outoja.. Ihan kuin rääkkäisivät omaa kehoaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
antimateria
Mielestäni ne ihmiset, jotka ottavat kieli-, napa- ja nenälävistyksiä, sekä intiimilävistyksiä, ovat outoja.. Ihan kuin rääkkäisivät omaa kehoaan..

pieni rääkki tuntuu kivalta, mutten haluaisi siitä näkyviä jälkiä kumpaankaan osapuoleen.

Lävistykset näyttävät lisäksi epäsiisteiltä.. Ihan kuin ihminen haluaisi korostaa esim. rumaa nenäänsä lävistyksellä. Napa on ruma, sitä ei tarvitsisi korostaa mitenkään. Ihmisen nenä, suu tai napa pistää silmään häiritsevästi, kun siinä on lävistys.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Pari tatuointia on tullut laitettua. Suunnittelen passiivisesti kolmatta.

Lävistyksiä laitoin tieininä itselle napaan ja sitten korvalehteen pari, koruja niissä ei ole ollut vuosiin. Kielilävistystä olen suunnitellut monesti, mutta en ole koskaan saanut aikaseksi.

Korvakoruille reiät on mutta nyttemmin käytän satunnaisesti kapakkaan lähtiessä ja jossain sukujuhlissa missä on pukupakko.

Tukassa on tummanruskeeta väriä, joka on siinä kirkastamassa mun omaa tummanruskeeta väriä, sekä shokkivärinä violettiin taittuvaa kirkasta punasta oikeella puolen päätä semmonen läsi.

Lisänäyttävyyttä saan pituudestani (177 cm).

Hämmentää.

En ole koskaan laittanut itseeni mitään merkkejä.
En ole varma miksi, en myöskään arvostele ihmisiä, jotka tekevät itseensä merkkejä.

Vatkain

Söpön lyhyt suku jos tuolla ruodolla on pitkien joukossa.
Ja pojathan erityisesti tykkää tuollaisista pienistä tytöistä joita paijjata.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
magic device
Vatkain

Söpön lyhyt suku jos tuolla ruodolla on pitkien joukossa.
Ja pojathan erityisesti tykkää tuollaisista pienistä tytöistä joita paijjata.

Terkkari näytti mulle joskus taulukkoa, jonka mukaan 98,5 % suomalaisista naisista on mua lyhyempiä. Tiiä sitte.

Hämmentää.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Viimeksi kun asiaan tutustuin, suomalaisten naisten keskimitaksi mainittiin 165 cm. Sen vuoksi itsekin olen keskimittaista pidempi kun olen tuota 3 cm pidempi.

Harvemmin tulee koristauduttua. Tulee helposti angstinen olo jos on esim. sormus sormessa, sitä alkaa pyörittelemään ja monta kertaa vuosien varrella jos pidin koruja tuli riivittyä ne päivän mittaan pois. Nykyään en sitten juurikaan pidä.

Yhtään ylimääräistä reikää ei löydy kehostani, mutta tatuoinnit ovat kiinnostaneet. Ehkä jos olisi rahaa törsättävänä ihan mihin vaan ottaisin jotain, mutta vaikea olisi päättää mitä. Kovin erikoista en halua, mutta en kliseistäkään.

Värien kanssa tuli lotrattua viimeksi viime vuonna ja sai olla viimeinen kerta, koska tukka meni niin huonoon kuntoon että oli pakko leikata lyhyeksi ja sen koommin se ei ole meinannut kasvaa millään ilveellä.

Jos vaatteet ovat koristeita, niin niiden kanssa tulee eniten koketeerattua. Tykkään lievästi boheemista asusta, mutta harvemmin sellaista voi käyttää jos päivätoimiin kuuluu useamman kilometrin kävelymatka ja ruokalastin raahaaminen repulla (repulla saa kyllä hienommat takit pilalle ja näemmä villatakkikin nyppyyntyy).

MooM
Seuraa 
Viestejä7979

Jaa-a. Jos koristelemiseksi lasketaan kaikki ei-tarpeellinen, niin kyllä, joskus on joku riipus kaulassa ja tukkakin muuten kuin vapaana roikkumassa. Usein taas ei, mutta tukan harjaan aamulla. Ja vaatteetkin on ehkä nätimmät ja istuvammat kuin aivan välttämätöntä olisi.

Mutta meikkiä en arkisin käytä, ei ole lävistyksiä korvissakaan, eikä hiuksissa ylimääräistä väriä. Ei tatuointeja eikä silikonitissejä.

Näin, kun listaa, kuulostaa harmaalta luomuräähkältä, mutta itse olen ihan tyytyväinen. Pitäisi varmaan kysyä nimettömän muilta.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463

Käytän välillä huolestuttavan paljon aikaa partani trimmaamiseen. Kolot ja muut symmetriavirheet aiheuttavat usein piinaavan pitkiä tuokioita peilin ääressä. Mutta minkäs teet, katu-uskottavuuden (?) vuoksi on tehtävä uhrauksia.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Rousseau
sormus sormessa

Nii joo, mulla on koko ajan vasemmassa keskarissa sormus. Isännän tutkintosormus, iso hopeenvärinen (ei hopeeta kuitenkaan) jossa ankkuri.

Hämmentää.

Tatuointi on ja tukka värjätty. Festareilla on hakaneulat korvissa ja joskus muuallakin. Joskus pitelin omatekoista kaulakorua ja ranneketjua. Ne on jäänyt pois jostain syystä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat