Turhien nickien poistaminen.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän tasoiset kirjoittelijat voitaisiin bannata aivan huoletta.

Vladimir Ilyich Lenin

ps.Saan kyllä tiedon jos palstalla on käsitelty läheiseksi kokemiani aiheita vaikka en aina kommentoisikaan. Eli ts. myös mahdolliset nimimerkkiini kohdistuvat halventavat lausunnot tulevat myös tietooni.

Halventavuuden asteesta ja jatkuvuudesta riippuen pyrin pistämään moiset toisesta korvasta(silmästä) ulos. Turvallisuus rajan ylittävissä tapauksissa en voi vastata seurauksista koska päätäntä valta siirtyy ylemmälle taholle.

Silloin ei luutavasti pelkällä anteeksi pyynnöllä selviä. Mutta ei siis tarvitse pyytää anteeksi, Leniniltä, edes yksityisesti. Lenin kyllä ymmärtää pienet kiukuttelut.

Vastaukseni hänelle:

Eikö sinulle vellihousu riitä Arkosin antama kuritus? Täytyykö tässä
alkaa oikein talkoisiin että ymmärrät käyttäytyä.
Ja mitä tulee yllä olevaan tekstiisi, ei voi kuin kysyä?
Oletko varmasti aivan tosissasi?

Eli nyt alat trolli käyttäytymään tai poistut.
Arkosia mukaillen: Minun kanssani otellessa ajaudut hyvin nopeasti köysiin.
Nimittäin viestiä törttöilystäsi on jo lähetetty ylläpitoon sekä poliisille.
Esitutkinta odottaa sinua kansankiihoituksesta.
Liittyen julistus vuodatuksiisi. Ja turha enää editoida tekstejäsi ne on jo
kopioitu ja kirjoissa ja kansissa.

Löytyykö muita kohteita perusteltuine esimerkkeineen. Kärätkää tänne
niin pistän eteenpäin ylläpitoon tai rikostutkintaan jos näyttää että
edellytykset täyttyvät.

Sivut

Kommentit (85)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Voi teittä raukkoja, miten teitä haittaa tollaiset kirjoitukset?

Miksi nuo kirjoitukset eivät minua haittaa?. Sen takia koska en lue niitä, Pidän myös tuollaisia kommentteja huumorina.

onko teillä kotona tylsää ja yksinkertaista, koska haette sisältöä elämäänne tuollaisista olemattomista teksteitä. Huolehtikaa omista asioista, älkää muiden jos ne eivät ole vakavia ja muita vaarentavia.

Vierailija

Löysin tälläsen esimerkin. Täyttäisköhän tuokin jo jonkinlaisen julkisen loukkauksen kriteerit?

Bomt Kneder

ArKos ilmoitti ennen uudistusta poistuvansa, koska fasistiset kypäräpäät aikovat kaapata palstan tarkoituksenaan saada "tämäkin nimimerkki" haltuunsa. Kun joku vielä oikeasti rekisteröi hänen nimimerkkinsä, niin lienee aika varmaa että hän myös pysyy poissa.

Hän oikeasti tarkoitti totta noilla peloillaan. Nyt keskuudestamme nimimerkkinä poistunut ArKos oli mielestäni varmasti paranoidi skitsofreeni. Vuoden, parin ajan hänen tilansa on ollut aika hyvä, siis verrattuna aikaisempaan. Kolme, neljä vuotta sitten hän oli tosi huonossa kunnossa. Muistaakseni keskustelut "Eerik XIV ja Suomen nykyaika" ja "Viikon saldo" olivat täysin opetustarkotuksiin kelpaavia esimerkkejä psykoosissa olevan henkilön ajatusmaailmasta ja pahoista ajan ja paikan tajun vääristymistä. Hän mm. uskoi 45 sekuntia edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen vuorokauden kuluneen ja haukkui Sauli Niinistön kun tämä ei vastaa hänelle. Sen jälkeen kunto on parantunut aina silloin tällöin toistuvien parin kuukauden poissaolojen jälkeen.

ArKosin henkisen tilan kannalta on parempi jos hän ei provosoi itseään täällä. Toisaalta hän on niin addiktoitunut internetiin, että hän epäilemättä löytää pian itselleen uuden foorumin.

Nii toi ylempi kun siinä mainitaan oikein henkilökin, tai ainaki nimimerkki.
Kyllähän sitä sitten kuitenkin perusteltiin jälkikäteen mutta poistaako se
ny enää sitä rikosta? Kun kuitenkin väittää toista edelleen sairaaks.

Bomt Kneder
Keskustelussa käsiteltiin mm. häriköintiä ja sen syitä.

Varsinaisesta väitteestäni en katso olevan perusteltua luopua. Täällä on vuosien varrella ollut useita selvästi häiriintyneeltä vaikuttavia henkilöitä, jotka tekevät asiallisen keskustelun jostakin aihepiiristä täysin mahdottomaksi.

Onko ajatus, että selvästi havaittavasta psyykkisestä epävakaudesta ei saa huomauttaa. Minä olen mm. useaan kertaan aivan asiallisesti kehottanut yhtä vakiokirjoittajaa, joka löytää kätkettyjä suomenkielisiä viesteja kaikista maailman teksteistä ja kirjaimista, ottamaan yhteyttä kotikuntansa mielenterveysviranomaisiin ja ottamaan huomioon vaihtoehdon, että ne ovat hänen omia kuvitelmiaan. Nähdäkseni se on velvollisuuteni.

On tietysti jollakin tasolla epäreilua sanoa jollekin, että sinä vaikutat psyykkisesti sairaalta. Toisaalta ei ole oikein hyvää käytöstä antaa jonkun upota yhä syvemmälle omiin harhoihinsa.

Nii ja sittehän tossa vissiin vielä saatetaan tuo Matti Simonahokin vielä
sairaiden kirjoihin vaikka eihän sitä pysty verkon kautta todistaan.
Sehän voi olla vaan semmonen trolli.

Vierailija

Niin turha nick kun olla ja voi. Jos kyseessä oikeasti sairas niin pitäisi
ehkä silti bannia oman mielenrauhansa vuoksi. Ja muidenkin.

markkuuntojuhanikohtamäki
minä olen asunut tuolla joskus monta vuotta se on siriuslaisten tutkimus keskus siitä ei saa ilmoittaa mitään tietoja muuten tulevat hakemaan olin siellä juhanin kanssa vuosia sitten enempää en saisi kertoa mutta tiedän että silloin juhanista tuli rauhanneuvottelija siriuksen ja maan välille ja minä sain pysyvän yhteyden juhaniin automaattikirjoituksella takana mäen päällä oleva torni on siriuslaisten hyperavaruus majakka jolla alukset neljännestä ja korkeammistakin ulottuvuuksista voivat viestiä heidän kanssaan nyt olen kertonut jo liikaakin mutta tulkoon hakemaan minulla on aseita minä en lähde enään mukaan elävänä
Vierailija
tiäremiäs
bannaa sinä saatana Sm ittes vaan.

Varsin naurettavaa kielenkäyttöä varsinkin kun lienee tuo tiäremies täällä palstalla jonkinlaisena "suojanickinä".
Voisi sitä silti käytöstapoja olla.

Vierailija
rattus
tiäremiäs puhuu asiaa

Saattaa osin puhuakin mutta millä kielellä.
Ei "suojanikin" pitäisi antaa oikeutta ihan mihin
tuubantyöntöön tahansa.

Vierailija

Hei pojat, oletteko sattuneet huomaamaan, että tämä on "Tiede"-
lehden pulinapalsta.

Olisi kiva jos esittäisitte jotain tähän aihepiiriin kuuluvaa, ettekä
ainoastaan nokittaisi toisianne ja metsästäisi "trolleja" eli "toisin-
ajattelijoita".

Se on aika hedelmätöntä touhua.

Bomt Knederin kommentit, hänhän tekee diagnooseja lähes joka
toisesta ( onhan sinulla lääkärin pätevyys ? ) ja suosittelee terveys-
keskusta, voitaneen tietenkin lukea laveasti tieteeseenkin
kuuluviksi.

Psykiatriaan. Onko kysymyksessä tohtori vai potilas,
siitä en oikein vielä ole päässyt perille

Vierailija

Kiitos hienoista vinkeistä. Ei ole itse aikaa seuloa kaikkia kirjoituksia.
Bomt Kneederistä pistän tietoa ylläpidolle ja myös lääkäriliitto voisi
olla kiinnostunut. Esitutkinnan kynnys tuskin ylittyy ainakaan ilman
loukatun ArKosin yksilöityä rikosilmoitusta.

Markkuunto..jne:n toimintaa täytynee vielä seurata hetki sillä hän
vaikuttaa aivan tavalliselta trollilta jotka on helppo ampua alas
sanallisestikin.

Mitä tulee tämän ketjun muihin kommentteihin niin jokaisella on tietysti
oikeus mielipiteeseensä kunhan se ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä,
esim. herjaus ja kansankiihoitus muutamia mainitakseni.

Lisäksi kirosanat voisi moderoida pois jo pelkästään siksi että paljastavat
liian helposti käyttäjänsä yksinkertaisuuden.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
SM

Lisäksi kirosanat voisi moderoida pois jo pelkästään siksi että paljastavat
liian helposti käyttäjänsä yksinkertaisuuden.

Eikä saa kirosanoja moderoida. Ne kuuluvat rikkaaseen suomenkielen käyttöön, siinä kuin muutkin sanat. Tosin jatkuva noituminen kuulostaa typerältä, mutta voi pieni "saatana" kuulostaa ja näyttää joskus ihan mukavalta. Ainakin parempaa, kuin jokin V**ttu tai fuck you. Puhumattakaan kovin laimeasta "bastard". Suomenkielinen vastine "äpärä", ei täällä oikein pure. Kuinkahan moni nuoremmista palstalaisistakin on syntynyt oikeasti kristillisen avioliiton ulkopuolella. Minun kolmesta lapsestani kaikki, eikä heitä äpäriksi nimitellä. Jos haluaa suomenkielellä jotenkin tehostaa lyhyttä lausetta, niinkuin Tiäremiäs teki, ilmaisee ihan oikeasti mielipiteensä. Sen kummemmin jaarittelematta, niin kuin minulla on tapana.

Siihen en puutu, enkä välttämättä yhdy, vaikka koit ilmaisun loukkaavana. Oli vain yksinkertaisen selvä ja lyhyt lause, jolla Tiäremiäs ilmaisi mielipiteensä. Ei tällaiseen modea tarvita, johan sinäkin Tiäremiästä yksinkertaiseksi esität. Sanan säilää vain lisää!

Edit: Mukava saada uusi lasikatto huolehtimaan palstan kielenkäytöstä ja arvostelijaksi. Mahtaa henkilö olla kovin herkkänahkainen, käynpä tutkimassa mitä hänen viestinsä sisältävät, koska ei ole aikaisemmin tullut eteen. Lasikatto romahtaa kovin helposti, kun lujuusominaisuudet ovat rasilla murtumisvaaran suhteen kovin heikot.

Edit: Aha, diferentiiaaliyhtälöiden kautta on palstalle tultu kun on ongelmia ollut. Niin oli minullakin. Suosittelen kirjaa: Lehtonen, Potinkara, Soininen, Öistämö. Teknillinen matematiikka 4.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Ei näitä kirjoitelmia pidä ottaa liian vakavasti ja poliisia, tuomaria ja
lääkäriä heti avuksi huutaa, kyllä täytyy sietää kovaakin kritiikkiä ja
pystyä verbaalisen vastaiskuun. Jos ei siihen ole resursseja, parasta
olla hiljaa tai mennä muille foorumeille.

Jos joku vaikkapa minulle mielenterveyskeskusta suosittelisi ( ken-
ties on suositellutkin, kaikkea ei ehdi lukea ), en minä moisesta mok-
siskaan olisi. Tiedänhän itse tilani ja jos joku on eri mieltä niin se on
hänen ongelmansa. Eikä tuo mielenterveyskeskuksessa pistäytymi-
nen ( VIELÄ ei ole tarvinnut tai viety ) varmaan pahitteeksi kenelle-
kään olisi, sittenhän voi ylpeänä esittää TERVEEN PAPERIT ( tai sitten
ei ) ja huikata muille: "HEI, ONKOS TEILLÄ ???"

HUUMORIA, TOLERANSSIA, SUVAISEVAISUUTTA, ystävät !

Ja SITTEN haistakaa h..lu

Vierailija

Kuten kaikki tietävät on Liittyneen viesteistä suurin osa tulkittavissa
kiihoitukseksi toista uskontoa tai kansaa vastaan. Tässä yksi tuore
esimerkki.

Vääräuskoisten kurkun aukileikkaaminenkin on pyhä,
koraanin kehoittama toimenpide.
Äärimuslimien tekemillä vääräuskoisten teurastusvideoilla tehdään hyvin selväksi se,
että he toimivat ainoastaan Koraanin mukaan.

Jokainen muslimi pitää Koraania ehdottomana totuutena,
joten [size=150:98ib2x24]jokainen muslimi on[/size:98ib2x24] tällöin aktiivinen tai passiivinen [size=150:98ib2x24]terroristi[/size:98ib2x24].

Tuolta saat loput

http://www.tiede.fi/keskustelut/search. ... =Liittynyt

Ei muuta kuin sähköpostia krp:lle ja linkit mukaan.
Bannia ja vähintään ehdollista vankeutta + sakkoja
rävähtänee äkäsee?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat