Seuraa 
Viestejä1108

4G tikulla luvataan 50M / 5 M ~ teoreettinen nopeus tässä tulos tosin olen alueen reuna alueella.

Donek eris felix, multos numerabilis amicos

Kommentit (6)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323
Hillman
4G tikulla luvataan 50M / 5 M ~ teoreettinen nopeus tässä tulos tosin olen alueen reuna alueella.

Eikö noissa sopimuksissa ole nykyään pienellä präntillä se, mitä oikeasti luvataan. Tuo isolla kirjoitettu markkinointinopeus ei käytännössä sido operaattoria.

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
Neutroni
Hillman

Eikö noissa sopimuksissa ole nykyään pienellä präntillä se, mitä oikeasti luvataan. Tuo isolla kirjoitettu markkinointinopeus ei käytännössä sido operaattoria.

No taitaa olla niin pienellä ettei sitä löydä, aiemmassa lanka liittymässä 21 / 2 M oli takuu 14 M se kyllä piti sikäli kutinsa että mittareilla ykleensä oli 16 -18 M haminoissa tässä uudessa on lueteltu niin jumalaton lista tekijöitä mitkä vaikuttaa nopeuteen, ettei selvää saa Erkkikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo nopeus riippuu myös paljon siitä minkälainen tee-se-itse mies on piuhottanut talosi...
Se voi mennä vaikka minkä mutkien ja pömpelien kautta, mutta se toimii : ) kuitenkin

Hillman
Seuraa 
Viestejä1108
ambulo
Tuo nopeus riippuu myös paljon siitä minkälainen tee-se-itse mies on piuhottanut talosi...
Se voi mennä vaikka minkä mutkien ja pömpelien kautta, mutta se toimii : ) kuitenkin

Huomasitko että puhuin langattomasta yhteydestä, tämä 50M / 5M.

Rivitalo, Uskoisin, että verkkovirtakykennät on oikein, 6 vuotta olen asunut kaikki laitteet pelittää aivan hyvin.

Avenger
Seuraa 
Viestejä655

Joo ei noista nopeuksista kannata tressiä ottaa, se johtuu liian monesta seikasta, itse kun olen mittaillut, aamulla aikasin kun ei ole muuta häikkää, n.klo 5:00 saa lähes 10 M nopeemman yhteyden kuin normaalisti tommosella 50 Megasella.
Yleensä on kutakuinkin puolet luvatusta.
Olen kuullut jos irrottaa tulostimet ja muut vermeet saa paremman tuloksen, mutta käytännössähän ne kuitenkin on kytketty, jopa palomuuri hidastaa.
Puoli huijauksesta itse puhuisin kuitenkin!

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat