Seuraa 
Viestejä45973

Jos et räplää kännykkääsi jokotai olet yksin tai et mieti jotain.

Ihmiset yleensä suuntavat katseensa alas, katsovat lähes jalkoihinsa,
tietenkin on näitä joka katsovat ympärillensä, mutta harvemmassa.
Yleensä sosiaalisemmat katselevat ympärille, ainakin jos tiedän henkilön, mene ja tiedä..

Mihin kategoriaan itse kuulut?

Itse katsoin ainakin ennen suoraan alas, kunnes tajusin, että ei sinne ole pakko katsoa.
Ongelmana on vain, että sillon tahtoo astua koiranpaskan päälle...

Kommentit (12)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

Katselen yleensä joka puolelle. Myös taakse. Suurimmaksi osaksi kuitenkin siihen suuntaan mihin olen menossa. On itte vähän pakko kun riapoo niin paljo ihmiset jokka ei katto eteensä eikä mihinkään. Törmäilevät idiootit. Keski-ikäset ämmät on pahimpia.

Hyvin harvoin kävelen juurikaan ulkona, liikun yleensä fillarilla, mutta kummassakin tapauksessa katse pysyttelee parin-kolmen metrin päässä eteenpäin maassa. Paitsi esmes risteyksissä kuikuillaan joka suuntaan tai tilanteissa joissa joku tulee vastaan, jolloin vilkaistaan onko kyseessä kenties joku tuttu, nykyinen tai tuleva ;D. Tämä noin niinkuin normaalisti, kun ulkona liikkumiselle ei ole mitään muuta syytä kuin siirtyminen paikasta A paikkaan B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Liian usein katse vaeltaa sinne maahan. Kaupungilla liikkuessani olen kuitenkin havainnut että jos pällistelee jalkojaan ja muiden ihmisten jalkoja, suuremmalla todennäköisyydellä joutuu hankaliin väistöliikkeisiin sinne tänne tohottavien ihmisten kanssa. Kun tuimasti tuijottaa ihmisten päiden korkeudelle eli vaikuttaa itsevarmalta, toiset ihmiset helpommin ovat niitä jotka väistävät, eikä itse tarvitse olla kokoajan puikkelehtimassa jokaikisen vastaantulijan ja sivulta tulijan ja takaapäin hyökkäävän ohitse. Siinähän se hermo menee jos aina pitää itse olla se joka väistää.

Olisihan se luonnossakin parempi se katse pitää suht' korkealla että tosiaankin näkee niitä maisemia. Kaikkein parasta on tietysti jos oppii "hallitsemaan" ympäristöään sillä tavalla että osaa nähdä siitä öpaut kaiken. Hajamieliselle, omissa maailmoissaan pyörivälle ihmiselle tai masentuneelle ihmiselle se ei vain ole ihan helppoa, mutta kannattaa harjoitella aina kun muistaa.

Vanhusten, lasten ja muuten rajoittuneiden yksilöiden kohdalla on tietysti ihan turha toivoa että nämä osaisivat ajatella muitakin kuin itseään, tai ylipäätään ajatella. Täytyy yrittää pysyä sen verran skarppina ettei jää esim. seisomaan idioottina ensimmäiseen kadunkulmaan johon bussista tai kaupan ovesta astui, silloin on tukkeena muille ja voi aiheuttaa jopa vaaratilanteita. Eli katsotaan joku kohta missä on sivummalla, pois muiden tieltä, ja siinä voi sitten haahuilla sormi suussa ja kartta kourassa, jos tarvis.

syytinki
Seuraa 
Viestejä9466
CE-hyväksytty
Katselen yleensä joka puolelle. Myös taakse. Suurimmaksi osaksi kuitenkin siihen suuntaan mihin olen menossa. On itte vähän pakko kun riapoo niin paljo ihmiset jokka ei katto eteensä eikä mihinkään. Törmäilevät idiootit. Keski-ikäset ämmät on pahimpia.

Veit jalat suustani. Aina niitä ämmiä saa väistellä. Ellei pidä varaansa, niitä tulee tallottua muutama kymmenen joka reissulla. Ovat vielä yleensä keskellä katua ja kolme rinnakkain.

Katselen siis joka suuntaan. Seiniä varon erityisesti ja myös ylös vilkuilen. Sieltä saattaa joku muija tai lentokone pudota niskaan - jääpuikoista puhumattakaan.

Tsekkaan myös kadun. En viitsi astua ja liukastua jonkun hienostuneeseen nakkioksennukseen tai hirmuiseen räkärykäisyyn.

Noukin myös talteen viissenttisetkin. Siinä hommassa saa melkoisen tuntiliksan (verottomana).

Toope
Seuraa 
Viestejä25578

Kaupungeissa katselen yleensä arkkitehtuuria, maalla ehkä enemmän taivaanrantaa. Vastaantulijoita en niinkään katso, rumiluksia yleensä ovat.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

En tiennytkään, että nuo ämmät ovat niin vaarallisia liikenteessä...

Ihmiset joilla on hirveä kiire, heitä saa kylläkin varoa, olkoot ämmiä tai ei.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat