Seuraa 
Viestejä9265

Kerrankin voin sanoa jotain hyvää nettiyhteydestä. Tämä toimii, ainakin toistaiseksi. Vitutti kun edellinen mokkulajärjestelmä toimi miten sattuu. On jo kauan sitten mennyt hermot mutta eilen menin kauppaan ja vaihdoin 3G-paskan 4G-paskaan. Siitähän ollaan montaa mieltä mitä oikeasti sopisi kutsua 4G:ksi mutta ne Soneralla kutsuu tätä 4G:ksi ja minulle henkilökohtaisesti on oikeastaan yksi ja vitun sama miksi sitä kutsutaan kunhan se toimii. Tämä toimii nyt. En tiedä toimiiko kuukauden päästä mutta toistaiseksi ei ole ollut yhtään ongelmaa. Sivut aukeaa heti, youtubevideot ei töki ja aukeaa heti, kaikki aukeaa heti eikä yhteys pätki yhtään. Tämä tuntuu melkein haaveunelta, eihän tämä voi olla näin. Olen liian tottunut siihen kaavaan että avaan sivun, odotan, totean että nyt ei toimi, katkaisen yhteyden ja yhdistän uudestaan, odotan hetken, avaan sivun uudelleen, sivu aukeaa mutta en pääse sen jälkeen eteenpäin, totean että buuttaan mokkulan, odotan 5 minuuttia koska se on niin hidas avautumaan uudelleen, sitten avaan netin ja totean että pystyn jopa selaamaan nettiä, joskin hitaasti, menee 10 min ja netti ei enää toimi ollenkaan, totean että katsotaan huomenna uudestaan. 10 minuutin päästä olen kuitenkin unohtanut asian ja sama netinkäyttöyritys alkaa uudelleen. Saatan tunnin itsepintaisen taistelun aikana nähdä mitä säätä luvataan huomiseksi ja kenties ensimmäisen kuvan jostakin youtubevideosta jos hyvä tsägä käy.

Nyt on kaikki toisin, enkä osaa suhtautua tähän. Mitähän nyt oikein tekisi kun kaikki pelaa. Mitä netissä voi tehdä? Pitäisikö warettaa joku leffa?

くそっ!

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat