Seuraa 
Viestejä8877

Koska joku välkky on näyttää hävittäneen edellisen asiaan liittyvän viestiketjun (nähtävästi jonkun nimimerkin sekoilun vuoksi), jossa tätä käsiteltiin, niin pannaan asia uudestaan vireille, koska se on oikeastikin mielenkiintoinen.

http://arxiv.org/PS_cache/arxiv/pdf/101 ... 5705v1.pdf

Tuohon kommentoin sen verran, että siinä taustan luonteeseen on yhdistetty myös aineellisuuden ilmentymä, mikä mielestäni on tarpeetonta. Jos tuo artikkelisssa esitetty periaate rajoitetaan massattomaan taustakenttään, jota massallisten hiukkasten ilmentymä muokkaa, niin päädytään nykyisten teorioiden vastineeseen joka on perusteltavissa myös arkijärjellä.

Kommentit (1)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä45960
David
Koska joku välkky on näyttää hävittäneen edellisen asiaan liittyvän viestiketjun (nähtävästi jonkun nimimerkin sekoilun vuoksi), jossa tätä käsiteltiin, niin pannaan asia uudestaan vireille, koska se on oikeastikin mielenkiintoinen.

http://arxiv.org/PS_cache/arxiv/pdf/101 ... 5705v1.pdf

Tuohon kommentoin sen verran, että siinä taustan luonteeseen on yhdistetty myös aineellisuuden ilmentymä, mikä mielestäni on tarpeetonta. Jos tuo artikkelisssa esitetty periaate rajoitetaan massattomaan taustakenttään, jota massallisten hiukkasten ilmentymä muokkaa, niin päädytään nykyisten teorioiden vastineeseen joka on perusteltavissa myös arkijärjellä.

Luin läpi ja osa meni yli hilseen niinkuin olettaa saattaa mutta tämä paperi tuli kuin "Manulle illallinen" suoraa jatkumoa minun mustien aukkojen "omiin tapahtumahorisonttipohdiskeluihin" ja sen oletettuun 2 ulotteiseen informaation pakkaamiseen.

Tässä ( ko paperissa) riittää pohdittavaa joksikin aikaa. Ei vähiten väitettä ns Kosmoksen holistisesta "kaksisuuntaisesta" rakenteesta "se on samalla havainnoija ja havainnoitava" jota olen pitänyt peruslähtökohtana ( "Kosmos itse, itsestä, itsestään") ja siihen "lokaalin havainnoijan outoudet/rajoitteet" lisättynä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat