Sivut

Kommentit (191)

Stanfordin vankilakokeessa ilmennyttä vartijoiden tilaa muistuttava tila voi herätä aivan yllättäen. Omasta kokemuksesta muistan tasan kolme kertaa joutuneeni tuohon tilaan, jopa ilman syytä

1. Kyykytin kaverini kanssa ilman mitään syytä paria potkukelkalla matkalla ollutta itseäni vähän nuorempaa vierasta kaveria. Kuljettiin perässä ja uhkailtiin. Oltiin noin neljäntoista.

2. Lukion nahkakonvassa kyykytin yhtä tyyppiä, josta en jostain syystä erityisesti pitänyt. Hän taisi olla silloisen mielitiettyni kavereita, ja tämä muodosti tietysti motiivin.

3. Upseerikokelaana kyykytin erästä sotilasta määräämällä aina lisää punnerruksia. Onneksi tässä tapauksessa tajusin tilani nopeasti ja meistä tuli ystävät.

Yhteen aikaan tunsin raivoa ihmisiä kohtaan, jos esim. kaupan kassajono eteni liian hitaasti. Sitten aloin käyttämään lisäravinteita ja tuo ilmiö katosi kokonaan eikä mitään "hiilestymistä" missään tilanteessa ole esiintynyt kolmeenkymmeneen vuoteen. "Sadistinen" aspekti katosi siis lisäravinteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sand
Seuraa 
Viestejä1285
Hubert J. Farnsworth

Emme ole aina itsekkään tietoisia niistä motivaatioista, jotka meitä liikuttavat.

Käsittääkseni ihminen on hyvin harvoin tietoinen todellisista motiiveistaan.

I have found the missing link between the higher ape and civilized man; it is we. Konrad Lorenz.
We do not see things as they are, we see things as we are. Anais Nin

Japetus
Seuraa 
Viestejä11968
P.S.V.
Yhteen aikaan tunsin raivoa ihmisiä kohtaan, jos esim. kaupan kassajono eteni liian hitaasti. Sitten aloin käyttämään lisäravinteita ja tuo ilmiö katosi kokonaan eikä mitään "hiilestymistä" missään tilanteessa ole esiintynyt kolmeenkymmeneen vuoteen. "Sadistinen" aspekti katosi siis lisäravinteilla.

Oliko tuo "lisäravinne" nyt sitten Jeesus vai Valium? Olen kuullut molempien syömisen rauhoittavan.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen himokkaana: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
P.S.V.

Oliko tuo "lisäravinne" nyt sitten Jeesus vai Valium? Olen kuullut molempien syömisen rauhoittavan.

Enpä ole koskaan Valiumia syönyt, vaikka pikkupoikana suunnittelin valeriaanan tekemistä yleisestä ojanpiennarkasvista valeriana officinalis

http://www.google.fi/images?hl=fi&q=val ... 4QToxIHADg

Ne lisäravinteet, jotka pyyhkivät kirjoituksessani kuvatut sadistiset aspektit pois, olivat ihan tavallisia monivitamiineja, kalaöljyä, B, D ja C -vitamiineja jne. Nyt olen keksinyt lisäksi kurkuman.

Kyllä moni verityö jäisi tekemättä, jos potentiaaliset tekijät hoidettaisiin lisäravinteilla. Ja jos henkilö ottaisi 50 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä ja halpaa Pirkka-monivitamiinia, jaksaisi olla työssäkin monta vuotta kauemman.

[size=85:1zfc2317]Vaikka se ei oikein tähän kuulu, laitan kehittämäni kurkumareseptin: kaksi kukkurallista tl. halpaa Sallisen kurkumajauhetta, reilu ripaus jauhettua mustapippuria, viisi tl. oliiviöljyä ja kuusi kukkurallista tl. ketsuppia. Sekoita hyvin. Nautitaan ruuan kanssa, leivän päällä tai suoraan suuhun.[/size:1zfc2317]

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
P.S.V.
Japetus
P.S.V.

Enpä ole koskaan Valiumia syönyt, vaikka pikkupoikana suunnittelin valeriaanan tekemistä yleisestä ojanpiennarkasvista valeriana officinalis

Ne lisäravinteet, jotka pyyhkivät kirjoituksessani kuvatut sadistiset aspektit pois, olivat ihan tavallisia monivitamiineja, kalaöljyä, B, D ja C -vitamiineja jne. Nyt olen keksinyt lisäksi kurkuman.

Kyllä moni verityö jäisi tekemättä, jos potentiaaliset tekijät hoidettaisiin lisäravinteilla. Ja jos henkilö ottaisi 50 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä ja halpaa Pirkka-monivitamiinia, jaksaisi olla työssäkin monta vuotta kauemman.

[size=85:eq7ln1ml]Vaikka se ei oikein tähän kuulu, laitan kehittämäni kurkumareseptin: kaksi kukkurallista tl. halpaa Sallisen kurkumajauhetta, reilu ripaus jauhettua mustapippuria, viisi tl. oliiviöljyä ja kuusi kukkurallista tl. ketsuppia. Sekoita hyvin. Nautitaan ruuan kanssa, leivän päällä tai suoraan suuhun.[/size:eq7ln1ml]

Kassajonoraivosta, ärtymyksestä tai turhautumisesta on kyllä sadismi kaukana...

Hämmentää.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11968
P.S.V.

Eivät nuo kokemuksesi nyt kuitenkaan ihan sadismia tainneet olla. Kuvailisit siinä tapauksessa väkivaltaan liittyvää nautintoa etkä satunnaisia ärtymyspuuskia.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

penni
Seuraa 
Viestejä5147
P.S.V.

"Sadistinen" aspekti katosi siis lisäravinteilla.

Eipäs kun halusit irti sadistisuudestasi. Lisäravinteille keksit selityksen joka ehkä liittyy Grimmin satuihin tai siihen naapurin perheeseen.

Japetus
P.S.V.

Eivät nuo kokemuksesi nyt kuitenkaan ihan sadismia tainneet olla. Kuvailisit siinä tapauksessa väkivaltaan liittyvää nautintoa etkä satunnaisia ärtymyspuuskia.

No eihän se varmaan klassista sadismia ollut, mutta kolmessa kuvaamassani tapauksessa muistelen kyllä kyykyttäessäni vähän nauttineeni. (Paitsi että kolmannessa tajusin lopettaa ajoissa..)

Edelleen olen sitä mieltä, että moni verityö jäisi tekemättä, jos puutostilat ja erityisesti suolistofloora korjattaisiin lisäravinteilla. Olipa sitten kyseessä sadistinen aspekti tai vaikka epätoivoreaktio..

Japetus
Seuraa 
Viestejä11968
P.S.V.
No eihän se varmaan klassista sadismia ollut, mutta kolmessa kuvaamassani tapauksessa muistelen kyllä kyykyttäessäni vähän nauttineeni. (Paitsi että kolmannessa tajusin lopettaa ajoissa..)

Edelleen olen sitä mieltä, että moni verityö jäisi tekemättä, jos puutostilat ja erityisesti suolistofloora korjattaisiin lisäravinteilla. Olipa sitten kyseessä sadistinen aspekti tai vaikka epätoivoreaktio..

On sitten Atrian mainosmies ollut enemmän oikeassa kuin luulikaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat