Seuraa 
Viestejä342

Selaimessa ihmeellinen vika kun esim. juutupen videot kuvana näkyy hyvin mutta ääni tulee pätkimällä. Firefoxilla toimii hyvin.
Opera vaan on tullu muokattua sellaiseksi, että on helppo käyttää, ei aina jaksa vaihtaa selainta.
Olisko kellään visioita mikä vikana?

Kommentit (4)

ID10T
Seuraa 
Viestejä4861
-PP74-
Opera vaan on tullu muokattua sellaiseksi, että on helppo käyttää

Ihan pakko kysyä, että mitenkä sitten esim. Firefoxin "hankaluus" ilmenee? Itse käytän vaihtelevasti IE:tä ja Firefoxia, enkä koe kumpaakaan erityisen hankalaksi. Selaimen pääasiallinen tehtävähän on avata nettisivuja ja siitä sekä IE että Firefox selviävät hyvin.

Opera on kyllä ehdottomasti paras selain. Sessiot, tiedostojen lataus, mht-filujen tallennus, tietoturvaominaisuuksien helpot asetukset ym. ym. Kaikki vakiona.
Toivottavasti tätä ei millekään Facebookille myydä, sen jälkeen menisi vaihtoon.
Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia, korkeintaan intran käyttö Operalla on estetty jossain firmoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Korjatkaa, jos olen väärässä. Esimerkiksi Chromessa on sisäänrakennettu Flash player. Onko Operassa homma hoidettu vastaavalla tavalla? Itselläni on yksi vanhempi kannettava, jossa Chromella Flash-videot nykivät koko ruudulla mutta Firefoxilla toimivat sulavasti. Jos Opera käyttää vanhempaa tai hitaampaa sis. rakennettua Flash-toteutusta. Tämä nyt ihan lonkalta heitettynä.

Vierailija
polarbear1979
Korjatkaa, jos olen väärässä. Esimerkiksi Chromessa on sisäänrakennettu Flash player.

En nyt ihan ymmärrä mitä sisäänrakennettu tarkoittaa, kun se kuitenkin näkyy taustasivuna.

E: PIti käydä katsomassa. Niin, siis se on automaattinen plugari ja Chrome näyttää sen päivitykset ominaan. Ihmettelinkin miksi Chrome halusi päivittää itsensä yksi päivä, mutta toisena sitten ei..

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat