Seuraa 
Viestejä1834

Onko joku muukin sitä mieltä, että Tiede-lehden uusi logo on kamala?
Typografia on aivan hirveä, fonttia on väänelty sinne tänne, näyttää jonkun lapsen MS Paintilla piirtämältä vektorigrafiikalta.
Ja tuon logon sitten olisi tarkoitus luoda mielikuva asiallisesta tiedettä popularisoivasta lehdestä. Näyttää joltain halpoja lastulevykalusteita kaupittelevan firman mainokselta.
Tai halvan rautakaupan logolta, olisikohan ollut joku Teesi mikä tuosta tulee mieleen.
Hyi!

Gentlemen, start polishing your tin foil hats!

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002

Olen jyrkästi eri mieltä kuin uuden logon vastustajat ja haluan tuoda sen nyt julki.

Uusi logo on hieno ja yhdistää kivalla tavalla lehden tavoitteleman (määrällisen ja uskottavuuden) kasvun symbolit ( paksu ja laajeneva fontti) ja tiedonjulkistamistavoitteensa (muistuttaa äänitorvea).

Te senkin ymmärtämättömät.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844

Uutta logoa määrittelisi hyvin myös kuvaus juosten kustu. Ja minulla ei ole mitään tarvetta keksiä väkisin negatiivisia seikkoja läpyskästä jonka kyllä mielelläni luen ainakin osittain aina kun uusi ilmestyy. Se logo nyt ei vaan kertakaikkiaan nappaa.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238

Minun mielestäni tuo uusi logo toimii ihan hyvin lehden uuden kevyen ja helpon viihteellisen linjan kanssa, minkä vuoksi lopetin tilaukseni.

Näyttää vähän Demi-lehden nörttiversiolta.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aivan kauheeta kuraa. Ensimmäistä kertaa kun näin, niin ajattelin että on johonkin kamppikseen tehty nopee hätäratkaisu. Eilen sitten näin lehden kannessa ja olin hieman häkeltynyt.

Suhtaudun kriittisesti tollaiseen tekstin/kirjainsinten vääntelyyn ja kaiken lisäksi toi elää kahdessa eri perspektiivissä. Näyttää siltä että harjoittelija on avannu photoshopin ja skew/perspective työkalulla väännylly tekstiä vailla päämäärää.

Ei toimi itsenäisesti, saatika että tollosen hässäkän sais helposti ja nätisti aseteltua niin että toimisi myös muiden taitto elemenntien kanssa. Voimakkaita linjoja jotka vääntä muuten tasapainoisen taiton kuralle. Itse kirjaisin on mielestäni liian raskas ja lävistystä sais hitusen kasvattaa.

Voisin ehkä repästä jostakin pari tuntia aikaa ( jättää pelaamatta L.A Noirea illalla) ja tehdä huvikseen paremman, saas nähdä.

Yleensä yrittän kohteliaammin kritisoida, mutta nyt kyllä vanha ihan toimiva logo vaihdettu roskaan, ilmeisesti vain vaihtamisen takia.

lokki
Seuraa 
Viestejä5109

Vierailija kirjoitti:
Aivan kauheeta kuraa. Ensimmäistä kertaa kun näin, niin ajattelin että on johonkin kamppikseen tehty nopee hätäratkaisu. Eilen sitten näin lehden kannessa ja olin hieman häkeltynyt.

Suhtaudun kriittisesti tollaiseen tekstin/kirjainsinten vääntelyyn ja kaiken lisäksi toi elää kahdessa eri perspektiivissä. Näyttää siltä että harjoittelija on avannu photoshopin ja skew/perspective työkalulla väännylly tekstiä vailla päämäärää.

Ei toimi itsenäisesti, saatika että tollosen hässäkän sais helposti ja nätisti aseteltua niin että toimisi myös muiden taitto elemenntien kanssa. Voimakkaita linjoja jotka vääntä muuten tasapainoisen taiton kuralle. Itse kirjaisin on mielestäni liian raskas ja lävistystä sais hitusen kasvattaa.

Voisin ehkä repästä jostakin pari tuntia aikaa ( jättää pelaamatta L.A Noirea illalla) ja tehdä huvikseen paremman, saas nähdä.

Yleensä yrittän kohteliaammin kritisoida, mutta nyt kyllä vanha ihan toimiva logo vaihdettu roskaan, ilmeisesti vain vaihtamisen takia.

Tulivat järkiinsä ja palasivat vanhaan.

Hyvä niin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat