Seuraa 
Viestejä655

Vistaa olen palauttamassa tehdasasetuksiin, miten mahtaa käydä koneelle on vuosien saatossa kertynyt roinaa josta haluan päästä eroon, että ei olisi niin raskassoutuinen Acerin perus pöytäkone on kyseessä, en viitti tekn.tietoja etsiä.
Mitä kaikkee häippäsee, kuvat olen siirtänyt tikulla toiselle koneelle joten siinä ei vahinkoo tule.
joudunko lataamaan kaikki playerit uudelleen, javat sun muut vermeet ja miten kauan menee.
Tuleeko koko hommasta lasta tahi paskaa.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Kommentit (7)

Follet
Seuraa 
Viestejä111

Joudut asentamaan kaiken uudelleen. Teet palautuksen ilmeisesti koneen recovery-partitiolta. Toimenpide saattaa laitteen sellaiseen tilaan, jossa se oli käyttöönotettaessa.

,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Avenger
Seuraa 
Viestejä655
Follet
Joudut asentamaan kaiken uudelleen. Teet palautuksen ilmeisesti koneen recovery-partitiolta. Toimenpide saattaa laitteen sellaiseen tilaan, jossa se oli käyttöönotettaessa.

Näin juuri teen, Tuon minä arvasinkin, siinäpä sitä hommaa riittääkin kun kaikki flashit, ja muut latailee takaisin, kirjan merkit voi tallennella sitä mukaa kun tarvii sivuilla käydä, samoin pikakuvakkeet työpöydälle, prossessi voi vissiin kestää tunti kausia.
No silläkään ei ole väliä kun on toinen kone.
Itse asiassa tämä Vista oli kaapissa ainakin vuoden käyttämättä, ja otin huvikseni uudelleen käytöön muutama kk sitten kun reitittimessä on paikka 4 koneelle.
On siihen palaut, levytkin jos se niitä pyytää.
Palaan asiaan nyt se pyytää hyväksymisiä

Avenger
Seuraa 
Viestejä655

Tämä on nyt palautuksen jälkeistä tekstiä, kyllä pukkas päivitystä päivityksen perään välillä piti tietenkin sammuttaa kone, että päivitykset tulee voimaan, toivotti melko usein tervetulleeksi, niitä plyereitä pitää asentaa sitten kun kokeilee jotain sellaista sehän pyytää itse lataamaan.
Kyllä se tästä lähtee.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat