Seuraa 
Viestejä655

Läppärin jäähdytysalusta, helvetisti vie virtaa sellanen USB-pottiin liitettävä, tunnissa on akku tyhjä, siis kun työskentelee läppärillä.
Mikä lie kulutus kun laitteesta on häippässyt kaikki merkinnät, reissussa ei tee mitää, vaikka siellä olis juuri käyttöö kun joutuu polvien päällä pitämään, ja tässä on vielä ilmanotto aukot pohjassa.
Näkyy vehkeessä olevan kaksi propellia, silti vinkuu kilpaa näytönohjainten kanssa, taitaa olla sökö koko paska, sitä vakaasti vaikuttaa.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Kommentit (8)

USB-portin antama teho on maksimissaan 2,5W jonka jälkeen tietokone älähtää että nyt irti piuhat tai käy huonosti, ja sähkön tulo loppuu siihen.

Avenger
Seuraa 
Viestejä655

No ei siinä huonosti käy kun on ollut jo vuosikausia, mutta ihmettelen miksi tuollaisia enegia syöppöjä yleensä valmistetaan, toisaalta ilman alustaa läppäri taas kuumuu yllättävänkin pajon pitemmässä käytössä.
(kotioloissa piuha seinässä)
Tosiaan akulla ei paljoo rasitu kun tuntiin imasee akun tyhjäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paljonkos se akku kestää ilman viilennintä? Tosin jos se rottelo huutaa kovempaa, kuin itse läppäri niin mitä sillä tekee. Luulisi noita saavan ihan patterikäyttöisenä,

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
kabus
Paljonkos se akku kestää ilman viilennintä? Tosin jos se rottelo huutaa kovempaa, kuin itse läppäri niin mitä sillä tekee. Luulisi noita saavan ihan patterikäyttöisenä,

Ei alusta huuda juuri ollenkaan mutta se pyörii kaiken aikaa kun se on kytketty USB-porttiin.
En ole mitannut kuinka kauan kestää ilman viilennintä mutta kai se yli tunnin pitäisi kestää, virta syöppö se on muutoinkin HP-G7 17.3" muutaman vuoden ikäinen.

taucalm
Seuraa 
Viestejä7047

jos olette menneet tekemään saman virheen mitä itse tein, että pidin pistorasian jatkona kiinni aina kotona niin akku on mennyt sököksi. eikä välttämättä kestä sitä tuntia pidempään ilman viilennintäkään.

"Everything is backwards; everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information and religions destroy spirituality."

Moose
Seuraa 
Viestejä203

Minulle ei ole edes selvinnyt noiden tarkoitus. Eikö sen läppärin voi palauttaa kauppaan mikäli se ei kestä normaalia käyttöä ilman ylimääräistä viilennystä? Sehän on selvästi viallinen.

kW MW GW - kWh MWh GWh - µ º • ø ¼ ¾ ¹ ² ³

Moose
Minulle ei ole edes selvinnyt noiden tarkoitus. Eikö sen läppärin voi palauttaa kauppaan mikäli se ei kestä normaalia käyttöä ilman ylimääräistä viilennystä? Sehän on selvästi viallinen.

Läppäri kuumenee helposti ja alkaa tökkiä, sekä tuuletin alkaa huutamaan saatanasti, jos ei saa ilmaa. Itselläni on läppärin alla hätäratkaisuna korokkeet. Huutaa tämä silti kovaa ja usein.

Avenger
Seuraa 
Viestejä655
kabus
Moose

Läppäri kuumenee helposti ja alkaa tökkiä, sekä tuuletin alkaa huutamaan saatanasti, jos ei saa ilmaa. Itselläni on läppärin alla hätäratkaisuna korokkeet. Huutaa tämä silti kovaa ja usein.

Juu, sama vika tuossa minun läpyskässä millin korkuiset "jalat" siksi ostinkin jäähdytysalustan, kun pöytäkin lämpeni melkoisesti, kumi tassuja kokeilin mutta ei ne kauaa pysyneet.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat