Seuraa 
Viestejä655

Mitä puoluetta äänestät kuntavaaleissa.

-tuntoaisti on tärkein aistimme-

Sivut

Kommentit (262)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Äänestän todennäköisesti kokoomuslaista, nuorempaa naista. En tiedä vielä tarkkaan että ketä.

Äänestän edustajistovaaleissa aina samankaltaista ehdokasta kuin itse olen, koska haluan edustajan edustavan minua niin mielipiteillään kuin demografiallaan. Minulla on enemmän yhteistä nuoren tai nuorehkon naisen kanssa kuin kuusikymppisen ukon. Toisaalta myöskään parikymppiset kettutytöt eivät ole minua lähellä tai nuoret maanviljelijät.

Henkilövaalissa äänestän aina omasta mielestäni parasta ehdokasta sukupuolesta riippumatta. Henkilövaalissa myös puoluetausta vaikuttaa, mutta ei yhtä paljon.

Hämmentää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31327

En tiedä vielä. Ehkä piratteja, jos ne ovat vielä hengissä. Tai jotain fiksunoloista maltillista vasemmistotyyppiä. Mieluummin korkeakoulutettua naista ja maksimissaan itseni ikäistä, jos valitsemallani puolueella sellaisia on. Uskon, että naisilla on keskimäärin korkeampi moraali yhteisten asioiden hoidossa.

Kyllä kunnallisvaaleissa väkisinkin äänestää puoluetta, haluaa tai ei, koska puolueiden edustajat käytännössä toimivat puolueensa johdon edellyttämällä tavalla ainakin valtapuolueilla. Turha on kuvitella muuta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006

En oo vielä tutustunu ehdokkaisiin enkä muutenkaan tiedä tämän kunnan kunnallispolitiikasta vielä mitään. Todennäköisesti äänestän kuitenkin jotain nuorta vasemmistolaista.
Ainoastaan sen tiedän varmuudella että bussilippujen hintoja on laskettava.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002

En äänestä.

Olen kyllä ajatellut osallistua jotenkin, ehkä piirrän viikset jonkin idiootin vaalimainoskuvaan.
Vaihtoehtoja on runsaasti mistä valita.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
ROOSTER
En äänestä.

Olen kyllä ajatellut osallistua jotenkin, ehkä piirrän viikset jonkin idiootin vaalimainoskuvaan.

Muista sitte että jos ei äänestä niin ei saa täällä yhteiskunta-aiheissa mäläkättääkkään

Hämmentää.

iMuke
Seuraa 
Viestejä1356
Vatkain
ROOSTER
En äänestä.

Muista sitte että jos ei äänestä niin ei saa täällä yhteiskunta-aiheissa mäläkättääkkään

Saa.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002
Vatkain
ROOSTER
En äänestä.

Höh.

Sinäkään et siis saa enää esittää kuin kokoomuslaisia mielipiteitä. Vai.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
ROOSTER
Vatkain
ROOSTER
En äänestä.

Höh.

Ei, vaan sottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin koska olen omalta osaltani ollut niihin vaikuttamassa.

Hämmentää.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002
Vatkain
ROOSTER
Vatkain

Höh.

Ei, vaan sottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin koska olen omalta osaltani ollut niihin vaikuttamassa.

Vaikuttavista keinoista äänestäminen on tehottomimpia. Luulen, että vaikutan enemmän mäläkättääkkäämällä kuin antamalla vaivaisen äänen jonka seuraavana koppiin menevä idiootti kumoaa.

Ainoa näkyvä seuraus äänestämisestä on, että äänestysprosentti kasvaa. Se taas antaa pontta väitteille, että demokratia toimii, eikä mikään muutu.

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191

Varmaankin äänestän jotakuta maahanmuuttokriittisen mielipiteen ( tai kaksi) omaavaa pierunhajuista persua, joka roikkuu kaiket päivänsä netissä ja torjuu keskustelupalstoilla islamia.
Voi tietysti olla, että mielipiteeni vielä muuttuu.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Toope
Seuraa 
Viestejä25578

Gallupin tulokset ovat kyllä vähän vääristyneitä, koska foorumin politiikkateemoista kiinnostuneet luultavasti tähänkin äänestykseen tarttuvat herkimmin. PS:n kannatus ei noin suurta ole, kyllä se valtakunnallisesti taistelee pronssisijasta, uskoisin.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat