Seuraa 
Viestejä1918

Kääkkistä köökkistä!

Mäkin taidan olla ainakin Oppimaan Oppimisen kurssien tarpeessa.
Mistä sellaisia voisi löytää? Kirjaston kirjoissa on varmaan hyviä, mutta aikamoista huuhaata sielläkin on tarjolla suvaitsevaisuuden nimissä...Tarkoitan että luin kerran kirjaa jostain dominanssikuoriaisten käyttämisestä oppimisvaikeuksista kärsivien lapsien opetusryhmässä, noin muutama kuukausi myöhemmin ko vuonna joku vapaa-ajattelijoiden tai Skepsiksen lehti teilasi ko motiivit sinne missä pippuri kasvaa..

Meinaan kun Toope kielsi minua avaamasta Polyamorista viestiketjua.
Ilmeisesti hän ei ole ainut joukossaan. Mulla on iltaisin hyvin maaninen olo. Kaverin teorian mukaan lääkkeen pitoisuus alkaa laskemaan sen verran paljon, mullahan on vain aamuisin Abilifyä yks iso pilleri eli 30mg.

Ps. Veikkaisin että 90% mun tiede.fi palstan hölmöilystä on kirjoitettua klo 20 jälkeen illasta yömyöhään...

-

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
unknown soldier
Seuraa 
Viestejä100
Paul M
Onko täällä normaaleja ollenkaan?

Minä ainakin koen olevani täysin normaali.

Se että meillä kaikilla on heikkouksia/erilaisia ominaisuuksia toisiin nähden ei vielä tee kenestäkään epänormaalia. Mielenterveyden häiriötkin ovat normaaleja. Normaalius on eräänlainen illuusio, jossa jokainen ns. normaali pyrkii käyttäytymään normien mukaan herättämättä toisten huomiota.

Ajatelkaas jos kaikki kummallisimmat ajatuksenne olisivatkin puhekuplan tavoin toisten luettavissa?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat