Seuraa 
Viestejä45973

Onkos kukaan tietoinen kauanko ne säilyy perus suljetussa kondomissa?

Tässä olen jo pitkää pähkäilly, olen tietoinen että kondomi sisältää spermisideja jotka sitten tappavat ne. Kuanko ne kestää siellä? ennen ku ne kaikki kuolee?

Sivut

Kommentit (24)

---
Seuraa 
Viestejä3561
nnela

Tässä olen jo pitkää pähkäilly, olen tietoinen että kondomi sisältää spermisideja jotka sitten tappavat ne. Kuanko ne kestää siellä? ennen ku ne kaikki kuolee?

Älä nyt virittele mitään harkitsematonta mitä joudut jälkikäteen katumaan. Sä tyttö uljas satumaan.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3331

Mahtava avaus palstalle!

Mun mielikuvat kiinnittyy sun kertomaan "perussuljettuun" kortsuun. Ei se yhdyssanavirhe, minkä voisi tulkita mun motiiviksi, vaan se, että miten käytetty kortsu niine huijattuine pikkueliöineen perussuljetaan.

Hitto. Olen pudonnut kehityksestä sen rattaiden eteen. En ole koskaan perussulkenut käytettyä kortsua, en toki kortsua muutenkaan pitkään aikaan.

Muori sanoi viimeisen synnytyksen jälkeen, että seuraavan synnyttää sitten vaari, joten mut leikattiin. Siitä on aikaa, muttei mitään haittaa haittaa. Oikeesti.

Spermitoksiinien äärellä voisimme toki viettää hiljaisen hetken, jos näin todella on. Julma on ihminen, eikä vähiten kaikkein vähäisimmilleen.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
---
Seuraa 
Viestejä3561

Mutta näen sieluni silmin sen assosioinnin Googlen äärellä. Tarvitsee tietää = tiede, tiede = tutkittua tietoa. Voi ei, sitten tämä palsta ja kaikki rehellisyys peliin ja onnellinen optimismi suupielissä. Tervetuloa palstalle!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
nnela

Siittiöiden elinikä on maksimissaan 5 vuorokautta. Yleensä puhutaan kuitenkin 3-5 vuorokaudesta. Tuo aika siis naisen sisällä. Huoneelämmössä/jääkaapissa aika on joitain tunteja maksimissaan. Kondomien spermisidit eivät riitä tappamaan kaikkia siittiöitä spermasta vaan vaikka mälli ässehtisi kumissa vaikka kuinka kauan, siellä silti riittäisi elämää (olettaen että siittiöt eläisivät enemmän kuin tuon maks. 5 pv.) Kaikissa kondomeissa ei välttämättä ole spermisidejä lainkaan. Yleensä ei ole.

Eli ennen kuin kondomissa ehkä olevat spermisidit tappavat siittiöt, ne ovat jo kerinneet kuolla muista syistä.

Hämmentää.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä45960
nnela

Tietääkö prinssi?

nnela

On jo liian myöhäistä siitokseen alapääteitse, jos ne spermat on jo kondomiin ehtineet tulla. Sun pitää juoda ne spermat siitä kondomista, niin ne menee nopeemmin sun kohtuun, kato ku ne ikään kuin tippuu sinne, eikä niiden tarvii mennä vaivalloista matkaa ylöspäin.

Toinen asia on, että kondomin kumi aiheuttaa niiden siittiöiden feministymistä. Eli sulla on suurempi todennäköisyys synnyttää homoseksuaalisia poikia, mutta tämähän ei sinua haittane.

oottepas te hauskoja, en ole suunnittelut mitään tuollaista!

Kuhan vaan kyselen että onko sitä tiettyä aikaa kauanko ne elää kondomissa.
Kiitos makeista nauruista

jogger
Seuraa 
Viestejä2936
nnela
kurremus
Entä jos kortsun pakastaa???

kuka sen haluis pakastaa? nyt mennää jo liialisuuksii !

Jos jostain syystä haluat rangaista äijää, niin sulatat spermat ja tunget sisään ja väität että sinut raiskattiin, spermat löytyy ja jätkä joutuu vankilaan. Helppoa kuin mikä.

Eli, kuinka kauan tuo vakuutus kestäisi, kuinka kauan ne säilyy pakastimessa -20 asteessa? Jos edes säilyy?

Foorumin salainen sääntö #1: Pienellä alkukirjaimella kirjoitetut aiheet lukitaan.
Foorumin salainen sääntö #2: Älä kerro kenellekään säännöstä #1 tai tulee bannit!

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654

Öö. Voihan se neste tietenkin säilyä kaemmin nauttimiskelpoisena pakastettuna, mutta veikkaisin, että siittiöille tuollainen -20°C tekee enemmän halla kuin hyvää.

We're all mad here.

ROOSTER
Seuraa 
Viestejä5002

Olisiko näistä tiedoista apua?

... sperman pakastaminen on pitkä prosessi ja se vaatii aikaa yhden aamupäivän. Sen vuoksi pakastamisesta täytyy sopia jo hyvissä ajoin etukäteen. Joskus ollaan tilanteessa, että uros on juuri lähtemässä maasta ja siitä haluttaisiin kuitenkin spermaa talteen. Usein asia saadaan näinkin onnistumaan.

Sperman keräyshetkellä tarvitaan paikalle kiimainen narttu, sellainen, josta kyseinen uros on hyvin kiinnostunut. Ilman houkuttavaa narttua ei saada lainkaan siittiöitä tai siittiöiden määrä on ainakin paljon vähäisempi kuin nartun kanssa olisi saatu. Yleensä halutaan mahdollisimman suuri määrä spermaa talteen, jopa niin, että samalla kertaa voidaan kerätä tunnin kuluttua uudelleen ja molemmat keräykset voidaan sitten pakastaa yhdellä kerralla.

Veterissä käytämme pakastamiseen GLONEN menetelmää; tällä menetelmällä liikkuvuus sulatuksen jälkeen on usein vielä > 70 %. Muilla menetelmillä pakastetun sperman liikkuvuus on sulatuksen jälkeen useimmiten 40–50 %, jopa huomattavasti alhaisempaakin. Samoin siittiöt säilyttävät liikkuvuutensa jopa 3 vuorokautta sulatuksen jälkeen jääkaappilämpötilassa, kun muulla tavalla pakastettu sperma lähes poikkeuksetta on sulatusta seuraavana päivänä liikkumatonta. Näillä seikoilla on suuri vaikutus sperman tiinehdyttämiseen. Tutkimusten perusteella tiedetään, että liikkuvuuden laskiessa alle 50 % tiinehtyvyys alkaa laskea nopeasti.

...

Suomessakin on useita uroksia, joista kerätään säännöllisin välein spermaa talteen ja tarvittaessa sitä lähetellään eri maihin ympäri maailmaa.

http://www.veter.fi/index.php/palvelut/ ... ermapankki

Yleinen mielipide on aina väärässä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat