Mielenosoitus ihmisoikeuksien puolesta.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olisiko palstalaisilla kiinnostusta lähteä osoittamaan mieltään ihmisoikeuksien puolesta: David Irvingin puolesta.
Muslimit lähtevät osoittamaan mieltään parin hassukuvan takia ja uhkaavat tappaa pilapiirtäjiä. Miksi me emme voisi lähteä vastustamaan Itävallan tekemää ihmisoikeusloukkausta ja vapaamuurareita sen johdosta, mitä viaton David Irving on heiltä saanut.
Saako idea kannatusta palstalaisilta, jos joillakin olisi mielenosoitus ideoita tai kokoontumispaikkoja mielessä, niin voitte kirjoitella niitä tänne.

Kommentit (2)

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Juu tavataan Gideon huomenna Ivalossa,Anjan Pizzan takapihalla.
Minä tuon kyltit,tuo sinä oluet.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
installer
Juu tavataan Gideon huomenna Ivalossa,Anjan Pizzan takapihalla.
Minä tuon kyltit,tuo sinä oluet.

Ei, kun minä ihan oikeasti tarkoitin sitä mitä kirjoitin: En ala hillumaan olen rauhallinen niin kuin Gideon ja äänestinkin sitä vaihtoehtoa.
Siis vaikka kuinka tekisi mieli mennä hillumaan ja huutamaan, niin en mene, koska olen rauhallinen. Silloin, jos menisin hillumaan ja huutamaan, niin silloin olisin 100% mukana ja huutaisin täysillä ja hilluisin vielä kovempaa kuin antifa-hihhulit. Ehkä joku päivä, mutten tänään enkä huomenna, menen mieltäni osoittamaan ja teen sen täysillä.
Ihan oikeasti tästä hetkestä lähtien en osta mitään itävaltalaista, en ikinä. Teen rauhallisen mielenilmauksen Davidin puolesta boikotoimalla ihmisoikeusloukkaajien tuotteita, kuten Israelin ja Itävallan.

Uusimmat

Suosituimmat