Lähtisitkö SOTAAN?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lähtisitkö puolustamaan maatasi, jos suomeen hyökättäisiin!

Jos, niin miksi?

Mistä löytäisit motivaation?

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija

Totta hitossa. Tänne ei idän barbaareja kaivata enää omien sosialistien lisäksi. Vielä kytee pieni toivonkipinä siitä, että järki voittaa tässäkin maassa ja vasurit äänestetään pihalle vallankahvasta. Mutta jos puolustusvoimien kusettaminen jatkuu nykyistä vauhtia, en kyllä sodan tullen jää tänne viimeistä epätoivoista puolustusta järjestämään ja siinä kaatumaan, vaan liityn jonkun toisen ryssää vastustavan vallan joukkoihin järjestääkseni vihulaiselle mahdollisimman paljon ikävyyksiä.

Vierailija

10 vuotta vainoa ja syrjintää, en helvetissä tätä imbesillikusiaivojätekansaa ikinä puolusta. Jos saisin atomipommin räjäyttää, niin kyllä minä sen Suomessa räjäyttäisin.

Vierailija

Kyllä jokaisen oikean miehen on velvollisuus puolustaa isänmaata, joka hänelle on niin paljon antanut. Ei sitä mitään tunkiota puolusta, jos tätä maata puolustaa.

Vierailija
Alapäämies
Kyllä jokaisen oikean miehen on velvollisuus puolustaa isänmaata, joka hänelle on niin paljon antanut. Ei sitä mitään tunkiota puolusta, jos tätä maata puolustaa.

On antanut paljon, pikemminkin ihan liikaa, niin paljon ja pelkkää vastenmielistä ja ikävää. Hitto, kun voisin jotenkin maksaa takaisin suomen kansalle tämän vainoni, syrjintäni ja kaiken muun ikävän, mitä olen saanut. Yksi atomipommi onko se liikaa, en pyydä loistoautoa, en hotellia, vain yhden atomipommin, koska se olisi oikeutta.
Ai niin minä olin se, joka äänesti EI

Vierailija
regga
Lähtisitkö puolustamaan maatasi, jos suomeen hyökättäisiin! Jos, niin miksi? Mistä löytäisit motivaation?

Todennäköisesti en lähtisi, koska en motivoituisi lähtemään liikkeelle lisäämään pahan olon määrää..

Tähän mennessä on jo tullut selväksi, ettei sodat lopu sotimalla ja siksi sotaan (puolustus/hyökkäys) ei ole mielekästä osallistua.

Vierailija

En koska olen vielä niin nuori. En ole edes armeijaa käynyt.

Vaikka olisinkin jo tarpeeksi vanha niin tällä kunnolla ei kyllä aiheuttaisi muuta kuin harmia lopulle joukkueelle.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Totta helkutissa lähtisin, täällä ei NATOA kaivata. Mie kaivasin tuon ikivanahan tussarin, siihen puolipiippua kryytia ja puolipiippua haulija.
Silläkö vetäs Natolaisija päin näköä, niin luulis Suomen valloituksen
haavheitten variservan mielestä. Uskokaa jo , täällä ei Natolaisija kaivata.
Eikä ne saksalaiset olis olhet täällä vakkoilemassa jos mie olisin entisilläni.
Nyt ne pörräs koptereillans ympäri lappia. Eipä kortot uskaltanhet
Aslakin kovan lähelle. Mulla oli hirvikivääri laajingissa,niin että tulkaappa perkelhet. Kaukaa kierrethin , liian kaukaa ei ylettyny.
Mutta kuka saakuri ne lapinpolttajien penikat tänne oli oikhein kuttunu ?
Se pitäs munista hirttää.

Vierailija

Kyllä ne meän sotaherrat kuttu ne saksalaiset niikö viimeksiki. Nyt net kokkeileva näitä helikoptereita. Saksasa ei ole tarpheksi kylmää. Jos hyvin pellaavat (paremmin ko pendoliinot), niin meän herrat ostaa paukahuttavat meän pojille kunnon lelut. - Mitä sie sielä nuin kovasti kirvaat? Eno-vainaa oli kovin tyytyväinen viime reissusta, vaurautta toivat Laphin. Se loppu ei sitte tainnu oikein hyvin mennä. Väitti,että ois hyvässä järjestyksesä lähtenhet, jos ei ois ryssä alkanu pakottamhan taistelhun.

Tiejätkö sie siitä mithän?

Vierailija
tupakka
En koska olen vielä niin nuori. En ole edes armeijaa käynyt.

Vaikka olisinkin jo tarpeeksi vanha niin tällä kunnolla ei kyllä aiheuttaisi muuta kuin harmia lopulle joukkueelle.

Oho, olit mielessäni vanhemman oloinen.

Siinä vaiheessa kun Suomeen hyökätään olen ollut jo pitkään Ruotsin kansalainen...

Vierailija

tietenkin, mikä kysymys tuollainen on? Luuletko että meiltä kysellään, "haluuk sä lähtä sotaan?", sinut haetaan ja kuljetetaan rajalle. Rajat on ollut kiinni jo kauan ennen kuin sota syttyy.

Ihmetyttää kyllä osan pakoon -kommentit...

nyt saadaan vain odotella mitä vihreät ja vasemmistolaiset keksivät taas puollustusvoimien pään menoksi.

Mitä vahvemmat puollustusvoimat, sitä parempi on ennaltaehkäisevä voima.

Eräiden vallassa olevien aikaansaama maamiinojen hävittäminen oli kyllä yksi pahimmista munauksista mitä voi tehdä ajatellen Suomen turvallisuutta.

Vierailija

Venäjällä on niin paljon helikoptereita, että ei niillä miinoilla enää mitään tee. Joukot tulee ilmapuolustuksen ensin hävittäjillä ja pommittajilla tuhottuaan suoraan kauppatorille. Ei auta kykkiä enää metsässä miinakentän ympäröimänä.

Vierailija
Venäjällä on niin paljon helikoptereita, että ei niillä miinoilla enää mitään tee

Ai ihanko niin paljon, osaat varmaan antaa tarkan luvun?

Jenkeillä on todennäköisesti vielä enemmän helikoptereita mutta eipäs siltikään niillä hyökännyt Irakiin, jossa oli vielä aika heikko puollustus. Kummasti mentiin tankeilla ym. sisään.

Ja sehän olisi aivan herkullinen rysä ampua alas laskeutuvia miehistönkuljetus helikoptereita.

suoraan kauppatorille

Jaa, että suoraan kauppatorille. Myös venäläiset tietävät miten vaikeaa ja kuluttavaa kaupunkisota voi olla.

ensin hävittäjillä ja pommittajilla tuhottuaan

Niin, ne lentelee kuin tyhjää vain ilmatorjunnan läpi, ei pelota yhtään....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat