Seuraa 
Viestejä45973

Neljä päivää särkeny jo päätä ku sain potkun päähäni. Lääkäris kävin neljä päivää sitten. Ei kuvannu.. Pitäiskö mennä uudestaan?
Voiko tulla vakavia seurauksia vasta myöhemmin? Tällä hetkellä kaikki toimii normaalisti.. paitsi tää jatkuva tasainen päänsärky. Ei siis särje tietystä kohtaa. Ei vihlo vaan.. No siis tasainen särky.
Buranaa syöny eikä se auta mitään..
Äkäinen ja surullinen olo.. Muisti vähän pätkii mutta mulla noi absenor ja lamictal lääkkeetki aiheuttaa lyhytmuistin huonoutta. Ja mieliala heittelee tän psyykesairauden takia muutenki.. Mutta tuntuu että oon masentunu yhtäkkiä. Voinee tietysti johtua järkytyksestäkin.
Että mää pelkään jotain aivovauriota kun muutenkin olen niin luulosairas!

Kommentit (2)

Vanhoilla ihmisillä, veren hyytymistä estäviä lääkkeitä käyttävillä ja alkoholisteilla on erityinen riski saada päähän kohdistuneen iskun jälkeen vähitellen, viikkojen kuluessa, kallon sisälle kehittyvä veripahka. Oireena voi olla lisääntyvä päänsärky ja muut hermoston oireet, muistamattomuus ja tasapainohäiriöt, mutta erityisesti..
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... i=dlk00641

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432

Mää kyllä kävisin uudelleen lääkärissä jos on kerta jo monta päivä menny eikä vieläkään särky helpottanu. Ainakin vois soittaa arvauskeskukseen ja kertoa että päästä heittää.

Hämmentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat