Seuraa 
Viestejä45973

Onko olemassa mitään pätevää tietoa näistä omega3 kapseleista.
Olen syönyt monta vuotta,en ole huomannut mitään vaikutusta.
Onko nämäkin jotain hempuli pillereitä.
Kovin kauppaavat kaikenlaista krääsää oheis tuotteina,tämä panee miettimään,että jotain on pielessä.
Tietääkö joku onko näitä tutkittu,vai perustuuko vain käyttäjä kokemuksiin?

Kommentit (7)

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
roiske
Kovin kauppaavat kaikenlaista krääsää oheis tuotteina,tämä panee miettimään,että jotain on pielessä.

Miksi helvetissä popsit kapseleita vuositolkulla, vaikka et huomaa mitään vaikutusta? Taidat olla nk. tyhmä henkilö, eli markkinamiehen ihannesaalis... Et taida enää edes muistaa mihin ongelmaan aloit alunpein syömään niitä omegoita? Ei se ole edes tärkeää, tärkeää on se että markkinamies on saanut sinulta tyhmältä vuosien aikana helvetisti rahaa. Ja itse olet sen rahan ihan vapaaehtoisesti hänelle ojentanut.

"The universe is a big place, perhaps the biggest".
"Those of you who believe in telekinetics, raise my hand".
Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

tootired
Seuraa 
Viestejä805
roiske

Eikös me yritetä ravita itseämme niin että voisimme hyvin ja ettemme tulis sairaaksi esim. jonkin ravinteen puuttumisen takia? Ja jos et ole huomannut mitään "vaikutusta" niin siitähän voi päätellä että voit hyvin ja tavoite saavutettu!

Omega3 on ymmärtääkseni todistettu olevan tarpeellinen ravinto (verenkierto, aivot) ja jos et syö säännöllisesti kalaa tms omega3 -lähteitä niin sitten pari omega3-tiivistepilleriä viikossa on paikallaan. Toki siis tarve ja määrä on yksilöllistä mutta itse ainakin syön omega3:ea vkottain pilleristä.

Don't give up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
tootired
....
Eikös me yritetä ravita itseämme niin että voisimme hyvin ja ettemme tulis sairaaksi esim. jonkin ravinteen puuttumisen takia? Ja jos et ole huomannut mitään "vaikutusta" niin siitähän voi päätellä että voit hyvin ja tavoite saavutettu! ....

Onpahan logiikkaa tässäkin möläytyksessä. Voi Hyvä Tavaton.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

Flick
Seuraa 
Viestejä258

Erilaisia kalaöljyvalmisteita on tullut otettua melko säännöllisesti ehkä noin 4 vuoden ajan ja ainakin sen olen huomannut että veret ovat "ohuemmat", pienikin naarmu ihossa vuotaa melko pitkään vaikka koko suvun ongelma on verenkierto-ongelmat ja ukkikin on aikoinaan kuollut aivoinfarktiin. Tuo hyöty siitä kai on ollut, kerran piti toista vaivaa varten ottaa nk. laaja verenkuva ja lääkäri totesi hyvien kolesteriarvojen olevan keskimääräistä korkeamalla ja uumoili minun elevän siten muutenkin terveellisesti. liekä tuo hyvien kolesteroliarvojen nousu johtunut juuri kalaöljystä? Muuna lisäravinteena otan kyllä magnesiumia ja d-vitamiinia.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3265

O.T. Astronomyn asenteessa on korjattavaa; toisinajattelija on joko tyhmä tai möläyttelee - Voi Hyvä Tavaton. Tämä on keskustelupalsta. Jos muut kirjoittajat ovat kertakaikkisen eri tasoa, voi siirtyä kaltaiseensa - jos sellaista löytää - seuraan.

Astronomy
Seuraa 
Viestejä3976
Sepi
O.T. Astronomyn asenteessa on korjattavaa; toisinajattelija on joko tyhmä tai möläyttelee - Voi Hyvä Tavaton. Tämä on keskustelupalsta. Jos muut kirjoittajat ovat kertakaikkisen eri tasoa, voi siirtyä kaltaiseensa - jos sellaista löytää - seuraan.

Mä olen juonut Möllerin kalanmaksaöljyä noin 15-20 vuotta, mutta vieläkään en ole havainnut mitään vaikutusta. Tosin luulen että jotain hyvää on kuitenkin tapahtumassa. Kalanmaksaöljyn hinta ei sinänsä ole ongelma, vaikka öljyn hinnalla olisin saanut itselleni tuliterän auton. Toisinaanajattelen että toisinaan en.

Kurt Vonnegut
"Voihan fusk." Minä

tootired
Seuraa 
Viestejä805
Astronomy
Mä olen juonut Möllerin kalanmaksaöljyä noin 15-20 vuotta, mutta vieläkään en ole havainnut mitään vaikutusta. Tosin luulen että jotain hyvää on kuitenkin tapahtumassa.....

On pakko lainata itseesi, kts. alla

Astronomy

"Onpahan logiikkaa tässäkin möläytyksessä. Voi Hyvä Tavaton."

Don't give up!

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat